Skocz do zawartości

marantz pm 7000n problem z tidal


duzy213

Recommended Posts

koledzy robiłem chyba wszystko... reset wzmacniacza .odinstalowanie heosa tidala . i teraz z heosa w chodzę  do tidala  playlisty wszystko jest  tylko jak już kliknę na piosenkę to wywala mi takie info  odtwarzanie tidal nie powiodło się .proszę spróbować później.... , ze starym onkyo 6130 wszystko jest ok

11 minut temu, klimkr napisał:

Marantz ma HEOS’a a tam nie Tidal Connect, jest tylko obsługa przez aplikację HEOS.

i właśnie tidal na kompie i fonie widzi onkyo a marantza już nie...

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, klimkr napisał:

Nie odtwarza tylko z playlisty?

Sprawdź wersję firmware i aplikacji, coś tam poprawiali niedawno https://support-eu.denon.com/app/answers/detail/a_id/3832

 

nic a nic.  mogę wszystko przeglądać ale nie mogę słuchać ...  firmware najnowszy...  , zastanawiam się czemu  tidal nie widzi marantza???

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomniano wyżej Heos nie ma Tidal Connect. Wiec w apce Tidala nic nie wybierzesz.

Ale jeśli wchodzisz do Heosa -> potem Tidal -> i tam widzisz utwory, playlisty ale nie gra nic to musisz go oddać do serwisu.

Ewentualnie możesz poczekac kilka dni czy problem sam nie ustapi.

Wcześniej odtwarzał czy tak było od początku?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądanie i wybieranie utworów odbywa się w aplikacji Heos, ale samo odtwarzanie streamu w PM7000n. Czyli albo wzmacniacz dostaje złą informację od aplikacji, albo sieć blokuje transmisję. Błąd jest subtelny bo, jak zrozumiałem, inne serwisy działają i Tidal z innych urządzeń też działa. Tidal z aplikacji Heos działa np. u mnie z DNP-800NE, więc w pierwszym rzędzie podejrzewałbym sieć (blokowanie jakiegoś portu, protokołu, wolny DNS etc.).

Jeżeli nie chcesz czekać na aktualizację to możesz spróbować z inną siecią - u znajomego (ale z innym dostawcą internetu), albo użyć telefonu jako punktu dostępu.

A u kolegi podobno pomogło kilkakrotne przeinstalowanie:

15 godzin temu, audionet napisał:

To jest jakiś błąd w Heos .U mnie w komórce wyświetlało ten sam komunikat .Kilkakrotne odinstalowanie Tidala i Heosa pomogło. Z Amazonem nigdy nie było problemów. Sterowany Denon to Denon DNP-800NE.

Wysłałem zapytanie do importera Denona .Nawet nie raczyli odpowiedzieć.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostałem taką wiadomość od tidala....

Witam,
 
Dziękujemy za odpowiedź.
 
Dziękujemy za cierpliwość podczas próby zdiagnozowania tego problemu przez naszych programistów. Po dokładnym zbadaniu sprawy przez nasz zespół i HEOS, nasz zespół zdecydował się skontaktować z pomocą techniczną HEOS w celu uzyskania dalszej pomocy, ponieważ będzie to obsługiwane przez nich i zostanie naprawione po ich stronie.
 
Chętnie pomożemy w zapytaniach dotyczących aplikacji TIDAL i usług TIDAL, ponieważ problem występuje w aplikacji HEOS. Przepraszamy, nie możemy być bardziej pomocni!
 
Pozdrawiam,

 

Luis
TIDAL Support

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.09.2023 o 07:26, duzy213 napisał:

mConnect  działa...!!! , czyli to heos pierd...li ....?

A jak się mówi że Heos nie jest najlepszym systemem to pierwsze pytania a dlaczego.

No dlatego właśnie.

20 godzin temu, duzy213 napisał:

I teraz tak....wczoraj dzwoniłem do Horn a i zasugerowali że sprzęt do serwisu....,dzisiaj dzwoniłem i koleś powiedział że problem im znany mają kupę telefonów i każe czekać na poprawkę aktualizacji ...

 

Aha no to miło.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dzisiaj od denona dostałem taką wiadomość....

Drogi Grzegorzu, Problem z Tidalem zgłosiło kilku klientów, nasze zespoły techniczne zostały poinformowane i pracują nad rozwiązaniem, które będzie dostępne w przyszłej aktualizacji. Przepraszamy za niedogodności. Serdeczne pozdrowienia, Gaelle

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Każdy kto ma problem z odtwarzaniem Tidala w Heos na Marantz PM 7000N powinien w aplikacji Heos na telefonie lub tablecie zaktualizować dane logowania do Tidal.  W głównym oknie Heos przewiń do Usługi  muzyczne, następnie kliknij edytuj i w kolejnym oknie kliknij na liście na Tidal i zaktualizuj tam login i hasło - należy wpisać takie jak w oknie logowania do Tidala. Jeżeli Tidala tam nie ma należy dodać go do listy i zaktualizować login i hasło. U mnie były wpisane  tam jakieś cyfry a po wpisaniu danych logowania do Tidal zadziałało i można Tidal odtwarzać przez aplikację Heos. Jest to trochę uciążliwe ale inaczej się nie da. Oczywiście listy odtwarzania można tworzyć w dedykowanej aplikacji Tidala i będą one potem widoczne  w Heos. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do puszczania Tidala, tak jak wcześniej kolega polecał, lepiej nadaje się apka Mconnect.Raz że ładniej to dużo wygląda na fonie,mamy dokładny wgląd w jakiej jakości idą nagrania, to w Play to jak wybierzemy marantza po UPnP to Tidal brzmi lepiej niż po chromcascie.

Edytowano przez Tomasz Kluczynski
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Jarko napisał:

Każdy kto ma problem z odtwarzaniem Tidala w Heos na Marantz PM 7000N powinien w aplikacji Heos na telefonie lub tablecie zaktualizować dane logowania do Tidal.  W głównym oknie Heos przewiń do Usługi  muzyczne, następnie kliknij edytuj i w kolejnym oknie kliknij na liście na Tidal i zaktualizuj tam login i hasło - należy wpisać takie jak w oknie logowania do Tidala. Jeżeli Tidala tam nie ma należy dodać go do listy i zaktualizować login i hasło. U mnie były wpisane  tam jakieś cyfry a po wpisaniu danych logowania do Tidal zadziałało i można Tidal odtwarzać przez aplikację Heos. Jest to trochę uciążliwe ale inaczej się nie da. Oczywiście listy odtwarzania można tworzyć w dedykowanej aplikacji Tidala i będą one potem widoczne  w Heos. 

dzięki kolego ale nic z tego.... , tidal tylko mconect

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...