adamp4 Napisano 27 października 2021 Udostępnij Napisano 27 października 2021 Witam, ostatnio kupiłem tani odtwarzacz sieciowy iEast M5 i mam w nim problem z Spotify. Otóż gdy odtwarzam muzykę np. z gotowych playlist, to (tak mi się wydaje) niektóre utwory grają głośniej, a inne ciszej. W aplikacji "Spotify" na telefonie, po wyborze przystawki, opcja "normalizacja dźwięku" jest niedostępna, a apce "iEast Play" karzą urzyć zewnętrznej aplikacji do tej usługi. Czy ktoś ma/miał też taki problem z dzwiękiem w swoim odtwarzaczu sieciowym i wie jak go rozwiązać? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 27 października 2021 Udostępnij Napisano 27 października 2021 Witaj, no to znaczy że nic z tym nie zrobisz. Czy różnice są aż tak bardzo odczuwalne? Bo szczerze w ukradzeniach które mają to dostępne, ta funkcje to i tak słychać różnice w głośności. Pytanie jak bardzo ci to doskwiera. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamp4 Napisano 27 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 października 2021 (edytowany) 2 godziny temu, S4Home napisał: Witaj, no to znaczy że nic z tym nie zrobisz. Czy różnice są aż tak bardzo odczuwalne? (...) A szkoda, myślałem że coś z tym się uda ugrać, bo mnie to trochę denerwuje, a bynajmniej ja znacząco różnice słyszę ☹️. Ciekaw jestem, czy w droższych modelach (tak z 600 zł) też tak jest (wydawać kasy tylko dla testu się nie opłaca; nteresuje mnie model firmy Hama). Edytowano 27 października 2021 przez adamp4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DudasDudek Napisano 28 października 2021 Udostępnij Napisano 28 października 2021 Tylko jest taka sytuacja, że właśnie nie chcemy normalizować tej głośności, gdyż nie wiemy jaki ma to wpływ na finalny dźwięk. Ja mam tę funkcję wyłączoną zawsze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 28 października 2021 Udostępnij Napisano 28 października 2021 10 godzin temu, DudasDudek napisał: Ja mam tę funkcję wyłączoną zawsze. Zgadzam się natomiast w przypadku takiego urządzenia jak ieast m5 myślę że nie będzie znaczącej różnicy w finalnym dźwięku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamp4 Napisano 28 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 października 2021 11 godzin temu, DudasDudek napisał: (...)nie chcemy normalizować tej głośności, gdyż nie wiemy jaki ma to wpływ na finalny dźwięk.(...) Mi akurat to nie przeszkadza, bo raz nie jestem mega audiofilem, a dwa niemam mega sprzętu. Próbowałem też, aby ściszyć iEast M5 i zgłosić radio, może by ta różnica byłaby mniejz. Może i jest, ale wtedy to dzwięk to masakra jeśli chodzi jakość, więc pomysł odpada. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 29 października 2021 Udostępnij Napisano 29 października 2021 Sprawdziłem u mnie było włączone i jak mowie no slysze to wciąż. Głównie jeśli jest nowy vs stary utwór. Moim zdaniem się przyzwyczaj i tyle. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamp4 Napisano 29 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 29 października 2021 30 minut temu, S4Home napisał: Sprawdziłem u mnie było włączone i jak mowie no slysze to wciąż. Głównie jeśli jest nowy vs stary utwór. Moim zdaniem się przyzwyczaj i tyle. Jesli słyszałeś różnie, bo to trzeba włączyć (chyba) na urządzeniu, a producent tego nie zapewnił. Jak twierdzisz, trzeba się przyzwyczaić i masz rację, ale umnie to różnica znaczna często (jak włączę gotową playlistę) i trzeba kręcić głośnością często, a to nie pomaga. Może trzeba stary smartfon z szafy wyciągnąć. Jak słucham radio, to tego nie słyszę, ale oto oni dbają. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.