Skocz do zawartości

Tidal i Bluesound Node


Chilli

Recommended Posts

20 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

a jesteś po ostatniej aktualizacji? Tej dużej sprzed miesiąca :)

Tak, zazwyczaj po kilku dniach od pojawienia się aktualizacji instaluję je.

Wczoraj wszystko było ok, ale jak widać po wpisach kolegów coś jest na rzeczy🤨

2 godziny temu, maxredaktor napisał:

Na sąsiednim forum już parę razy były opisywane problemy z Tidalem, skarżono się właśnie na takie przycinanie.

Jeśli to nie problem, podeślij mi proszę link.

20 godzin temu, Suchy 79 napisał:

BS jest niezawodny. Coś z Tidal było nie halo, Spotify śmigało elegancko 😉

Dokładnie u mnie jest tak samo, tylko Tidal kulał.

6 godzin temu, thomso napisał:

U mnie apka na Windows przycinała w weekend - myślałem, że to mój net klęka ale chyba jednak nie . Na androidzie ok.

Ja gdy przycinało mi na BS włączyłem na telefonie a później kompie i tu było ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Chilli napisał:

Tak, zazwyczaj po kilku dniach od pojawienia się aktualizacji instaluję je.

Wczoraj wszystko było ok, ale jak widać po wpisach kolegów coś jest na rzeczy🤨

Jeśli to nie problem, podeślij mi proszę link.

Dokładnie u mnie jest tak samo, tylko Tidal kulał.

Ja gdy przycinało mi na BS włączyłem na telefonie a później kompie i tu było ok.

Już dziś przyszła informacja, o jeszcze jednej aktualizacji więc bądźcie czujni użytkownicy Bluesoundów :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.12.2023 o 17:13, Suchy 79 napisał:

Czekam na Spotify "superpremium" i pożegnam się z Tidalem 😁

Ja dokładnie tak samo. Za dużo problemów z Tidalem. Wpierw bany i blokady kont za zbyt szybkie zmiany utworów.. np. testując sprzęt.

A teraz jakieś nieporządane rzężenia , przyszumy i przerwy. Już potwierdziłem na wybranych utworach źe mój sprzęt jest 100 % sprawny i to sprawa TIDALa. A już poszedł do serwisu praktycznie czekał na wysyłkę streamer i kolumny w drugiej kolejności maiły jechać. Dobrze źe sprawdziłem w salonie audio na zupełnie innym ich  sprzęcie… to samo… szok!   dla mnie w tym wypadku  na szczęście.  Wszystko z moim sprzętem okazało się że zdrowo a to sprawa TIDAL-a.

Zakochany od początku  w nim i najwyższym planie Hifi Plus … przestaję go lubić…. 

 

Pytanie : czemu ostatnio tyle problemów Tidalem.? 

Odpowiem: nie wiem , nie wiem co robią i jak ripują nagrania  ! i zapewniam że nie pracuję dla Spotify  :) , po prostu stwierdzam fakty a spodziewam się czystej muzyki i traktowania subskrybentów przez ludzi a nie przez roboty blokujące nam dostęp  gdy za często zmieniamy na przykład playlisty i przewijamy np po 10 razy utwory do  tyłu.Spróbujcie szybko pozmieniać np co kilka sekund żeby sobie kawałek utworu potestować….

Ja to przeszedłem… na szczęscie po kilku dniach (polecam po angielsku od razu z nimi pisać…) i udowadnianiu, że nie jesteś robotem i kosmitą, odblokowali mi , dopiero  po przekierowaniach do ludzi…z  serwisu na szczęście dobrze się skończyło.

Ale w psychice zadra spora i kilkam powoli, powoli , drugi raz nie chcę tej „przygody…”

Miłego wieczoru.

Edytowano przez Marek333
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz farta. Mi zablokowali. Testowałem różne kable i często wyłączałem i włączałem Tidala. Zresztą tu na forum zamieszczałem zrzuty ekranu z informacją o blokadzie konta po angielsku dopytując jak ten problem rozwiązać . Po iluś dniach męki i korespondencji wreszcie skontaktowano mnie z kimś komu mogłem wytłumaczyć skąd częste zmiany utworów. Po całej sprawie taki mail końcowy w finale cytuję :

"Cześć Marek,
 Dziękujemy za odpowiedź.
  
Cieszymy się, że masz teraz dostęp do TIDAL. Radzimy unikać wysyłania wielu zgłoszeń (kliknięć) w krótkim czasie, aby zapobiec tego rodzaju problemom w tej funkcji.
  
Pozdrawiam,

Andy
TIDAL Support"

 

To tak na koniec po wieluuu mailach w dwie strony i nerwówce. Tak że tego nie wymyśliłem sobie... Już teraz uważam żeby za szybko nie klikać.. 
Słabe to było doświadczenie i mocno dla mnie stresujące. Bo nie po to wydałem kupę kasy na sprzęt do streamingu żeby być odcięty przez głupie restrykcje bez sensu i podstaw tak naprawdę.  Oni tłumaczę że mają takie systemy zabezpieczające....  Napisałem po tym do nich że powinni po pierwsze obniżyć próg wrażliwości swojego systemu  na takie wprowadzanie natychmiastowych blokad a po drugie co wiele ważniejsze dać szansę chociaż przez jedno wyświetlone ostrzeżenia na ekranie użytkownikowi. Wtedy wiedziałby że trzeba iść na kawę...

Pozdrawiam

PS. Szkoda że Spotify tak zwodzi od 2 lat z wprowadzeniem w bezstratnej jakości muzyki. Tyle razy to przesuwają... echh...
Zawsze byłaby jakaś alternatywa... w razie czego.

Edytowano przez Marek333
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...