Carmion Napisano 19 października 2021 Udostępnij Napisano 19 października 2021 Witam, Poszukuje zestawu 2.1 głównie do muzyki, czasem obejrzę jakiś film ale to sporadycznie i nie zależy mi aż tak na jakości dźwięku w filmach bo zapewne będzie grało lepiej niż na fabrycznych głośnikach w telewizorze. Salon ma niecałe 21m2 + korytarz 8m2 ( nie ma drzwi) ( chciałbym się zmieścić w kwocie 5tyś za zestaw. Słucham electro house, hardstyle, dubstep, trance, dnb, pop, rock, metal, rap. Nie oczekuję od sprzętu nie wiadomo jakiej jakości bo lubię walnięcie, ale nie chcę aby tak brzmiało jak na typowej dyskotece. jak jest z tymi głośnikami? bo z tego co czytałem to zdania są mocno podzielone. Albo ktoś je bardzo zachwala albo leci mocna krytyka i już nie wiem co o tym myśleć. Nie znam się kompletnie, dlatego proszę o pomoc. Pozdrawiam. https://allegro.pl/oferta/teufel-ultima-40-kombo-power-ed-kolumny-czarne-8826903859 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 października 2021 Udostępnij Napisano 20 października 2021 Dobrze że napisałeś a nie kupiłeś to w ciemno. Ufff Yamaha RN 602 + Heco Aurora 700 zestaw 2-3 klasy lepszy. Ewentualnie podmianka kolumn na mniejsze Melodika BL 40 MKIII Tu masz walnięcie , topnięcie i moc. Sam słucham Hardstyle i dubstepy to zestawienie się w tym spisze. Headhunterz zagra dobrze. Zapraszam po wyceny Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 20 października 2021 Udostępnij Napisano 20 października 2021 @S4Homesłuchałeś ich? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...