Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Te mikrorysy są od polerowania, trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcę słuchać muzyki czy oglądać panel pod mocnym światłem i ostrym kącie, bo tego nie widać w normalnych warunkach.
  3. Jeżeli bezprzewodowy surround to yamaha i musiccast 20/50, tanio nie będzie bo ciężko z używkami musiccast , raczej przekracza to budżet.
  4. I chyba nawet SACD transport, jesli dobrze pamietam. Bardzo ladny.
  5. Pod warunkiem dobrego mastering CD, co niestety jest obecnie dość rzadkie (pomijając wytwórnie audiofilskie) Kupuję sporo nowo wydawanych kompaktów bluesowych i jak porównuję ich DR z wydaniami na winylu, to aż mnie coś w środku ściska z goryczy, że jako nabywca jestem tak podle traktowany przez firmy fonograficzne. Ależ zazdroszczę wtedy posiadaczom gramofonów!
  6. Dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie w leczeniu. ☺️
  7. ~Witam. Przymierzam się do zakupu 3000NE już od kilku miesięcy. Przyznam szczerze że już wiosną miałem go kupić ale po przeczytaniu problemów kolegi dankrol z frontem postanowiłem poczekać z zakupem ( z nadzieją ze kolejne partie nie będą miały tego problemu). Teraz wracam do tematu zakupu i tu moje pytanie - czy te problemy z anodowaniem frontu nadal występują? Czy ktoś może potwierdzić że kupił ten wzmacniacz i front był ok? Pytanie do kolegi dankrol, czy udało Ci się końcu kupić tego Denka bez wad? Edit: Doczytałem już że kolega dankrol po zakupie 6 sztuki zrezygnował z zakupu. Zatem pytanie do posiadaczy PMA-3000NE czy też mieli takie problemy z frontem?
  8. To transport, ładny prawda? Niestety nie mój. Słucham ATC SCM 7, które wpadły do kotła z magicznym eliksirem.
  9. Twoj on? Ten odtwarzacz?
  10. W ramach gonienia zajączka kupiłem właśnie tytułowy wzmacniacz. Po co o tym pisać? Bo nie było o nim zbyt wiele na forum, a uchodzi za najlepszą implementację TPA3255 z PFFB i miał wręcz entuzjastyczne recenzje na ASR i blogu Archimago. Jest chwalony za bardzo dobre parametry pomiarowe, niskie zniekształcenia i dużą moc, szczególnie biorąc pod uwagę jego kompaktowe wymiary. Słowem - A7 (i bazujący na TPA3251 A5) ma być najlepszym, co ma obecnie do zaoferowania budżetowa klasa D, konkurując z konstrukcjami kilka razy droższymi. Patrząc się na pomiary - można trochę lepiej wydając około 4-6 tys. i więcej (np. trzymając się klasy D - coś na układach Purifi). Producent podaje bardzo dobre parametry: THD+N przy mocy 5 W wynosi 0,0006% przy 4 Ω i 0,0005% przy 8 Ω, a stosunek sygnału do szumu oraz zakres dynamiki (1% THD+N, 1 kHz, A-wt) sięgają 126 dB. Pasmo przenoszenia mieści się w zakresie 20 Hz–35 kHz (±0,5 dB), a przesłuch między kanałami wynosi -110 dB. Wzmacniacz współpracuje z obciążeniami od 2 do 16 ohmów (ponoć potrafi stabilnie przy tych 2 ohmach pracować). Moc wyjściowa przy 1% THD+N wynosi 2x250 W przy 4 Ω oraz 2x140 W przy 8 Ω, a przy 10% THD+N odpowiednio 2x300 W i 2x180 W. Generalnie parametry te znajdują potwierdzenie w niezależnych pomiarach. Wzmacniacz jest słabo dostępny w EU. Wiem, że oferuje go Audiophonics (370 eur). Ja kupiłem go na Aliexpress w sklepie producenta. Z opłatami, przesyłką, z uwzględnieniem promocji, wyszło poniżej 1000 zł. U mnie gra z Elac DBR62 wspomaganych przez sub Rel T/5x (crossover na 90 Hz). Źródło - WiiM Ultra, DAC - Fosi ZD3, połączenie XLR. Za preamp robi WiiM - na wzmacniaczu i na Fosi ZD3 jest ustawiony vol bypass. Porównanie mam z pozostałymi grającymi w domu wzmacniaczami - Fosi ZA3 i Cambridge Audio CXA61. Wzmacniacz nie imponuje wyglądem, ale na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach, poza tym, że się palcuje (co widać na zdjęciu). Obudowa w pełni metalowa, sprawia wrażenie super solidne. Zasilacz GaN (48v 5A) - ma to samo oznaczenie co wzmacniacz Fosi, ale jest mniejszy i sprawia nieco lepsze wrażenie. Jak to gra? W skrócie zaskakująco dobrze i jest zaskakująco duża różnica (na plus) do Fosi. Kilka uwag: Kupiłem go jako zamiennik Fosi dlatego, że w niektórych utworach (głównie przy ciężkim rocku i muzyce symfonicznej) brakowało mi "pary", dynamiki. Żeby to jako tako brzmiało musiałem grać bardzo głośno, a i tak czegoś było brak. Elac to trudne kolumny i dołożenie mocy dużo dało - teraz jest tak jak trzeba - czuć potęgę brzmienia przy nagłych zmianach dynamiki. Dobrze, że wziąłem do moich kolumn A7, a nie A5 - mocy jest w sam raz. Słychać więcej drobnych szczegółów i mam wrażenie, że kolumny są lepiej kontrolowane. Jest wrażenie całkowitej przejrzystości. Ma to kilka skutków - po pierwsze mogę grać ciszej (sprawdzone miernikiem natężenia dźwięku). Satysfakcjonujące poziomy dla określonych gatunków lokują się niżej, niż przy Fosi.Prawdopodobnie jest to zasługą lepszej hmmm... mikrodynamiki (dobrze to nazywam?) - chodzi o krótkie (na ułamek sekundy) wyjścia na wysokie poziomy głośności. Po drugie wzmacniacz jest bardziej wymagający w stosunku do nagrań. Wychodzą wszystkie wady, np. szumy tła. Fosi to wszystko trochę bardziej zamazuje. Natomiast dobre nagranie z dobrą dynamiką brzmi rewelacyjnie. jest świetna przestrzenność i lepsza scena niż przy Fosi. Kolumny przy wzmacniaczu ustawionym na pełną moc vol bypass) nie wydają żadnego dźwięku (nie ma syczenia, buczenia itp.) Automatyczne włączanie i wyłączanie w moich warunkach działa bardzo dobrze (mam nową wersję z poprawionymi parametrami aktywacji - na starą były skargi w sieci). Opóźnienie przy włączeniu to około 4 s. Nie ma dźwięku pop. Porównanie z CA CXA61 jest trudniejsze. Wzmacniacz stale gra w salonie z innymi kolumnami (Dali Oberon 5) w znacznie łatwiejszych warunkach akustycznych. Mimo to brzmi obecnie wyraźnie gorzej niż mój zestaw "gabinetowy". Powody to jednak niekoniecznie wzmacniacz jako taki - po pierwsze CXA61 ma słaby DAC i lepiej wchodzić do niego analogowym wejściem, po drugie źródło, tj. WiiM Pro Plus na moje ucho brzmi gorzej na wyjściu optycznym niż na Coaxial (czysto subiektywne wrażenie), a jest podpięte do CXA61 właśnie przez złącze optyczne. Niemniej nie jestem pewien czy teraz kupiłbym jeszcze raz ten wzmacniacz. Ogółem - przy tej cenie A7 to rewelacja. W kategoriach niezależnych od ceny - bardzo dobra propozycja. Myślę, że zostanie u mnie na dłużej.
  11. Today
  12. Pod jakim względem ten cd od rotela zjadł dmp? Ja generalnie polecam gramofony jako źródło, ale w tych chodzi głównie o klimat, bo jakość z winyla bedzie generalnie gorsza niż z cd.
  13. Jak masz czym mierzyć to sprawdź wokół okna gdzie jest najgłośniej. Może jest jakiś mostek akustyczny wynikający ze złego zamontowania okna?
  14. Oczywiście że KD! tyle używanych klocków i całych zestawów 5.1 jest na OLX i za granica, za takie śmieszne pieniądze w porównaniu do możliwości, że żal nie skorzystać. Jeżeli tylko jesteś w stanie ogarnąć parę kabelków czerwonych i czarnych, to to zrób 😇 ja w wolnej chwili często się gapię i składam w głowie z ogłoszeń zestawy 5.1 za 2-3 tysiaki, tylko nie mam gdzie włożyć. Dał bym kino w każdym pokoju! a no i w kwestii pomieszczenia: zawsze jak się popieści to (prawie idealne) 5.1 się zmieści
  15. A myślisz że dasz radę bezprzewodowo podłączyć surroundy do tych amplitunerów? Moim zdaniem nie, ale ja się nie znam na kinie domowym.
  16. Cześć. Bardzo dobrym rozwiązaniem dla Ciebie będzie wzmacniacz zintegrowany i streamer EverSolo Play (CD edition). On rozwiąże problem który ma Wiim Amp Ultra-brak kompatybilności z AirPlay do tego Pylon Audio Opal Monitor i.... szafa gra Budżet minimalnie przekroczysz ale zapewniam, jest warto. Zapraszamy do naszych salonów w Katowicach i w Warszawie.
  17. Pewnie też muzyki słuchał cicho, by sąsiadom nie przeszkadzać.
  18. Czas tez sprzedac Smsla Q5😉.Wystawilem na olx.Powiem szczerze ze troche watpie w to ze Ian Canada bedzie wyraznie lepszy od Digione Sygnature.Czemu?Bo nie slysze róznicy miedzy zwyklym Digione a Sygnature.Ale choroba na która tu niemal wszyscy nie jestesmy odporni sprawia ze.....no wiadomo co😉.
  19. Ok w takim razie czy przy użytkowaniu jak opisałem w pierwszym poście powinienem być bardziej zadowolony z HW-Q990F, czy z np. używanych Monitor Audio Bronze 100, BR-LCR i amplitunera np. RX-V6A, AVR-X1500H, AVR-S770H (nie wiem jaki najlepiej dobrać do tych kolumn). Do tego dobrałbym jakieś używane, bezprzewodowe surroundy i sub. czy taki zestaw KD powinien być wyraźnie lepszy od tego soundbara? No i który amplituner będzie lepszy do filmów i na drugim miejscu gier i głównie rocka?
  20. Myślę, że jestem Big Boss, bo w wieku blisko 50 lat potrafię z pamięci wymienić je wszystkie. A Ty przypomnisz sobie może 80% z tych kilkudziesięciu, co miałeś w domu.
  21. d00

    Dali Menuet SE

    U mnie gdy sprzedawałem prawie nówki na gwarancji zwykle Menuety, pisali na OLX, że dają max. 3000 bo za więcej nie pójdą, nie opcji. Czekałem, czekałem i poszły za 3800 zł. Odbiorca zadowolony. Każdy chciałby jak najtaniej, ale bez przesady. Jako odświętny sprzedawca polecam trzymać się swoich cen i nie schodzić za bardzo, by się nie dać wyruchać w imię niczego przez naciągaczy i pseudoznawców wycen sprzętu audio.
  22. Fosivaudio TB 10 d no do tego zasilać 48v 10 A myślę że do trancu to się sprawdzi
  23. Myślisz, że jak wymieniłeś więcej wzmaków to jesteś Big Boss? Ciesz się, że jestem w pracy bo inaczej jeszcze byś nie dojechał do końca mojego drzewka wzmacniaczy… Dobra, starczy o piecach bo jak się Jarek xxx i nam pociśnie prawym prostym spotkaniowym to nie będzie co zbierać.
  24. U mnie: Trigon Exxact -> Trigon Exxceed -> Gato Amp 150 -> Circle Labs A200 -> LAR IA 200 HB / Haiku SOL Indigo / Norma Revo Ipa 140 -> Haiku SOL 2 / Pathos Kratos. (Rosnące źródła pozorne i nasycenie.) Trigon Exxact -> Trigon Exxceed -> LAR IA 200 HB / Norma Revo Ipa 140 -> Gato Amp 150 / Circle Labs A200 -> Haiku SOL Indigo / Pathos Kratos -> Haiku SOL 2 (Rosnące ciepło brzmienia.) To tak z grubsza. Kolejność z dokładnością do jednego miejsca. Mogę się mylić, co do LAR-a, który był zwodniczy. I nie podejmę się umieszczenia na liście CA CXA61 ani CXA81 - zbyt dawno to było.
  1. Załaduj więcej aktywności


  • Dzisiejsze posty

    • Te mikrorysy są od polerowania, trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy chcę słuchać muzyki czy oglądać panel pod mocnym światłem i ostrym kącie, bo tego nie widać w normalnych warunkach.
    • Jeżeli bezprzewodowy surround to yamaha i musiccast 20/50, tanio nie będzie bo ciężko z używkami musiccast , raczej przekracza to budżet.
    • I chyba nawet SACD transport, jesli dobrze pamietam. Bardzo ladny.
    • Pod warunkiem dobrego mastering CD, co niestety jest obecnie dość rzadkie (pomijając wytwórnie audiofilskie)  Kupuję sporo nowo wydawanych kompaktów bluesowych i jak porównuję ich DR z wydaniami na winylu, to aż mnie coś w środku ściska z goryczy, że jako nabywca jestem tak podle traktowany przez firmy fonograficzne. Ależ zazdroszczę wtedy posiadaczom gramofonów!  
    • Dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie w leczeniu. ☺️
    • ~Witam. Przymierzam się do zakupu 3000NE już od kilku miesięcy. Przyznam szczerze że już wiosną miałem go kupić ale po przeczytaniu problemów kolegi dankrol z frontem postanowiłem poczekać z zakupem ( z nadzieją ze kolejne partie nie będą miały tego problemu). Teraz wracam do tematu zakupu i tu moje pytanie - czy te problemy z anodowaniem frontu nadal występują? Czy ktoś może potwierdzić że kupił ten wzmacniacz i front był ok? Pytanie do kolegi dankrol, czy udało Ci się końcu kupić tego Denka bez wad? Edit: Doczytałem już że kolega dankrol po zakupie 6 sztuki zrezygnował z zakupu. Zatem pytanie do posiadaczy PMA-3000NE czy też mieli takie problemy z frontem?  
    • To transport, ładny prawda? Niestety nie mój. Słucham ATC SCM 7, które wpadły do kotła z magicznym eliksirem.  
    • Twoj  on? Ten odtwarzacz?
    • W ramach gonienia zajączka kupiłem właśnie tytułowy wzmacniacz. Po co o tym pisać? Bo nie było o nim zbyt wiele na forum, a uchodzi za najlepszą implementację TPA3255 z PFFB i miał wręcz entuzjastyczne recenzje na ASR i blogu Archimago. Jest chwalony za bardzo dobre parametry pomiarowe, niskie zniekształcenia i dużą moc, szczególnie biorąc pod uwagę jego kompaktowe wymiary.  Słowem - A7 (i bazujący na TPA3251 A5) ma być najlepszym, co ma obecnie do zaoferowania budżetowa klasa D, konkurując z konstrukcjami kilka razy droższymi. Patrząc się na pomiary - można trochę lepiej wydając około 4-6 tys. i więcej (np. trzymając się klasy D - coś na układach Purifi). Producent podaje bardzo dobre parametry: THD+N przy mocy 5 W wynosi 0,0006% przy 4 Ω i 0,0005% przy 8 Ω, a stosunek sygnału do szumu oraz zakres dynamiki (1% THD+N, 1 kHz, A-wt) sięgają 126 dB. Pasmo przenoszenia mieści się w zakresie 20 Hz–35 kHz (±0,5 dB), a przesłuch między kanałami wynosi -110 dB. Wzmacniacz współpracuje z obciążeniami od 2 do 16 ohmów (ponoć potrafi stabilnie przy tych 2 ohmach pracować). Moc wyjściowa przy 1% THD+N wynosi 2x250 W przy 4 Ω oraz 2x140 W przy 8 Ω, a przy 10% THD+N odpowiednio 2x300 W i 2x180 W. Generalnie parametry te znajdują potwierdzenie w niezależnych pomiarach.  Wzmacniacz jest słabo dostępny w EU. Wiem, że oferuje go Audiophonics (370 eur). Ja kupiłem go na Aliexpress w sklepie producenta. Z opłatami, przesyłką, z uwzględnieniem promocji, wyszło poniżej 1000 zł. U mnie gra z Elac DBR62 wspomaganych przez sub Rel T/5x (crossover na 90 Hz). Źródło - WiiM Ultra, DAC - Fosi ZD3, połączenie XLR. Za preamp robi WiiM - na wzmacniaczu i na Fosi ZD3 jest ustawiony vol bypass. Porównanie mam z pozostałymi grającymi w domu wzmacniaczami - Fosi ZA3 i Cambridge Audio CXA61.  Wzmacniacz nie imponuje wyglądem, ale na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach, poza tym, że się palcuje (co widać na zdjęciu). Obudowa w pełni metalowa, sprawia wrażenie super solidne. Zasilacz GaN (48v 5A) - ma to samo oznaczenie co wzmacniacz Fosi, ale jest mniejszy i sprawia nieco lepsze wrażenie. Jak to gra? W skrócie zaskakująco dobrze i jest zaskakująco duża różnica (na plus) do Fosi. Kilka uwag: Kupiłem go jako zamiennik Fosi dlatego, że w niektórych utworach (głównie przy ciężkim rocku i muzyce symfonicznej) brakowało mi "pary", dynamiki. Żeby to jako tako brzmiało musiałem grać bardzo głośno, a i tak czegoś było brak. Elac to trudne kolumny i dołożenie mocy dużo dało - teraz jest tak jak trzeba - czuć potęgę brzmienia przy nagłych zmianach dynamiki. Dobrze, że wziąłem do moich kolumn A7, a nie A5 - mocy jest w sam raz. Słychać więcej drobnych szczegółów i mam wrażenie, że kolumny są lepiej kontrolowane. Jest wrażenie całkowitej przejrzystości. Ma to kilka skutków - po pierwsze mogę grać ciszej (sprawdzone miernikiem natężenia dźwięku). Satysfakcjonujące poziomy dla określonych gatunków lokują się niżej, niż przy Fosi.Prawdopodobnie jest to zasługą lepszej hmmm... mikrodynamiki (dobrze to nazywam?) - chodzi o krótkie (na ułamek sekundy) wyjścia na wysokie poziomy głośności. Po drugie wzmacniacz jest bardziej wymagający w stosunku do nagrań. Wychodzą wszystkie wady, np. szumy tła. Fosi to wszystko trochę bardziej zamazuje. Natomiast dobre nagranie z dobrą dynamiką brzmi rewelacyjnie.  jest świetna przestrzenność i lepsza scena niż przy Fosi.   Kolumny przy wzmacniaczu ustawionym na pełną moc vol bypass) nie wydają żadnego dźwięku (nie ma syczenia, buczenia itp.)  Automatyczne włączanie i wyłączanie w moich warunkach działa bardzo dobrze (mam nową wersję z poprawionymi parametrami aktywacji - na starą były skargi w sieci). Opóźnienie przy włączeniu to około 4 s. Nie ma dźwięku pop. Porównanie z CA CXA61 jest trudniejsze. Wzmacniacz stale gra w salonie z innymi kolumnami (Dali Oberon 5) w znacznie łatwiejszych warunkach akustycznych. Mimo to brzmi obecnie wyraźnie gorzej niż mój zestaw "gabinetowy". Powody to jednak niekoniecznie wzmacniacz jako taki - po pierwsze CXA61 ma słaby DAC i lepiej wchodzić do niego analogowym wejściem, po drugie źródło, tj. WiiM Pro Plus na moje ucho brzmi gorzej na wyjściu optycznym niż na Coaxial (czysto subiektywne wrażenie), a jest podpięte do CXA61 właśnie przez złącze optyczne. Niemniej nie jestem pewien czy teraz kupiłbym jeszcze raz ten wzmacniacz.  Ogółem - przy tej cenie A7 to rewelacja. W kategoriach niezależnych od ceny - bardzo dobra propozycja. Myślę, że zostanie u mnie na dłużej.   
    • Pod jakim względem ten cd od rotela zjadł dmp?  Ja generalnie polecam gramofony jako źródło, ale w tych chodzi głównie o klimat, bo jakość z winyla bedzie generalnie gorsza niż z cd.
    • Jak masz czym mierzyć to sprawdź wokół okna gdzie jest najgłośniej. Może jest jakiś mostek akustyczny wynikający ze złego zamontowania okna?
    • Oczywiście że KD! tyle używanych klocków i całych zestawów 5.1 jest na OLX i za granica, za takie śmieszne pieniądze w porównaniu do możliwości, że żal nie skorzystać. Jeżeli tylko jesteś w stanie ogarnąć parę kabelków czerwonych i czarnych, to to zrób 😇 ja w wolnej chwili często się gapię i składam w głowie z ogłoszeń zestawy 5.1 za 2-3 tysiaki, tylko nie mam gdzie włożyć. Dał bym kino w każdym pokoju! a no i w kwestii pomieszczenia: zawsze jak się popieści to (prawie idealne) 5.1 się zmieści 
    • A myślisz że dasz radę bezprzewodowo podłączyć surroundy do tych amplitunerów? Moim zdaniem nie, ale ja się nie znam na kinie domowym.
    • Cześć. Bardzo dobrym rozwiązaniem dla Ciebie będzie wzmacniacz zintegrowany i streamer EverSolo Play (CD edition). On rozwiąże problem który ma Wiim Amp Ultra-brak kompatybilności z AirPlay do tego Pylon Audio Opal Monitor i.... szafa gra   Budżet minimalnie przekroczysz ale zapewniam, jest warto.  Zapraszamy do naszych salonów w Katowicach i w Warszawie.  
  • Dzisiejsze tematy

×
×
  • Utwórz nowe...