duzy213 Napisano 27 września 2023 Udostępnij Napisano 27 września 2023 witam , kupiłem tego marantza i nie mogę w żaden sposób uruchomić tidala... radio tunen działa , moje stare onkyo 6130 działa idealnie.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 27 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 września 2023 37 minut temu, duzy213 napisał: witam , kupiłem tego marantza i nie mogę w żaden sposób uruchomić tidala... radio tunen działa , moje stare onkyo 6130 działa idealnie.... spotify działa idealnie ... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 27 września 2023 Udostępnij Napisano 27 września 2023 Cześć Opisz coś więcej. Wchodzisz w aplikacje a ta nie reaguje? Może po prostu odinstaluj apkę i skonfiguruj urządzenie jeszcze raz. Ewentualnie przeprowadź reset fabryczny urządzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 27 września 2023 Udostępnij Napisano 27 września 2023 2 godziny temu, duzy213 napisał: witam , kupiłem tego marantza i nie mogę w żaden sposób uruchomić tidala... radio tunen działa , moje stare onkyo 6130 działa idealnie.... Marantz ma HEOS’a a tam nie Tidal Connect, jest tylko obsługa przez aplikację HEOS. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 27 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 września 2023 koledzy robiłem chyba wszystko... reset wzmacniacza .odinstalowanie heosa tidala . i teraz z heosa w chodzę do tidala playlisty wszystko jest tylko jak już kliknę na piosenkę to wywala mi takie info odtwarzanie tidal nie powiodło się .proszę spróbować później.... , ze starym onkyo 6130 wszystko jest ok 11 minut temu, klimkr napisał: Marantz ma HEOS’a a tam nie Tidal Connect, jest tylko obsługa przez aplikację HEOS. i właśnie tidal na kompie i fonie widzi onkyo a marantza już nie... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 27 września 2023 Udostępnij Napisano 27 września 2023 Nie odtwarza tylko z playlisty? Sprawdź wersję firmware i aplikacji, coś tam poprawiali niedawno https://support-eu.denon.com/app/answers/detail/a_id/3832 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 27 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 września 2023 Przed chwilą, klimkr napisał: Nie odtwarza tylko z playlisty? Sprawdź wersję firmware i aplikacji, coś tam poprawiali niedawno https://support-eu.denon.com/app/answers/detail/a_id/3832 nic a nic. mogę wszystko przeglądać ale nie mogę słuchać ... firmware najnowszy... , zastanawiam się czemu tidal nie widzi marantza??? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 27 września 2023 Udostępnij Napisano 27 września 2023 Możesz jeszcze spróbować mConnect - łączy się przez UPnP. Jak zadziała to można szukać dalej co z tym Heosem… 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 27 września 2023 Udostępnij Napisano 27 września 2023 To jest jakiś błąd w Heos .U mnie w komórce wyświetlało ten sam komunikat .Kilkakrotne odinstalowanie Tidala i Heosa pomogło. Z Amazonem nigdy nie było problemów. Sterowany Denon to Denon DNP-800NE. Wysłałem zapytanie do importera Denona .Nawet nie raczyli odpowiedzieć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 28 września 2023 Udostępnij Napisano 28 września 2023 Jak wspomniano wyżej Heos nie ma Tidal Connect. Wiec w apce Tidala nic nie wybierzesz. Ale jeśli wchodzisz do Heosa -> potem Tidal -> i tam widzisz utwory, playlisty ale nie gra nic to musisz go oddać do serwisu. Ewentualnie możesz poczekac kilka dni czy problem sam nie ustapi. Wcześniej odtwarzał czy tak było od początku? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 28 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 września 2023 7 godzin temu, klimkr napisał: Możesz jeszcze spróbować mConnect - łączy się przez UPnP. Jak zadziała to można szukać dalej co z tym Heosem… mConnect działa...!!! , czyli to heos pierd...li ....? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 28 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 września 2023 I teraz tak....wczoraj dzwoniłem do Horn a i zasugerowali że sprzęt do serwisu....,dzisiaj dzwoniłem i koleś powiedział że problem im znany mają kupę telefonów i każe czekać na poprawkę aktualizacji ... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klimkr Napisano 28 września 2023 Udostępnij Napisano 28 września 2023 Przeglądanie i wybieranie utworów odbywa się w aplikacji Heos, ale samo odtwarzanie streamu w PM7000n. Czyli albo wzmacniacz dostaje złą informację od aplikacji, albo sieć blokuje transmisję. Błąd jest subtelny bo, jak zrozumiałem, inne serwisy działają i Tidal z innych urządzeń też działa. Tidal z aplikacji Heos działa np. u mnie z DNP-800NE, więc w pierwszym rzędzie podejrzewałbym sieć (blokowanie jakiegoś portu, protokołu, wolny DNS etc.). Jeżeli nie chcesz czekać na aktualizację to możesz spróbować z inną siecią - u znajomego (ale z innym dostawcą internetu), albo użyć telefonu jako punktu dostępu. A u kolegi podobno pomogło kilkakrotne przeinstalowanie: 15 godzin temu, audionet napisał: To jest jakiś błąd w Heos .U mnie w komórce wyświetlało ten sam komunikat .Kilkakrotne odinstalowanie Tidala i Heosa pomogło. Z Amazonem nigdy nie było problemów. Sterowany Denon to Denon DNP-800NE. Wysłałem zapytanie do importera Denona .Nawet nie raczyli odpowiedzieć. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 28 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 września 2023 dostałem taką wiadomość od tidala.... Witam, Dziękujemy za odpowiedź. Dziękujemy za cierpliwość podczas próby zdiagnozowania tego problemu przez naszych programistów. Po dokładnym zbadaniu sprawy przez nasz zespół i HEOS, nasz zespół zdecydował się skontaktować z pomocą techniczną HEOS w celu uzyskania dalszej pomocy, ponieważ będzie to obsługiwane przez nich i zostanie naprawione po ich stronie. Chętnie pomożemy w zapytaniach dotyczących aplikacji TIDAL i usług TIDAL, ponieważ problem występuje w aplikacji HEOS. Przepraszamy, nie możemy być bardziej pomocni! Pozdrawiam, Luis TIDAL Support Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 września 2023 Udostępnij Napisano 29 września 2023 Dnia 28.09.2023 o 07:26, duzy213 napisał: mConnect działa...!!! , czyli to heos pierd...li ....? A jak się mówi że Heos nie jest najlepszym systemem to pierwsze pytania a dlaczego. No dlatego właśnie. 20 godzin temu, duzy213 napisał: I teraz tak....wczoraj dzwoniłem do Horn a i zasugerowali że sprzęt do serwisu....,dzisiaj dzwoniłem i koleś powiedział że problem im znany mają kupę telefonów i każe czekać na poprawkę aktualizacji ... Aha no to miło. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 29 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 września 2023 a dzisiaj od denona dostałem taką wiadomość.... Drogi Grzegorzu, Problem z Tidalem zgłosiło kilku klientów, nasze zespoły techniczne zostały poinformowane i pracują nad rozwiązaniem, które będzie dostępne w przyszłej aktualizacji. Przepraszamy za niedogodności. Serdeczne pozdrowienia, Gaelle 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 30 września 2023 Udostępnij Napisano 30 września 2023 No fajnie że coś robią. Z drugiej strony jeśli to kwestia aktualizacji to trzeba było zrobić najpierw Beta testy a nie wyrzucać to do użytkowników. Ale z tym się coraz częściej spotykamy. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarko Napisano 8 marca Udostępnij Napisano 8 marca Każdy kto ma problem z odtwarzaniem Tidala w Heos na Marantz PM 7000N powinien w aplikacji Heos na telefonie lub tablecie zaktualizować dane logowania do Tidal. W głównym oknie Heos przewiń do Usługi muzyczne, następnie kliknij edytuj i w kolejnym oknie kliknij na liście na Tidal i zaktualizuj tam login i hasło - należy wpisać takie jak w oknie logowania do Tidala. Jeżeli Tidala tam nie ma należy dodać go do listy i zaktualizować login i hasło. U mnie były wpisane tam jakieś cyfry a po wpisaniu danych logowania do Tidal zadziałało i można Tidal odtwarzać przez aplikację Heos. Jest to trochę uciążliwe ale inaczej się nie da. Oczywiście listy odtwarzania można tworzyć w dedykowanej aplikacji Tidala i będą one potem widoczne w Heos. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz Kluczynski Napisano 8 marca Udostępnij Napisano 8 marca (edytowany) Do puszczania Tidala, tak jak wcześniej kolega polecał, lepiej nadaje się apka Mconnect.Raz że ładniej to dużo wygląda na fonie,mamy dokładny wgląd w jakiej jakości idą nagrania, to w Play to jak wybierzemy marantza po UPnP to Tidal brzmi lepiej niż po chromcascie. Edytowano 8 marca przez Tomasz Kluczynski 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duzy213 Napisano 9 marca Autor Udostępnij Napisano 9 marca 18 godzin temu, Jarko napisał: Każdy kto ma problem z odtwarzaniem Tidala w Heos na Marantz PM 7000N powinien w aplikacji Heos na telefonie lub tablecie zaktualizować dane logowania do Tidal. W głównym oknie Heos przewiń do Usługi muzyczne, następnie kliknij edytuj i w kolejnym oknie kliknij na liście na Tidal i zaktualizuj tam login i hasło - należy wpisać takie jak w oknie logowania do Tidala. Jeżeli Tidala tam nie ma należy dodać go do listy i zaktualizować login i hasło. U mnie były wpisane tam jakieś cyfry a po wpisaniu danych logowania do Tidal zadziałało i można Tidal odtwarzać przez aplikację Heos. Jest to trochę uciążliwe ale inaczej się nie da. Oczywiście listy odtwarzania można tworzyć w dedykowanej aplikacji Tidala i będą one potem widoczne w Heos. dzięki kolego ale nic z tego.... , tidal tylko mconect 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.