Knoxs Napisano 7 października 2022 Udostępnij Napisano 7 października 2022 54 minuty temu, Michał Gałązka napisał: Ogólnie wkurzające jest w dzisiejszych czasach nie tylko u Yamahy, ale wszystkich firm, mających software, że w taki sposób podchodzą do tematu. Mam paru znajomych w branży IT, programistów i już kiedyś mi przy wódeczce opowiadali, że oni mają konkretne terminy, które są sztywne i w tym terminie oni muszą wypuścić nowe oprogramowanie, bez znaczenia czy ma bugi, po prostu ma wyjść wtedy i koniec kropka. Wszyscy w firmie o tym wiedzą, że wypuszczają niestabilne oprogramowanie, albo z jakimiś dziurami, ale to nic, za 3 miesiące wypuści się kolejną aktualizacjię( która naprawi te błędy ale stworzy kolejne ale to nic bo za kolejne 3 miesiące wyjdzie kolejna aktualizacja) i tak ciągle. Kiedyś kupowaliśmy gotowy produkt ,teraz jesteśmy beta testerami . W dużej mierze to też nasza wina , bo kupujemy co chwilę nową elektronikę, bo wyszedł nowy model . Oczywiście nie wszyscy tak kupują tą elektronikę, ale gdyby to nie byłoby opłacalne to producenci by też tak nie gnali z zmianami modeli co rok czy dwa Zdecydowanie się z tym zgadzam. Kiedyś to byl niezawodny sprzęt, który do dzisiaj jest w stanie sobie z większością jak nie ze wszystkim poradzić. A teraz każdy kupuje najlepsze kino domowe bo inny rodzaj dźwięku, nowe zestawy stereo bo ładne świecące błyszczące… przykład nowych telefonów które kosztują krocie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 9 października 2022 Udostępnij Napisano 9 października 2022 Dnia 5.10.2022 o 23:33, Knoxs napisał: Niestety trzecia Płyta od 10 utworu tnie…. Nic nie dało serwisowanie. Mam zegrane dwie minuty filmiku gdzie to wyraźnie słychać. Płyta nowka Home Hani Rani. @Top Hi-Fi & Video Design co radzicie ? numer seryjny (21) Z025921VX Na filmie słychać przycięcie w tym i kolejnym utworze. IMG_1278.MOV Dzięki za materiał. Będzie trzeba zrobić zwrot na ten egzemplarz. Napisz proszę do mnie na priv. Omówimy szczegóły. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 9 października 2022 Udostępnij Napisano 9 października 2022 Nie będzie musiał nic zwracać, wystarczy wgrać firmware 1.48, co zdecydowanie rozwiązuje ten problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 9 października 2022 Udostępnij Napisano 9 października 2022 2 godziny temu, jirkash napisał: Nie będzie musiał nic zwracać, wystarczy wgrać firmware 1.48, co zdecydowanie rozwiązuje ten problem. Przyznam racje wgrałem 1.48 i to rozwiązało roczny problem. Aż się wierzyć nie chce. Pięknie śmiga nie ma póki co zadnych trzaskow, a przesłuchanych zostało już około 20 płyt. Nawet takich, na których było najbardziej słyszalne. Mam nadzieje, ze problem został rozwiązany całkiem. 7 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Dzięki za materiał. Będzie trzeba zrobić zwrot na ten egzemplarz. Napisz proszę do mnie na priv. Omówimy szczegóły. Prawdopodobnie wgrany 1.48 rozwiązał roczny problem. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 Dnia 7.10.2022 o 11:11, Knoxs napisał: Rozmawiałem z Panem na infolinii od gwarancji długo wczoraj i wysłałem mu tez film z problemem i wie o co chodzi. Ok, I tego nie rozumiem. Wie o co chodzi a wymieniali laser czy coś tam? Po co? Skoro wiedzieli że to nie pomoże? Trzymam kciuki żeby to była kwestia softu!! Ktoś jeszcze może potwierdzić że soft , nowy, załatwił sprawę? 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 1 godzinę temu, Piotr Sonido napisał: Ok, I tego nie rozumiem. Wie o co chodzi a wymieniali laser czy coś tam? Po co? Skoro wiedzieli że to nie pomoże? Trzymam kciuki żeby to była kwestia softu!! Ktoś jeszcze może potwierdzić że soft , nowy, załatwił sprawę? Właśnie mam nadzieje, ze jeszcze ktoś potwierdzi. U mnie póki co jest wszystko ok. Żadnych trzasków i innych dźwięków. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 Zdecydowanie potwierdzam, dlatego zaalarmowałem Cię w dniu jego wydania, mam go bezpośrednio w sieci serwisowej gdzie zamawiam części Yamaha. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 Mój CD wrócił dziś z serwisu. Tym razem zrobili tylko aktualizacje, jak obrócę większą ilość płyt to dam znać czy problem został rozwiązany. 1 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 50 minut temu, jirkash napisał: Zdecydowanie potwierdzam, dlatego zaalarmowałem Cię w dniu jego wydania, mam go bezpośrednio w sieci serwisowej gdzie zamawiam części Yamaha. U mnie na razie bez problemów. Dobrze, że poinformowałeś o tej aktualizacji. Dziękuję bardzo 23 minuty temu, Acid38 napisał: Mój CD wrócił dziś z serwisu. Tym razem zrobili tylko aktualizacje, jak obrócę większą ilość płyt to dam znać czy problem został rozwiązany. Daj proszę znać jak u Ciebie. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 Dzięki za informację Panowie. Cieszę się, że pojawił się soft który zdaję się rozwiązać problem. Przyznam szczerze, ze nie słyszałem o tej łatce:) 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 Więc korzystając z wolnego po całym dniu odsłuchu mogę potwierdzić , że nowy sw rozwiązuje problem. Dodatkowo udało się zaimplementować odtwarzanie bez przerw między utworami co ma znaczenie choćby przy płytach koncertowych. Zastanawiające jest to dlaczego producent trzymał w tajemnicy info o bugu w sw nawet przed dystrybutorem. Wywołało to tylko niepotrzebną irytację użytkowników i bezsensowną ingerencję w sprzęt przez serwis. Poza tym temat uważam za zamknięty i życzę Wam wielu godzin udanych odsłuchów ulubionych płyt. 3 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 1 godzinę temu, Acid38 napisał: Więc korzystając z wolnego po całym dniu odsłuchu mogę potwierdzić , że nowy sw rozwiązuje problem. Dodatkowo udało się zaimplementować odtwarzanie bez przerw między utworami co ma znaczenie choćby przy płytach koncertowych. Zastanawiające jest to dlaczego producent trzymał w tajemnicy info o bugu w sw nawet przed dystrybutorem. Wywołało to tylko niepotrzebną irytację użytkowników i bezsensowną ingerencję w sprzęt przez serwis. Poza tym temat uważam za zamknięty i życzę Wam wielu godzin udanych odsłuchów ulubionych płyt. Super! Bardzo dobre wieści, miło jest nam czytać. Dobrze, że Yamaha poradziła sobie z problemem. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 10 października 2022 Udostępnij Napisano 10 października 2022 5 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Super! Bardzo dobre wieści, miło jest nam czytać. Dobrze, że Yamaha poradziła sobie z problemem. Również to potwierdzę od piątku kiedy wgrałem nowy soft nic się nie dzieje. Test na około 20 płytach. Także jest dobrze. Zwrotu póki co nie będzie 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 11 października 2022 Udostępnij Napisano 11 października 2022 21 godzin temu, Knoxs napisał: Właśnie mam nadzieje, ze jeszcze ktoś potwierdzi. U mnie póki co jest wszystko ok. Żadnych trzasków i innych dźwięków. No to super. 10 godzin temu, Acid38 napisał: Więc korzystając z wolnego po całym dniu odsłuchu mogę potwierdzić , że nowy sw rozwiązuje problem. Dodatkowo udało się zaimplementować odtwarzanie bez przerw między utworami co ma znaczenie choćby przy płytach koncertowych. Zastanawiające jest to dlaczego producent trzymał w tajemnicy info o bugu w sw nawet przed dystrybutorem. Wywołało to tylko niepotrzebną irytację użytkowników i bezsensowną ingerencję w sprzęt przez serwis. Poza tym temat uważam za zamknięty i życzę Wam wielu godzin udanych odsłuchów ulubionych płyt. No dokładnie. Super że to rozwiązało problem. Ale niestety jak lubię firmę Yamaha tak tutaj smród pozostał. Bardzo źle to ogarnęli. Piotr 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 11 października 2022 Udostępnij Napisano 11 października 2022 Nie widzę problemu, przy innych markach nie dostaniesz naprawy, wręcz przeciwnie, Yamaha próbowała i rozwiązała problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 12 października 2022 Udostępnij Napisano 12 października 2022 14 godzin temu, jirkash napisał: Nie widzę problemu, przy innych markach nie dostaniesz naprawy, wręcz przeciwnie, Yamaha próbowała i rozwiązała problem. nie no problem był. Kilka miesięcy. Ludzie w całej europie oddawali , reklamowali a serwisy wymieniały (albo i nie) lasery co wiedzieli że nic nie da. Ludzie się denerwowali. Przy innych markach nie odstane naprawy? Przy jakich? Yamahe bardzo lubię i bronię ich produktów szczególnie kinowych co widać w dziale kino domowe. Mam sentyment i lubie. Mówię tylko że tu nie poszło jak przystało na tak dużą i renomowaną firmę. Piotr 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 16 października 2022 Udostępnij Napisano 16 października 2022 Można powiedzieć, że to tylko kompakty CD za 400 euro...w kilku tysiącach egzemplarzy? A jak VW miał akcje serwisowe na miliony sztuk samochodów na świecie to co? Ble? I tak ludzie dalej kupują tą markę. Opanowali problem i wszystko wróciło do normy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 17 października 2022 Udostępnij Napisano 17 października 2022 I smród po tym pozostał. A to że ludzie nadal wybierają VW to tak samo nadal będą wybierać Yamahe. Chodź patrząc na Polskie ceny na pewno rzadziej Dobrze że kwestie CD udalo się rozwiązać. Pisaliśmy tylko że trzeba bylo powiedzieć co jest i że pracuja nad tym a nie mydlić oczu. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierogan Napisano 25 października 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 października 2022 Witam po miesiącach zmagań , testów i frustracji. Zakładając ten wątek myślałem, że jestem tylko sam jeden. Nawet obsługa sklepu Top Hi-Fi Bydgoszcz musiała mnie mieć dość , bo dzwoniłem , przyjeżdżałem ze swoimi płytami, aby posłuchać na innych egzemplarzach. Nawet zostawiłem odtwarzacz w sklepie aby sympatyczny pan mógł go sobie posłuchać , bo musiałem w końcu przedstawić „schemat usterki”…Na moje „szczęście” odtwarzacz wysypał się w sklepie (tylko przeskok lasera , a nie samo „klikanie”) przy obsłudze , i został mi wydany nowy (chociaż widziałem , że obsługa nie do końca była przekonana co do usterki). Tak jak mówiłem…odtwarzacz został wymieniony na nowy. Został odpalony w sklepie , wszystko się zgadza , wiec wracam do domu. Podłączam nowy odtwarzacz, i po 1h odsłuchu słyszę te frustrujace przeskoki. Myślałem , że krew mnie zaleje….zrezygnowałem już z obkładania odtwarzacza książkami i innych eksperymentów , ale zauważyłem, że pomogło w momencie przeskoków lekkie popukanie odtwarzacza tak, aby laser mógł znów się „ułożyć”. Wchodziłem na strony producenta w oczekiwaniu na nową aktualizacje , ale niestety. Prawdę powiedziawszy pogodziłem się z faktem , że mój odtwarzacz potrafi się wykrzaczać , ale gdzieś tam wyczytałem , że to możliwa wada oprogramowania , wiec czekałem. Dopiero dzisiaj wróciłem na forum, i czytam w wątku , że aktualizacja 1.48 rozwiązuje ten problem. Jeśli to prawda , to jestem przeszczęśliwy , ale kosztował mnie ten odtwarzacz po zakupie wiele nerwów. Nawet przy mojej żonie cykałem się słuchać płyt , bo wiedziałem , że jak zacznie haczyć , to żona będzie mówić że wydałem pieniążki na jakieś g***o 😅. Jeśli koledzy piszą , że faktycznie aktualizacja rozwiązuje problem , to z czystym sumieniem mogę małżonkę zaprosić , aby odtworzyła swoją ulubioną płytę. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 25 października 2022 Udostępnij Napisano 25 października 2022 5 godzin temu, Pierogan napisał: to z czystym sumieniem mogę małżonkę zaprosić , aby odtworzyła swoją ulubioną płytę No widzisz, jaki miły wieczór zapewniła Ci pewna Yamaszka Po takich perypetiach muzyka z tego CD będzie teraz dla Twoich uszu, niczym ...........no po prostu wydźwięk będzie miała wyborny Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fafniak Napisano 25 października 2022 Udostępnij Napisano 25 października 2022 6 godzin temu, Pierogan napisał: Jeśli koledzy piszą , że faktycznie aktualizacja rozwiązuje problem , to z czystym sumieniem mogę małżonkę zaprosić , aby odtworzyła swoją ulubioną płytę. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie. To nie sprawdziłeś? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 25 października 2022 Udostępnij Napisano 25 października 2022 9 godzin temu, Pierogan napisał: Witam po miesiącach zmagań , testów i frustracji. Zakładając ten wątek myślałem, że jestem tylko sam jeden. Nawet obsługa sklepu Top Hi-Fi Bydgoszcz musiała mnie mieć dość , bo dzwoniłem , przyjeżdżałem ze swoimi płytami, aby posłuchać na innych egzemplarzach. Nawet zostawiłem odtwarzacz w sklepie aby sympatyczny pan mógł go sobie posłuchać , bo musiałem w końcu przedstawić „schemat usterki”…Na moje „szczęście” odtwarzacz wysypał się w sklepie (tylko przeskok lasera , a nie samo „klikanie”) przy obsłudze , i został mi wydany nowy (chociaż widziałem , że obsługa nie do końca była przekonana co do usterki). Tak jak mówiłem…odtwarzacz został wymieniony na nowy. Został odpalony w sklepie , wszystko się zgadza , wiec wracam do domu. Podłączam nowy odtwarzacz, i po 1h odsłuchu słyszę te frustrujace przeskoki. Myślałem , że krew mnie zaleje….zrezygnowałem już z obkładania odtwarzacza książkami i innych eksperymentów , ale zauważyłem, że pomogło w momencie przeskoków lekkie popukanie odtwarzacza tak, aby laser mógł znów się „ułożyć”. Wchodziłem na strony producenta w oczekiwaniu na nową aktualizacje , ale niestety. Prawdę powiedziawszy pogodziłem się z faktem , że mój odtwarzacz potrafi się wykrzaczać , ale gdzieś tam wyczytałem , że to możliwa wada oprogramowania , wiec czekałem. Dopiero dzisiaj wróciłem na forum, i czytam w wątku , że aktualizacja 1.48 rozwiązuje ten problem. Jeśli to prawda , to jestem przeszczęśliwy , ale kosztował mnie ten odtwarzacz po zakupie wiele nerwów. Nawet przy mojej żonie cykałem się słuchać płyt , bo wiedziałem , że jak zacznie haczyć , to żona będzie mówić że wydałem pieniążki na jakieś g***o 😅. Jeśli koledzy piszą , że faktycznie aktualizacja rozwiązuje problem , to z czystym sumieniem mogę małżonkę zaprosić , aby odtworzyła swoją ulubioną płytę. Dziękuje wszystkim za zaangażowanie. Oficjalnie soft 1.48 rozwiązał problemy. No cóż...problemy zdarzają się nawet najlepszym :):) Miłych odsłuchów! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 26 października 2022 Udostępnij Napisano 26 października 2022 Sprawdź czy problem został rozwiązany. Koniecznie tu napisz. Naprawdę taka szkoda że nikt nie podszedł do tematu po ludzku za wczasu. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 26 października 2022 Udostępnij Napisano 26 października 2022 15 godzin temu, terracan1929 napisał: No widzisz, jaki miły wieczór zapewniła Ci pewna Yamaszka Po takich perypetiach muzyka z tego CD będzie teraz dla Twoich uszu, niczym ...........no po prostu wydźwięk będzie miała wyborny Mam nadzieje ze aktualizacja wgrana u mnie od dwóch tygodni śmiga bez problemów aż miło. Ale pocieszę Cię, bo ja np kupowałem nowe kable, zmieniałem położenie odtwarzacza, czyściłem płyty a teraz leżę i wreszcie słucham z przyjemnością Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierogan Napisano 26 października 2022 Autor Udostępnij Napisano 26 października 2022 5 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Sprawdź czy problem został rozwiązany. Koniecznie tu napisz. Naprawdę taka szkoda że nikt nie podszedł do tematu po ludzku za wczasu. Piotr Potwierdzam. Po wgraniu aktualizacji , i przesłuchaniu paru płyt problem zniknął. Na razie przesłuchałem pięć albumów, ale jeśli by to nie pomogło , to na pewno odtwarzacz by się wykrzaczył na pierwszej , bądź drugiej. Za dużo uwagi mu poświęciłem , żeby nie wiedzieć kiedy się wysypie. Oczywiście po jakimś miesiącu wrócę tu , i dam znać jak się sprawuje odtwarzacz podczas regularnego , normalnego użytkowania. Plus w moim przypadku jest taki , że w porównaniu do chłopaków , którzy mieli ten sam problem , mi został wymieniony odtwarzacz na nowy, i nie było w nim nic dłubane jak wymiana lasera itp. 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.