57 57 Napisano 22 lutego 2022 Udostępnij Napisano 22 lutego 2022 Witam, poszukuję jakiegoś zestawu 2.0 lub 2.1 do słuchania muzyki, oglądania filmów itd. Cena w jakiej chciałbym zakupić zestaw to około 1000zł. Jestem zielony w tym temacie a chciałbym dobrze wydać pieniądze. Moje propozycje - modecom eclipse 180 -Edifier S350DB 2.1 -microlab solo 7c A co wy polecacie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 23 lutego 2022 Udostępnij Napisano 23 lutego 2022 Dozbierać Piotr 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 23 lutego 2022 Udostępnij Napisano 23 lutego 2022 Hej, W kwocie do 1000zł miałbyś bardzo udane Mocrolab Solo 7c i nie ma sensu bardziej kombinować. Żaden Edifier w tym przedziale cenowym nie zapewni takiej dynamiki, precyzji i przestrzeni. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
57 57 Napisano 23 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 lutego 2022 11 godzin temu, S4Home napisał: Dozbierać Piotr Mogę kupić zestaw i za 4 tysiące tylko nie chcę. Nie jest mi potrzebne nie wiadomo co. 2 godziny temu, Q21 napisał: Hej, W kwocie do 1000zł miałbyś bardzo udane Mocrolab Solo 7c i nie ma sensu bardziej kombinować. Żaden Edifier w tym przedziale cenowym nie zapewni takiej dynamiki, precyzji i przestrzeni. Problem jest taki, że nie widzę nigdzie nowych, jak z trwałością? Nie bać się używek? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 23 lutego 2022 Udostępnij Napisano 23 lutego 2022 4 godziny temu, 57 57 napisał: Mogę kupić zestaw i za 4 tysiące tylko nie chcę. Nie jest mi potrzebne nie wiadomo co. Ale tysiąc też możesz wywalić w błoto bo nic sensownego nie znajdziesz w tej kwocie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...