Chilli Napisano 4 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2023 Witajcie, ostatnio przy słuchaniu Tidala poprzez Bluesound Node pojawiają mi się przerwy, takie 2-3 sekundowe. Sam Tidal z telefonu nie ma tej przypadłości. Czy to tylko mój BS tak pajacuje, czy u kogoś również pojawił się taki problem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli Napisano 6 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 grudnia 2023 Z ciekawości odpaliłem Spotify i tu jest ok🤔 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy 79 Napisano 6 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 grudnia 2023 Też miałem przycinki z dźwiękiem na Tidal, dziś od rana słuchałem i wszystko ok. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli Napisano 7 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 grudnia 2023 @Suchy 79 ja do tej pory tak wszystkim chwaliłem BS za niezawodność🤔 Oby było tak jak piszesz i to tylko chwilowa zadyszka🙂 W weekend zweryfikuję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy 79 Napisano 7 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 7 grudnia 2023 10 minut temu, Chilli napisał: @Suchy 79 ja do tej pory tak wszystkim chwaliłem BS za niezawodność🤔 Oby było tak jak piszesz i to tylko chwilowa zadyszka🙂 W weekend zweryfikuję. BS jest niezawodny. Coś z Tidal było nie halo, Spotify śmigało elegancko 😉 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 7 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 7 grudnia 2023 a jesteś po ostatniej aktualizacji? Tej dużej sprzed miesiąca Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeus72 Napisano 8 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 Potwierdzam. Tidal ostatnio przerywa u mnie w godzinach szczytu. Ale dzieje sie to i w BlueOS i poza BlueOS. Inne platformy w tym samym czasie dzialaja ok Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomso Napisano 8 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 U mnie apka na Windows przycinała w weekend - myślałem, że to mój net klęka ale chyba jednak nie . Na androidzie ok. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy 79 Napisano 8 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 Tak, dzisiaj od rana słuchałem i od 12.00 Tidal zaczął przycinać 😡 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maxredaktor Napisano 8 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 (edytowany) Na sąsiednim forum już parę razy były opisywane problemy z Tidalem, skarżono się właśnie na takie przycinanie. Edytowano 8 grudnia 2023 przez maxredaktor 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy 79 Napisano 8 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 Czekam na Spotify "superpremium" i pożegnam się z Tidalem 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli Napisano 8 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 20 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: a jesteś po ostatniej aktualizacji? Tej dużej sprzed miesiąca Tak, zazwyczaj po kilku dniach od pojawienia się aktualizacji instaluję je. Wczoraj wszystko było ok, ale jak widać po wpisach kolegów coś jest na rzeczy🤨 2 godziny temu, maxredaktor napisał: Na sąsiednim forum już parę razy były opisywane problemy z Tidalem, skarżono się właśnie na takie przycinanie. Jeśli to nie problem, podeślij mi proszę link. 20 godzin temu, Suchy 79 napisał: BS jest niezawodny. Coś z Tidal było nie halo, Spotify śmigało elegancko 😉 Dokładnie u mnie jest tak samo, tylko Tidal kulał. 6 godzin temu, thomso napisał: U mnie apka na Windows przycinała w weekend - myślałem, że to mój net klęka ale chyba jednak nie . Na androidzie ok. Ja gdy przycinało mi na BS włączyłem na telefonie a później kompie i tu było ok. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
River Napisano 8 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 2 godziny temu, Suchy 79 napisał: Czekam na Spotify "superpremium" i pożegnam się z Tidalem 😁 Już dwa lata obiecują. Obiecanki macanki a głupiemu staje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 8 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2023 3 godziny temu, Chilli napisał: Tak, zazwyczaj po kilku dniach od pojawienia się aktualizacji instaluję je. Wczoraj wszystko było ok, ale jak widać po wpisach kolegów coś jest na rzeczy🤨 Jeśli to nie problem, podeślij mi proszę link. Dokładnie u mnie jest tak samo, tylko Tidal kulał. Ja gdy przycinało mi na BS włączyłem na telefonie a później kompie i tu było ok. Już dziś przyszła informacja, o jeszcze jednej aktualizacji więc bądźcie czujni użytkownicy Bluesoundów Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli Napisano 10 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 grudnia 2023 Dnia 8.12.2023 o 19:33, River napisał: Już dwa lata obiecują. Obiecanki macanki a głupiemu staje. hmm, nie znałem takiej frazy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli Napisano 13 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 grudnia 2023 Nowe wątki Ciekawe dlaczego ostatnio pojawia się tyle wpisów na temat problemów z Tidalem 🤔 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 13 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 13 grudnia 2023 BluOS Release Notes 4.2.6 - Najnowszy firmware się pojawił do Blusound. Zainstalujcie sobie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli Napisano 14 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 grudnia 2023 U mnie już zainstalowane 😀 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek333 Napisano 14 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2023 (edytowany) Dnia 8.12.2023 o 17:13, Suchy 79 napisał: Czekam na Spotify "superpremium" i pożegnam się z Tidalem 😁 Ja dokładnie tak samo. Za dużo problemów z Tidalem. Wpierw bany i blokady kont za zbyt szybkie zmiany utworów.. np. testując sprzęt. A teraz jakieś nieporządane rzężenia , przyszumy i przerwy. Już potwierdziłem na wybranych utworach źe mój sprzęt jest 100 % sprawny i to sprawa TIDALa. A już poszedł do serwisu praktycznie czekał na wysyłkę streamer i kolumny w drugiej kolejności maiły jechać. Dobrze źe sprawdziłem w salonie audio na zupełnie innym ich sprzęcie… to samo… szok! dla mnie w tym wypadku na szczęście. Wszystko z moim sprzętem okazało się że zdrowo a to sprawa TIDAL-a. Zakochany od początku w nim i najwyższym planie Hifi Plus … przestaję go lubić…. Pytanie : czemu ostatnio tyle problemów Tidalem.? Odpowiem: nie wiem , nie wiem co robią i jak ripują nagrania ! i zapewniam że nie pracuję dla Spotify , po prostu stwierdzam fakty a spodziewam się czystej muzyki i traktowania subskrybentów przez ludzi a nie przez roboty blokujące nam dostęp gdy za często zmieniamy na przykład playlisty i przewijamy np po 10 razy utwory do tyłu.Spróbujcie szybko pozmieniać np co kilka sekund żeby sobie kawałek utworu potestować…. Ja to przeszedłem… na szczęscie po kilku dniach (polecam po angielsku od razu z nimi pisać…) i udowadnianiu, że nie jesteś robotem i kosmitą, odblokowali mi , dopiero po przekierowaniach do ludzi…z serwisu na szczęście dobrze się skończyło. Ale w psychice zadra spora i kilkam powoli, powoli , drugi raz nie chcę tej „przygody…” Miłego wieczoru. Edytowano 14 grudnia 2023 przez Marek333 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Suchy 79 Napisano 14 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 14 grudnia 2023 Z tym blokowaniem konta to pierwsze słyszę. Dobrze ,że mi nie dali bana bo czasami pykam po utworach jak szalony 😁 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek333 Napisano 15 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2023 (edytowany) To masz farta. Mi zablokowali. Testowałem różne kable i często wyłączałem i włączałem Tidala. Zresztą tu na forum zamieszczałem zrzuty ekranu z informacją o blokadzie konta po angielsku dopytując jak ten problem rozwiązać . Po iluś dniach męki i korespondencji wreszcie skontaktowano mnie z kimś komu mogłem wytłumaczyć skąd częste zmiany utworów. Po całej sprawie taki mail końcowy w finale cytuję : "Cześć Marek, Dziękujemy za odpowiedź. Cieszymy się, że masz teraz dostęp do TIDAL. Radzimy unikać wysyłania wielu zgłoszeń (kliknięć) w krótkim czasie, aby zapobiec tego rodzaju problemom w tej funkcji. Pozdrawiam, Andy TIDAL Support" To tak na koniec po wieluuu mailach w dwie strony i nerwówce. Tak że tego nie wymyśliłem sobie... Już teraz uważam żeby za szybko nie klikać.. Słabe to było doświadczenie i mocno dla mnie stresujące. Bo nie po to wydałem kupę kasy na sprzęt do streamingu żeby być odcięty przez głupie restrykcje bez sensu i podstaw tak naprawdę. Oni tłumaczę że mają takie systemy zabezpieczające.... Napisałem po tym do nich że powinni po pierwsze obniżyć próg wrażliwości swojego systemu na takie wprowadzanie natychmiastowych blokad a po drugie co wiele ważniejsze dać szansę chociaż przez jedno wyświetlone ostrzeżenia na ekranie użytkownikowi. Wtedy wiedziałby że trzeba iść na kawę... Pozdrawiam PS. Szkoda że Spotify tak zwodzi od 2 lat z wprowadzeniem w bezstratnej jakości muzyki. Tyle razy to przesuwają... echh... Zawsze byłaby jakaś alternatywa... w razie czego. Edytowano 15 grudnia 2023 przez Marek333 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chilli Napisano 16 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 grudnia 2023 Dziś Tidal leciał u mnie na BS przez kilka godzin i jak do tej pory wszystko jest ok 😀 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 17 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 17 grudnia 2023 Dnia 14.12.2023 o 17:06, Chilli napisał: U mnie już zainstalowane 😀 Super Nie chodzi płynniej ? Bluesound zapewnia o jeszcze wyższej stabilności działania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
77Mariusz77 Napisano 18 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 18 grudnia 2023 Co do BS i Tidal to u siebie zauważyłem już jakiś czas temu , że przerywa przez coaxial a przez usb nigdy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 18 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 18 grudnia 2023 1 godzinę temu, 77Mariusz77 napisał: Co do BS i Tidal to u siebie zauważyłem już jakiś czas temu , że przerywa przez coaxial a przez usb nigdy. A to jest ciekawe co piszesz, nie słyszałem o takiej przypadłości. Sprawdzałeś na innym kablu coaxialnym? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.