Skocz do zawartości

Tidal i Bluesound Node


Chilli

Recommended Posts

  Dnia 7.12.2023 o 21:26, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

a jesteś po ostatniej aktualizacji? Tej dużej sprzed miesiąca :)

Expand  

Tak, zazwyczaj po kilku dniach od pojawienia się aktualizacji instaluję je.

Wczoraj wszystko było ok, ale jak widać po wpisach kolegów coś jest na rzeczy🤨

  Dnia 8.12.2023 o 15:08, maxredaktor napisał:

Na sąsiednim forum już parę razy były opisywane problemy z Tidalem, skarżono się właśnie na takie przycinanie.

Expand  

Jeśli to nie problem, podeślij mi proszę link.

  Dnia 7.12.2023 o 21:24, Suchy 79 napisał:

BS jest niezawodny. Coś z Tidal było nie halo, Spotify śmigało elegancko 😉

Expand  

Dokładnie u mnie jest tak samo, tylko Tidal kulał.

  Dnia 8.12.2023 o 11:26, thomso napisał:

U mnie apka na Windows przycinała w weekend - myślałem, że to mój net klęka ale chyba jednak nie . Na androidzie ok.

Expand  

Ja gdy przycinało mi na BS włączyłem na telefonie a później kompie i tu było ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 8.12.2023 o 17:51, Chilli napisał:

Tak, zazwyczaj po kilku dniach od pojawienia się aktualizacji instaluję je.

Wczoraj wszystko było ok, ale jak widać po wpisach kolegów coś jest na rzeczy🤨

Jeśli to nie problem, podeślij mi proszę link.

Dokładnie u mnie jest tak samo, tylko Tidal kulał.

Ja gdy przycinało mi na BS włączyłem na telefonie a później kompie i tu było ok.

Expand  

Już dziś przyszła informacja, o jeszcze jednej aktualizacji więc bądźcie czujni użytkownicy Bluesoundów :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 8.12.2023 o 16:13, Suchy 79 napisał:

Czekam na Spotify "superpremium" i pożegnam się z Tidalem 😁

Expand  

Ja dokładnie tak samo. Za dużo problemów z Tidalem. Wpierw bany i blokady kont za zbyt szybkie zmiany utworów.. np. testując sprzęt.

A teraz jakieś nieporządane rzężenia , przyszumy i przerwy. Już potwierdziłem na wybranych utworach źe mój sprzęt jest 100 % sprawny i to sprawa TIDALa. A już poszedł do serwisu praktycznie czekał na wysyłkę streamer i kolumny w drugiej kolejności maiły jechać. Dobrze źe sprawdziłem w salonie audio na zupełnie innym ich  sprzęcie… to samo… szok!   dla mnie w tym wypadku  na szczęście.  Wszystko z moim sprzętem okazało się że zdrowo a to sprawa TIDAL-a.

Zakochany od początku  w nim i najwyższym planie Hifi Plus … przestaję go lubić…. 

 

Pytanie : czemu ostatnio tyle problemów Tidalem.? 

Odpowiem: nie wiem , nie wiem co robią i jak ripują nagrania  ! i zapewniam że nie pracuję dla Spotify  :) , po prostu stwierdzam fakty a spodziewam się czystej muzyki i traktowania subskrybentów przez ludzi a nie przez roboty blokujące nam dostęp  gdy za często zmieniamy na przykład playlisty i przewijamy np po 10 razy utwory do  tyłu.Spróbujcie szybko pozmieniać np co kilka sekund żeby sobie kawałek utworu potestować….

Ja to przeszedłem… na szczęscie po kilku dniach (polecam po angielsku od razu z nimi pisać…) i udowadnianiu, że nie jesteś robotem i kosmitą, odblokowali mi , dopiero  po przekierowaniach do ludzi…z  serwisu na szczęście dobrze się skończyło.

Ale w psychice zadra spora i kilkam powoli, powoli , drugi raz nie chcę tej „przygody…”

Miłego wieczoru.

Edytowano przez Marek333
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz farta. Mi zablokowali. Testowałem różne kable i często wyłączałem i włączałem Tidala. Zresztą tu na forum zamieszczałem zrzuty ekranu z informacją o blokadzie konta po angielsku dopytując jak ten problem rozwiązać . Po iluś dniach męki i korespondencji wreszcie skontaktowano mnie z kimś komu mogłem wytłumaczyć skąd częste zmiany utworów. Po całej sprawie taki mail końcowy w finale cytuję :

"Cześć Marek,
 Dziękujemy za odpowiedź.
  
Cieszymy się, że masz teraz dostęp do TIDAL. Radzimy unikać wysyłania wielu zgłoszeń (kliknięć) w krótkim czasie, aby zapobiec tego rodzaju problemom w tej funkcji.
  
Pozdrawiam,

Andy
TIDAL Support"

 

To tak na koniec po wieluuu mailach w dwie strony i nerwówce. Tak że tego nie wymyśliłem sobie... Już teraz uważam żeby za szybko nie klikać.. 
Słabe to było doświadczenie i mocno dla mnie stresujące. Bo nie po to wydałem kupę kasy na sprzęt do streamingu żeby być odcięty przez głupie restrykcje bez sensu i podstaw tak naprawdę.  Oni tłumaczę że mają takie systemy zabezpieczające....  Napisałem po tym do nich że powinni po pierwsze obniżyć próg wrażliwości swojego systemu  na takie wprowadzanie natychmiastowych blokad a po drugie co wiele ważniejsze dać szansę chociaż przez jedno wyświetlone ostrzeżenia na ekranie użytkownikowi. Wtedy wiedziałby że trzeba iść na kawę...

Pozdrawiam

PS. Szkoda że Spotify tak zwodzi od 2 lat z wprowadzeniem w bezstratnej jakości muzyki. Tyle razy to przesuwają... echh...
Zawsze byłaby jakaś alternatywa... w razie czego.

Edytowano przez Marek333
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 18.12.2023 o 20:12, 77Mariusz77 napisał:

Co do BS i Tidal  to u siebie zauważyłem już jakiś czas temu , że przerywa przez coaxial a przez usb nigdy.  

 

Expand  

A to jest ciekawe co piszesz, nie słyszałem o takiej przypadłości. Sprawdzałeś na innym kablu coaxialnym?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...