Skocz do zawartości

Wybór zestawu


krystian staszkiewicz

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Proszę o poradę w sprawie wyboru zestawu stereo..Słucham głównie muzyki pop i disco..Zaznaczam że jestem laikiem jeśli chodzi o zagadnienia techniczne..Mój wybór padł na głośniki Klipsch R620F Super wyglądają a do tego mają niezły bas z tego co czytałem na forach a na tym mi zależy..Moj salon ma ok  25m2..Jeśli chodzi o wzmacniacz to zastanawiam się nad jednym z tych trzech..

Marantz Nr1200..Denon Dra-800h lub Yamaha R-N602..dodam ze muzyki słuchałbym głównie ze streamingu..z góry dziękuję 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze spróbować spojrzeć w kierunku Polk Audio S55E, lub nowych ES55. Jeżeli ewentualnie byś chciał grania w trochę podobnym charakterze jak Klipsch, ale z większą ilością środka, ale nadal solidnym dołem, to masz jeszcze JBL Stage A180. 

Co do elektroniki, to tutaj zgodnie z kolegami stawiam na Denona. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
Jeśli wybór faktycznie miałby paść na Klipsch R620f to szukaj muzykalnego wzmacniacza. Z Twoich propozycji jedynie Denon DRA800h ma prawdo zagrać. Alternatywą mógłby być Onkyo 8270 czy Audiolab 6000a Play. 

Zadzwoń do nas to porozmawiamy na temat kolumn i może znajdziemy inne rozwiązania ;) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma to być amplituner sieciowy i uparłeś się na ten moel Klipscha to Denon DRA 800. Pytanie czy odpowiada Ci taki styl grania jaki oferują te klipsche. Jeżeli jesteś zdecydowany to Denon. Pytanie czy nie lepiej poczekać i dozbierać lub kupić używaną serię RP, różnica jest duża na korzyść RP oczywiście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.