Skocz do zawartości

Onkyo RZ50 - Specyfikacja


tadekk55

Recommended Posts

@Arek_Gd po kolei 🙂. RZ50 to mój piąty amplituner - jeśli liczyć Thomsona DPL560 ponad 20 lat temu. Później był Pioneer, Onkyo TX-NR686 (niestety piorun je załatwił) tu już było ładnie (WOW i pazur) i pierwszy kontakt z Atmos, później Marantz SR5013 (nie było nic na rynku w 2021), był fajny, nieźle grał w stereo, nawet lepiej od Onkyo, ale w kinie był niedosyt i niestety jak dla mnie nuda. Do stereo ostatecznie dokupiłem Audiolab-a i dni Marantza u mnie były "policzone", na poważnie jeszcze był 2 lata i w ubiegłym roku wróciłem do Onkyo pod szyldem RZ50 😁. Wrócił pazur, WOW i radość w kinie.

16 godzin temu, Arek_Gd napisał:

Jak doczytałem masz to spięte w taki sposób- włączasz ampli to po triggerze wyzwala się Emotiva która dalej wyzwala Audilaba, tak? Kalibrację masz zrobioną dla trzech aktywnych klocków.

dokładnie taka kolejność, bo gdy chcę słuchać CD, gramofonu to załączając Audiolaba nie odpalam Emotivy. Kalibracja robiona dla wszystkich "klocków" czyli 7.1.4

16 godzin temu, Arek_Gd napisał:

1. Jak Twoje odczucia ze zmian w dźwięku w Pure Audio z RF-82 (tak?) i samym RZ-50 vs Audiolab 8300A

co prawda od niecałych 2 miesięcy już nie mam RF82 - zastąpiły FA 502F, Klipsch po paru latach zaczął "męczyć" mnie w stereo stąd szukałem czegoś łagodniejszego i mniej technicznego - no z Audiolab-em zaczęło to być dla mnie wkurzające (być może wiek daje znać o sobie 😂), w kinie było OK bo i tak korekcja (czy Audyssey w Marantz, czy Dirac w Onkyo) to niwelowała. Co do drugiej części pytania - do Audiolaba mam zestawy (Klipsch też tak był) wpięte na bi-wiring, nie robiłem bezpośredniego porównania RZ50 vs Audiolab, może się kiedyś skuszę, zaizoluję jedną parę kabli i potestuję, ale wiesz ile to zachodu 😉.

16 godzin temu, Arek_Gd napisał:

2. Czy czujesz dużą zmianę w dynamice KD skoro ampli jest odciążony (gdy wszystkie 3 klocki chodzą)

od początku z Onkyo jest spięty wzmacniacz, więc jak wyżej nie porównywałem tego, ale w Marantz gdy dodałem Audiolab-a na front różnica była słyszalna, końcówka na SB i tak nic nie zmienia

16 godzin temu, Arek_Gd napisał:

3. Gdybanie - co jeśli nie byłyby połączone po triggerze , odpalasz sam ampli i wtedy startuje tylko centralny , surround i 4 x atmos , tak? A można zrobić taki oddzielny preset kalibracyjny na to, czy po prostu system jest na tyle ułomny że pamięta kalibrację 7.2.4, ale gra tylko na tym co aktywne?

Tak by to wystartowało. Są 3 sloty dla Dirac-a, ale nie próbowałem czy można wgrać na nie różne konfiguracje głośników. W każdym razie wchodząc w menu konfiguracji jest informacja że po zmianie należy zrobić na nowo kalibrację - pytanie czy położy DL we wszystkich slotach? Musiałbym spróbować się pobawić - jak znajdę chwilę to może w miarę szybko to sprawdzę, mam zapisane pomiary i filtry, więc w razie czego szybko przywrócę DL do obecnej postaci. Natomiast wydaje mi się że system jest na tyle ułomny że nie wykryje braku zasilania frontów czy SB i będzie tak "kalecko" grał, tylko bez frontów może sporo zniknąć.

16 godzin temu, Arek_Gd napisał:

4. Czy próbowałeś wymusić w jakiś sposób inny zestaw tylnych głośników aby napędzała je Emotiva, czy jednak musi być tak jak w instrukcji (pytam bo na codzień, powiedzmy do seriali, filmów z kablówki wolałbym odpalać tylko ampli z 7.2.0 lub 5.2.0) a tylko na filmy z projektorem 7.2.4. To na razie teoria bo może atmos mi się spodoba.

Niestety nie znalazłem innej opcji uwolnienia - przypisania końcówek dla tylnych w 7.1.4. Można zrobić 7.1, lub 7.1.2 korzystając z końcówek w RZ50, ale gdy dasz 2 zestaw Height zasilasz go z zacisków SB, a SB wylatuje na zewnątrz.

Co do słuchania na co dzień - tutaj virtualizacja w Onkyo mnie zaskoczyła pozytywnie (Marantz tego tak fajnie nie rozkładał) bo po doświadczeniu z Marantz-em gdzie nie można było (SR5013) wyłączyć wirtualizacji i przełączaniem na pilocie na 5.1, 2.0 itd. w zależności od ścieżki chciałem to wyłączyć w Onkyo, ale jak posłuchałem to doszedłem do wniosku, że jest całkiem spoko. W Marantz najwięcej traciły dialogi - mimo tego samego głośnika centralnego, stąd TV 2.0 lepiej było oglądać przełączając tryb. W Onkyo jest wszystko OK i już nawet o tym nie myślę - chociaż czasem pojawi się jakiś dźwięk "znikąd", ale nie jest to nienaturalne.

Na ile mogłem odpowiedziałem - wiadomo nie na wszystko jestem w stanie odpowiedzieć bo pewnych rzeczy nie sprawdzałem i nie testowałem, to myślę poniekąd dowodzi wygody użytkowania i słuchania w tej konfiguracji 🙂

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomek72 dzięki za rzeczową odpowiedź.

Dwie kwestie - Faktycznie w instrukcji jest  7.1.2 ale tylko dla głośników High Left i High Right, orientujesz się czy można mieć zamiast przednich wysokich to tylne wysokie (mam taką preferencję ze względu na ustawienie kanapy) , i czy to ustawienie da ATMOS z dwoma głośnikami czy to jakiś niepełny DTS X tylko się robi....  Bo mi sie zawsze wydawało że jest tylko para ze środka sufitu trochę przed słuchaczem ale nie daleko odsłuchu , albo już 4 z odpowiednimi kątami i odległościami albo 6 dla większych sal (to denon i marantz)

Ja jadąc na XT32 nie mam pojęcia czym jest Virtulaizacja :) , jak włączam z dekodera SAT jakiś program gdzie leci tylko stereo to mi ampli automatycznie dobiera Dolby ProLogic II X czy jakoś tak i mam udawne 7.1 ale to na prawdę spoko działa, na reklamach produktów wszystko lata doookoła głowy ;) .  W netflixie jest podobnie ale od 2 lat coś tam poprawili i mam z większości filmów Dolby Digital EX gdzie również jestem zaskoczony rozdzieleniem dźwięków tylnych bocznych i tylnych za kanapą - tylko o ile pamiętam tylne za kanapą są połączone wtedy, ale efekt i tak jest super.  W innych przypadkach DTS HD MASTER czy Dolby true HD wiadomo wszystko śmiga natywnie, ampli sam automatycznie dobiera ścieżkę . 

A do powyższego w codziennym użytkowaniu to RZ-50 to właśnie odpowiada wirtualizacja? Pamiętam że w RZ-830/840 użytkownicy preferowali tryby THX do ścieżek 2.0....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając ponownie instrukcję na innej stronie znalazłem chyba odpowiedź na swoje pytanie :)

 

obraz.png.46ace59a99dd26a89f559dbea1c472a4.png

 

Na pierwszym rysunku widać, zresztą na drugim również że można zdecydować jaki rząd górnych głośników wybieramy jako 7.1.2. po wybraniu danej opcji przystępujemy do kalibracji, tak?  I zapisujemy pod "preset 1" .

Jeśli po dołożeniu końcówki mocy do SB dałoby się zrobić dodatkową kalibrację 7.1.4. pod preset 2 to się robi dla mnie interesujące, bo do TV,seriali i jakiś filmów z kablówki nie odpalałbym dodatkowego wzmacniacza i pozostawił to tylko do projekcji ważnych filmów na 133" :)

Da radę to pożenić?

Widzę, że konfiguracji z górnymi głośnikami jest cała masa, np te

 

obraz.png.595913bb30977f759db0cdd66dab0691.png

 

czy we wszystkich wariantach będzie to kompatybilne z ATMOS? czy musi być zgodnie ze sztuką tylko tak:

 

obraz.png.50306b69a5299accab4c1ea39ca6b6a9.png

 

coś czuję że kolega @Butler który zjadł zęby na tym referencyjnych ustawieniach zaraz mnie wyśmieje ;)

 

p.s. może nie być tak malinowo bo dokopałem się do takiego zdnaia:

obraz.png.8b7ec4670be6dfd47d6440b044e51f26.png

 

co chyba wskazuje że te presety są tylko do korygowania pomiarów Dirac a nie odrębnych "setów" czy kalibracji.....

 

 

Edytowano przez Arek_Gd
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Arek_Gd napisał:

coś czuję że kolega @Butler który zjadł zęby na tym referencyjnych ustawieniach zaraz mnie wyśmieje ;)

Nie wyśmieję, nie ma powodu.

Nie wiem jak w Onkyo, ale w Denonie jak i JBL-S przy konfigurowaniu głośników i opisaniu ich jako front height oraz rear height jest dostępny Atmos. Nie zmienia to faktu że nadal obowiązują Cię zalecane kąty montażu zgodne z ostatnią grafiką (tolerancja 10 stopni), przecież to się nie wyklucza. Co Ciekawe, w Denonie Atmosy miałem opisane jako FH/RH a nie TF/TR z banalnego powodu - AURO3D, przy TF/TR był niedostępny. W JBL olałem już set pod AURO3D.

Zobacz jak to widzą wyższe modele Denon/Marantz

heights-jpg.164576

Edytowano przez Butler
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.01.2025 o 07:34, Arek_Gd napisał:

Ja jadąc na XT32 nie mam pojęcia czym jest Virtulaizacja :) , jak włączam z dekodera SAT jakiś program gdzie leci tylko stereo to mi ampli automatycznie dobiera Dolby ProLogic II X czy jakoś tak i mam udawne 7.1

Tym właśnie jest wirtualizacja, tyle że jak będą dostępne głośniki sufitowe np. 7.x.4 to ten dźwięk "rozpyli" na 11 kanałów. W Onkyo ten tryb nazywa się Dolby Surround, bądź DTS-Neural X. Oczywiście można to też przełączać z pilota, tryby THX też są dostępne.

18 godzin temu, Arek_Gd napisał:

co chyba wskazuje że te presety są tylko do korygowania pomiarów Dirac a nie odrębnych "setów" czy kalibracji.....

tak sloty dostępne są tylko dla Dirac, gdzie do każdego z 3 slotów można przesłać inne filtry. Nie wiem tylko, czy np. dałoby się zrobić tak robiąc osobny pomiar dla np. 7.x, a następnie pomiar dla 7.x.4. Nie wiem czy zmiana w konfiguracji głośników nie położy tego co np. jest już zapisane w slot1 7.x, a do slot2 chciałbyś zrobić 7.x.4. Bo musisz zmienić w ustawieniach właśnie konfigurację głośników. Musiałbym wygospodarować trochę czasu i moment żeby najlepiej nikogo nie było, zrobić pomiar tylko dla dolnej warstwy i spróbować wprowadzić go na którymś slocie zamiast tego co jest.

Natomiast wracając w pewnym sensie do wspomnianych presetów - na pilocie są trzy przyciski Movie, Music i Game - pod każdym z nich dostępne są różne tryby (nie są one identyczne) Dolby Surround, DTS-y, THX, stereo itd. Onkyo dla każdego źródła zapamiętuje wybrany tryb słuchania (również wyłączając niektóre kanały) i przełączając np. z BD Player na CBL/SAT z automatu przełączy tryb, jeżeli BD słuchasz w trybie Dolby Surround - czyli takim niby Auto gdzie jak pojawi się na wejściu Atmos/DTS-X to się przełączy, a na wejściu CBL/SAT ustawisz np. stereo to przełączenie źródła zmieni tryb. Ale ta funkcjonalność (zapamiętanie) jest chyba obecnie we wszystkich amplitunerach (w Marantz i poprzednim Onkyo też tak miałem)

18 godzin temu, Arek_Gd napisał:

Na pierwszym rysunku widać, zresztą na drugim również że można zdecydować jaki rząd górnych głośników wybieramy jako 7.1.2. po wybraniu danej opcji przystępujemy do kalibracji, tak?

Tak, po wybraniu np. 7.1.2 wybierasz gdzie mas "ulokowane" te 2 górne

Edytowano przez tomek72
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomek72 napisał:

Musiałbym wygospodarować trochę czasu i moment żeby najlepiej nikogo nie było, zrobić pomiar tylko dla dolnej warstwy i spróbować wprowadzić go na którymś slocie zamiast tego co jest.

Daj spokój, nie trzeba ;) I tak nie mam wyboru , pozostanę z Onkyo na 100%. A moje rozterki sprzed kilku dni w temacie czy RZ-70 vs RZ-50 plus końcówka raczej już się rozwiały, tak jak radzi branża na tym forum, lepiej mieć słabszy ampli + końcówkę niż tylko ampli. Fajnie to dwa tygodnie temu przedstawił "Youthman" wieloletni fan klipscha. Jak ktoś jest zainteresowany to polecam

1 godzinę temu, tomek72 napisał:

atomiast wracając w pewnym sensie do wspomnianych presetów - na pilocie są trzy przyciski Movie, Music i Game - pod każdym z nich dostępne są różne tryby (nie są one identyczne) Dolby Surround, DTS-y, THX, stereo itd. Onkyo dla każdego źródła zapamiętuje wybrany tryb słuchania (również wyłączając niektóre kanały) i przełączając np. z BD Player na CBL/SAT z automatu przełączy tryb, jeżeli BD słuchasz w trybie Dolby Surround - czyli takim niby Auto gdzie jak pojawi się na wejściu Atmos/DTS-X to się przełączy, a na wejściu CBL/SAT ustawisz np. stereo to przełączenie źródła zmieni tryb. Ale ta funkcjonalność (zapamiętanie) jest chyba obecnie we wszystkich amplitunerach (w Marantz i poprzednim Onkyo też tak miałem)

W onkyo to mam tak od czasu 505 / 616 a teraz 929 ja myślałem tylko o tych presetach DIRAC, ale teraz jestem prawie pewien że one dotyczą zabywy krzywymi i preferencjami kalibracji  a nie różnych kalibracji.  Moja ciekawość bierze się stąd, że mając 11 głośników z czego np. połowę zasila końcówka, jeśli jej nie włączyć to żeby system dostosowywał system sourround to tego co ma z sygnałem, ale pewnie tak nie jest.

Edytowano przez Arek_Gd
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzone amerykanskie onkyo rz50  (gdy pierwsza wymiana modulu HDMI nie pomaga)  sa wymieniane na nowe w okresie 3 letniej gwarancji  w  ameryce polnocnej 

Egzemplarze najnowszej   serii dostaly nowy zasilacz i karte hdmi z radiatorem 

Co ciekawe proponuje sie tez wymiane na rz70 jednakze za doplata  (zgloszenie serwisowe rozbudowane )

 

------------------

 

w EU obowiazuje 2 letnia gwarancja  na onkyo rz50 !

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.01.2025 o 10:17, bora902 napisał:

Egzemplarze najnowszej   serii dostaly nowy zasilacz i karte hdmi z radiatorem 

Co ciekawe proponuje sie tez wymiane na rz70 jednakze za doplata  (zgloszenie serwisowe rozbudowane )

coraz częściej spotykam informację, że ktoś wyrwał nówkę sztukę w USA za 800 dolców, no mega cena, szczególnie dla nich, co do RZ-70 to zdaje się wciąż okolice 2.500 USD

 

Dnia 10.01.2025 o 17:48, tomek72 napisał:

tak sloty dostępne są tylko dla Dirac, gdzie do każdego z 3 slotów można przesłać inne filtry. Nie wiem tylko, czy np. dałoby się zrobić tak robiąc osobny pomiar dla np. 7.x, a następnie pomiar dla 7.x.4. Nie wiem czy zmiana w konfiguracji głośników nie położy tego co np. jest już zapisane w slot1 7.x, a do slot2 chciałbyś zrobić 7.x.4. Bo musisz zmienić w ustawieniach właśnie konfigurację głośników. Musiałbym wygospodarować trochę czasu i moment żeby najlepiej nikogo nie było, zrobić pomiar tylko dla dolnej warstwy i spróbować wprowadzić go na którymś slocie zamiast tego co jest.

@tomek72 tymczasem odpytałem w tej kwestii chatGPT, co prawda Rz-70 ale to to samo w tej kwestii ;) :

cyt:

W Onkyo RZ-70, presety (czyli profile ustawień) pozwalają na zapisanie różnych konfiguracji systemu audio, które można szybko przywołać w zależności od potrzeb. Jest to szczególnie przydatne w zaawansowanych amplitunerach AV, takich jak RZ-70, które oferują szeroką gamę opcji kalibracji i personalizacji. W przypadku tego modelu można zapisać trzy różne presety.

Co można zapisać w presetach?

Presety umożliwiają zapisanie różnych ustawień związanych z:

1. Korekcją akustyki (Dirac Live):

Różne profile kalibracji akustycznej pomieszczenia, np. na seans filmowy, muzykę lub wieczór gier.

Możesz mieć profile zoptymalizowane dla różnych miejsc odsłuchu (np. główne miejsce siedzenia lub cała kanapa).

2 . Ustawienia equalizera (EQ):

Możesz dostosować brzmienie do swoich preferencji, np. więcej basów do muzyki lub neutralne ustawienia do filmów.

3. Konfiguracje głośników:

Włączenie/wyłączenie konkretnych kanałów (np. tylne surround lub dodatkowe kanały sufitowe Atmos).

4. Zmiana poziomów głośników, np. wzmocnienie subwoofera lub centralnego kanału.

5. Źródła dźwięku:

Każdy preset może być skonfigurowany z innym źródłem wejścia (np. Blu-ray, konsola, czy odtwarzacz muzyczny).

6. Tryby dźwięku:

Możesz wybrać różne tryby przetwarzania dźwięku, takie jak Dolby Atmos, DTS:X, czy Pure Audio, dostosowane do danego rodzaju materiału.

7. Głośność i balans kanałów:

Możliwość zapisania ulubionego poziomu początkowego głośności lub różnic w balansie między kanałami.

 

Przykładowe zastosowania trzech presetów:

Preset 1: Kino Domowe

Optymalizacja dla filmów z aktywnym dźwiękiem przestrzennym Dolby Atmos.

Subwoofer bardziej wyeksponowany, centralny kanał wzmocniony dla lepszego dialogu.

Tryb obrazu przypisany do jakości kinowej.

 

Preset 2: Muzyka

Korekcja akustyczna Dirac Live zoptymalizowana pod kątem stereo.

Aktywne tylko przednie kolumny i subwoofer.

Tryb Pure Audio lub Direct dla maksymalnej jakości dźwięku.

 

Preset 3: Gry

Wyższy poziom głośności surround, by uzyskać bardziej immersyjny dźwięk.

Ustawienia dla dynamicznych efektów i precyzyjnej lokalizacji dźwięków.

Profil dedykowany dla krótszych opóźnień (low-latency mode).

 

 

Jak zapisać i przełączać między presetami?

Zapisywanie ustawień:

Skonfiguruj amplituner zgodnie z preferencjami (kalibracja, tryby dźwięku, EQ, itp.).

W menu głównym wybierz opcję zapisywania presetów i przypisz je do jednego z trzech slotów.

Przełączanie presetów:

Można to zrobić za pomocą pilota, aplikacji mobilnej Onkyo Controller, lub bezpośrednio na amplitunerze.

 

 

Edytowano przez Arek_Gd
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

1. Korekcją akustyki (Dirac Live):

Różne profile kalibracji akustycznej pomieszczenia, np. na seans filmowy, muzykę lub wieczór gier.

Możesz mieć profile zoptymalizowane dla różnych miejsc odsłuchu (np. główne miejsce siedzenia lub cała kanapa).

tak, po to są 3 sloty dla DL - chociaż to się dość mocno "słownie" odnosi do przycisków Movie, Music, Game oprócz których mamy 3 sloty DL i możemy pod źródłem przypisać z jakiego slotu DL chcesz korzystać, a tam masz np. różne filtry

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

2 . Ustawienia equalizera (EQ):

Możesz dostosować brzmienie do swoich preferencji, np. więcej basów do muzyki lub neutralne ustawienia do filmów.

tak można ustawić 3 presety dla korektora - opcja ta może być niedostępna w zależności od wykorzystania zacisków Zone tak mówi instrukcja, co ciekawe bo przed chwilą sprawdziłem u mnie też jest niedostępna mimo np. wyłączenia korekcji DL w Quick Menu, presety znajdują się w menu konfiguracji głośników ale są nieaktywne - muszę się jeszcze temu przyjrzeć co je może blokować, bo zanim robiłem Dirac jak kupiłem ampli to pamiętam że były dostępne więc muszę jeszcze sprawdzić

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

3. Konfiguracje głośników:

Włączenie/wyłączenie konkretnych kanałów (np. tylne surround lub dodatkowe kanały sufitowe Atmos).

nie mam takiej opcji w RZ50, chyba że zmieniając tryby Dolby Surround, THX itd dostępne pod przyciskami Movie, Music, Game przy zmianie trybu wyłączają się poszczególne kanały np. tryb Theatre Dimmension powoduje że pracują LCR i subwoofer

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

4. Zmiana poziomów głośników, np. wzmocnienie subwoofera lub centralnego kanału.

dostępne

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

5. Źródła dźwięku:

Każdy preset może być skonfigurowany z innym źródłem wejścia (np. Blu-ray, konsola, czy odtwarzacz muzyczny).

no tak związane z tym co wyżej napisałem np. na źródle CBL/SAT ustawiam sobie pod przyciskiem Movie tryb pracy na stereo, poziom kanałów itd.  wtedy ampli zapamięta te preferencje dla tego źródła

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

6. Tryby dźwięku:

Możesz wybrać różne tryby przetwarzania dźwięku, takie jak Dolby Atmos, DTS:X, czy Pure Audio, dostosowane do danego rodzaju materiału.

no to opisałem pod punktem 3 - tak to rozumiem, albo inaczej może RZ70 ma dodatkowe opcje

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

7. Głośność i balans kanałów:

Możliwość zapisania ulubionego poziomu początkowego głośności lub różnic w balansie między kanałami.

standardowe ustawienie które można zmienić i amplituner je zapamięta

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

Przykładowe zastosowania trzech presetów:

Preset 1: Kino Domowe

Optymalizacja dla filmów z aktywnym dźwiękiem przestrzennym Dolby Atmos.

Subwoofer bardziej wyeksponowany, centralny kanał wzmocniony dla lepszego dialogu.

Tryb obrazu przypisany do jakości kinowej.

 

Preset 2: Muzyka

Korekcja akustyczna Dirac Live zoptymalizowana pod kątem stereo.

Aktywne tylko przednie kolumny i subwoofer.

Tryb Pure Audio lub Direct dla maksymalnej jakości dźwięku.

 

Preset 3: Gry

Wyższy poziom głośności surround, by uzyskać bardziej immersyjny dźwięk.

Ustawienia dla dynamicznych efektów i precyzyjnej lokalizacji dźwięków.

Profil dedykowany dla krótszych opóźnień (low-latency mode).

ewidentne wskazanie na przyciski na pilocie Movie, Music, Game - co sobie na nich ustawisz dla danego źródła zostanie zapamiętane

1 godzinę temu, Arek_Gd napisał:

Jak zapisać i przełączać między presetami?

Zapisywanie ustawień:

Skonfiguruj amplituner zgodnie z preferencjami (kalibracja, tryby dźwięku, EQ, itp.).

W menu głównym wybierz opcję zapisywania presetów i przypisz je do jednego z trzech slotów.

Przełączanie presetów:

Można to zrobić za pomocą pilota, aplikacji mobilnej Onkyo Controller, lub bezpośrednio na amplitunerze.

 

czwarty wiersz - nie mam w RZ50 w menu głównym opcji zapisywania presetów

tu filmik z YT z przewinięciem websetup menu w RZ50

a tu bardziej ciekawy materiał ale RZ70

tak więc to co "wypluł" ten czat to prawda, ale nie do końca tak to działa w RZ50, ale ciekawe 👍

Edytowano przez tomek72
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...