Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam wszystkich. Potrzebuję Waszej pomocy. Posiadam od kilku lat zestaw Denon DRA800H i kolumny HECO AURORA 700, dotychczas sprawował się bezproblemowo. Kolumny podłączonę są kablem oryginalnym Melodika bi - amp ( wszystko dobrze podłączone ). Dbam o każdy sprzęt nigdy głośno nie grałem. Od jakiegoś czasu słyszę niepokojące trzaski w obu kolumnach. Próbowałem to nagrać ale ciężko złapać moment ( wreszcie udało się więc wrzucam  - 12 sekunda filmu ). Co ciekawe wyjechałem na urlop na tydzień wyłączyłem Denona z kontaktu i spokój był przez 2 miesiące po czym znowu trzaski wróciły, co gorsze obawiam się uszkodzenia kolumn bo im głośniej to trzaski są głośniejsze jakby uderzył książką w blat. Proszę podpowiedzcie gdzie szukać pomocy czy serwis pogwarancyjny przy takim opisie i filmie poradzi a może ktoś z Was spotkał się z takim problemem. Dziękuję

ps. mam nadzieję, że wybrałem właściwy dział.  

Napisano (edytowany)

tak wiec to nietrwale przekaźniki wyjść głośnikowych koszt przekaźników to ok 25-30 zl sztuka chodzą sprawnie z ok 10 lat a robocizna to nie wiem 

Edytowano przez artj23
Napisano
34 minuty temu, artj23 napisał:

tak wiec to nietrwale przekaźniki wyjść głośnikowych koszt przekaźników to ok 25-30 zl sztuka chodzą sprawnie z ok 10 lat a robocizna to nie wiem 

Z kosztami się liczę ważne, jaki serwis ? 

Napisano
40 minut temu, marcinmarcin napisał:

Wykorzystałbym okazję i kupił coś lepiej grającego...

Hehe, dobre... ten Denon nie jest zly, tylko dziwne ze tak szybko padl. Slyszalem to polaczenie i bezposrednio porownywalem z CXA60. Cambridge okazal sie lepsza para.

W Warszawie jest oficjalny serwis Denon, tam chyba najlepiej. 

Napisano
1 godzinę temu, marcinmarcin napisał:

Wykorzystałbym okazję i kupił coś lepiej grającego...

O chętnie ale nie mogę ... samochód zmieniłem więc rozumiesz 

55 minut temu, Luk Pl napisał:

W Warszawie jest oficjalny serwis Denon, tam chyba najlepiej. 

Dziękuję, chyba tak zrobię 

Napisano
47 minut temu, maniutek72 napisał:

Dziękuję, chyba tak zrobię 

Horn Distibution, są wymienieni na stronie Denon jako serwis gwarancyjny i po gwarancyjny wiec chyba legit. Jednak kiedyś kontaktowałem się z nimi w sprawie sterownika do mojego Denona i nie potrafili mi pomóc, nie za bardzo wiedzieli o co mi chodzi :)  Dopiero serwis w UK bez problemu mi go wysłał. Najlepsze w tym było to, że napisali, że w Polsce też maja oficjalny serwis i żebym w przyszłości się z nimi kontaktował... :D

Napisano
2 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

Może warto obnizyc o ta kwote i wymienic na coś lepiej pasującego do Aurory?

Moim zdaniem bez naprawy mało kto zdecyduje się na zakup tego amplitunera w rozsądnej cenie. Jeśli zmieniać, to po naprawie. 

Napisano (edytowany)

Dziękuję za wszelkie rady będę naprawiał teraz szukam gdzie ? najlepiej miałbym w Gdańsku bo mogę dostarczyć. Wyslalem zapytania do w/w osób, firm. Co do zakupu na razie bez szans więc zostaje Denon.

Edytowano przez maniutek72
Napisano
1 godzinę temu, maniutek72 napisał:

Dziękuję za wszelkie rady będę naprawiał teraz szukam gdzie ? najlepiej miałbym w Gdańsku bo mogę dostarczyć. Wyslalem zapytania do w/w osób, firm. Co do zakupu na razie bez szans więc zostaje Denon.

A może jakieś ustawienia fabryczne by coś poradziły, jakiś twardy reset, jest coś takiego w instrukcji? Kolega wyżej wspomina coś o usterce softu, małe szanse, ale może warto spróbować? Ewentualnie jeszcze odłączyć od prądu na jakąś godzinkę i wtedy spróbować, ale wiadomo... Cicho, żeby szlag kolumn nie trafił. Może to nie ma najmniejszego sensu, ale ja przed serwisem spróbowałbym wszystkiego.

Co do tego gdzie to ja bym uderzał jednak do autoryzowanego serwisu. Jest duże prawdopodobieństwo że maja doświadczenie z Denon i mają dostęp do oryginalnych części.

Ja kiedyś z CXA60 miałem problem, niestety teraz za cholerę nie pamiętam co to dokładnie było, ale zdarzało się to rzadko i odłączenie z prądu na jakiś czas pomagało, niestety wracało :| 

Napisano

Łuk Pl resetu nie próbowałem może faktycznie wrócę do ustawień fabrycznych. Co do wyłączenia na godzinę powiem tak 2 m-ce temu miałem takie właśnie incydenty kilka razy miałem się tym zająć po powrocie z wakacji bo na drugi dzień wyjeżdżałem. Wszystko z kontaktu wyłączam jak wyjeżdżam i po powrocie zapomniałem o tych ,,trzaskach,, aż do teraz znowu. Na krótko pomogło ale to nie rozwiązuje problemu. 

Napisano
2 godziny temu, maniutek72 napisał:

Łuk Pl resetu nie próbowałem może faktycznie wrócę do ustawień fabrycznych

Raczej wątpię w skuteczność tego rozwiązania, ale czemu nie spróbować. Ktoś wcześniej napisał coś bardziej technicznego na temat napięć na wyjściu i on może być bliżej faktycznej przyczyny.

2 godziny temu, maniutek72 napisał:

Wszystko z kontaktu wyłączam jak wyjeżdżam i po powrocie zapomniałem o tych ,,trzaskach,, aż do teraz znowu. Na krótko pomogło ale to nie rozwiązuje problemu. 

To tak samo jak u mnie, pomagało na jakiś czas, ale dalej nie mogę sobie przypomnieć jaki to był problem, na pewno coś mniej istotnego jak u Ciebie.

Napisano (edytowany)

Był podobny temat tyle że mniejszy model Aurora 300 plus wspomniany Denon. Tyle że problem chyba polegał na zbyt głośnym słuchaniu. 

 

Edytowano przez RLC2
Napisano
2 godziny temu, RLC2 napisał:

Właśnie nie do końca jest tam opisana przyczyna  awarii tych kolumn.

Przyczyna jest, za głośno podkręcił, ale opisał tylko że poszły mu obydwa nisko-średnio tonowe, chyba mu się zjarały, ale tego nie sprecyzował.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...