Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Tym czym Cupra od Seata, DS od Citroëna, Audi od Skody i Volkswagena, etc…:) -
Zacząłbym od grubej maty antywibracyjnej pod suszarkę. Ewentualnie wibroizolatory, gumowe nóżki do sprzętów AGD. Warto sprawdzić jak ustawiona i wypoziomowana jest suszarka. Mile widziana będzie też spokojna, rzeczowa rozmowa i przedstawienie sąsiadom problemu.
-
Np. kabel Viablue Nf-S1 czy S6 praktycznie 20h dalej bez zmian. Chord Chorus 2 i Reference ok.50h Neotech-y 50-70h Te kable które mają w budowie srebro jak Stines , Siltech, najdłużej.
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
No tak, a jaki rodzinny…;) Jednak wiemy doskonale jaka Toyota siedzi w większości Lexusów. Nic nie mam do Toyoty ale rozmawiamy tutaj o zupełnie innej półce…;) -
Olga dołączył do społeczności
-
hej, 3 miesiące temu przeprowadziłam się do bloku. Nad nami -sąsiedzi- używają automatycznej suszarki do ubrań. Ta suszarka stoi w łazience, na kaflach, nad moją łazienką, a za ścianą mam sypialnie. W sypialni słyszę tą suszarkę głośniej niż w łazience. Jest to o tyle uciążliwe, że sąsiedzi suszą od 6 do 12 godzin codziennie ( mieszka tam 7 osób) . Generalnie tą suszarkę słyszę w całym mieszkaniu, ale w sypialni jest to nieznośne. Zwracałam im uwagę ale ...prać muszą, a ilość osób robi swoje. Co mogę zrobić? Czy podłożenie pod suszarkę maty coś da? Czy powinnam jakimiś panelami ścianę w sypialni wyłożyć? Bardzo proszę o rady . Pierwszy raz spotykam się z takim problemem. W poprzednim mieszkaniu i pode mną i nade mną mieli suszarki , których nie słyszałam ...
-
Oooooooooo... wczoraj widziałem na ulicy Lexusa z napędem tak premium, że już bardziej ciężko by było. Akurat te silniki z Renault/Dacii/Nissana: 1,3 benzyna i 1.5 diesel są przyzwoite, bezproblemowe i długowieczne. Oczywiście minus 10 do prestiżu ale przecież z wierzchu nie widać co tam pod maską siedzi. Problemem jest za to nowy model CLA, gdzie silnik benzynowy jest chiński. Nie silnik Mercedesa robiony w Chinach. Nie. Silnik chiński, chiński. Z chińskiej fabryki, chińskiej firmy. I to jest problem. Porsche. To taka lepsza Skoda. Winien Wam jestem raport o Chińczykach u mnie we wsi. Dotychczas widziałem pojedyncze egzemplarze: Omoda 5 i 9, BYD Seal-U, MG ten największy. I tyle. Jaecoo ani jednego. Także pogłoski o chińskiej inwazji są przesadzone.
-
Ależ oczywiście. Z ciekawości: po jak długim czasie zdarzyło Ci się wciąż słyszeć zachodzące zmiany?
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Co by nie mówić, rynek aut premium się kurczy. Mercedes gra z Renault, co bez wątpienia jest pewnym mezaliansem i odbije się na odbiorze marki (konsumenci produktów premium nie są elastyczni). Volvo jest Chińskie. Po ostatnich liftingach nawet bardziej niż kiedykolwiek. Jaguar zbyt egzotyczny i awaryjny. Alfaromeo jak wyżej. Lexus ma napęd daleki od standardów premium. Audi zbyt blisko VW, Skody, Seata plus słaba jakość nowych modeli (jeździłem nowym A5 i nie jest to powód do dumy dla tej firmy). Chyba na polu walki zostaje tylko BMW, które też ma swoje kłopoty wizerunkowe (materiały we wnętrzu pochodzące z recyclingu zamiast sprawdzona skóra czy alcantara), ale jakoś jeszcze „pływa”. Coś pominąłem?:) -
Kupiłem od hifigo 20/11. "Jedzie" do mnie już. Zobaczymy kiedy dotrze. Jak jesteś świeżak na portalu to jeszcze -20USD powinieneś dostać
-
Absolutna zgoda. Z tą różnicą że ja nie jeździłem po głównych tylko po bardzo lokalnych. Tabletoza powinna być zakazana. No to jest wielka zaleta PHEV, ale to można mieć w Chińczyku za 140 tysiaków. Nie trzeba wcale wydawać na samochód równowartości domu na prowincji, żeby mieć PHEV. PHEV jest OK, ja na nowej chałupie mam FV na starej umowie, to mógłbym jeździć po prostu za free. Zaś EV to jest jakieś nieporozumienie.
- Today
-
To rzecz indywidualna kto te zmiany odczuwa lub dostrzega. Ja mam nowy kabel RCA oraz w drugim systemie Op-am Muses 8920 które zastąpiły 49720 są w tym procesie wygrzewania gdzie słychać różnicę po ich dłuższej pracy.
-
Testowałem w sumie masę różnych kabli. W zdecydowanej większości przypadków nie słyszałem efektu wygrzewania. W tych nielicznych przypadkach, gdy efekt ten był do wychwycenia, trwało to od kilku do kilkunastu godzin. Spodziewałbym się więc, że po 20 godzinach "pracy" przewodu można ocenić jego charakter, a ewentualne późniejsze zmiany będą już drugorzędne.
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Znajomy, który dużo czasu spędza w samochodzie z takimi ekranami w desce mówi, że po dłuższej jeździe o zmroku lub w nocy ma trudności z zaśnięciem takie jak po dłuższym czasie spędzonym przed telewizorem czy laptopem. Myślę, że nie jest to zdrowe rozwiązanie. -
W jaki sposób można poznać, że proces wygrzewania się zakończył i przewód nie będzie już zmieniał swojej sygnatury brzmieniowej? Czy możliwe jest, że wygrzewanie zatrzyma się na 200h, a potem „uśpi” na jakiś czas, aby wrócić po powiedzmy 800h i znów wprowadzać słyszalne zmiany? Taki czas ponownego wygrzewania to za każdym razem? Nawet jeśli przewód jest odpięty na kilka minut? Czy po wpięciu go w inny system należy powtórzyć cały proces wygrzewania na nowo? Dlaczego tak jest? Dlaczego akurat taka kolejność? Ile dokładnie potrzebuje zatem kabel USB, a ile głośnikowy? A czy ci, którzy nie należą do tej grupy, biorą choć trochę pod uwagę wszelkiego rodzaju niedoskonałości nadządu słuchu i psikusy, jakie potrafi sprawiać ludzki mózg?
-
Jacek Sankowski dołączył do społeczności
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał PanKlor na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Nie wiem co w tym praktycznego ale za dużo czasu z tymi nowymi nie spędziłem. Dizajnersko to IMHO gorzej niż u chinczyka. -
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Tak, pisałem tu o tym wcześniej. Kilkanaście razy w roku wypożyczam samochody w różnych krajach i w tym roku miałem 4 „beemki” właśnie z takim ekranem. Bardzo praktyczne, ale równie bardzo nieciekawe designersko. -
A i owszem zachodzą zmiany zwłaszcza w nowych kablach a te 100h to umowne gdyż jedne potrzebują 50h zaś inne nawet 200h. To sami się tyczy przepinania kabli, wówczas wystarczy 0,5-2h. Najmniej potrzebują wygrzewania kable : USB potem zasilające dalej RCA a najwięcej głośnikowe. Zaraz tu zrobi się burza i teorie spiskowe lecz każdy ma swój rozum o ile nie jest zmącony przez pato-intelektualistów.
-
A jak drugi powie odwrotnie? Wtedy gra średnio? Rozumiem oglądanie z ciekawości recenzji jakichś klocków audio, ale bez wyciągania wniosków, jeśli chodzi o jakość dźwięku. Jakość wykonania, jakieś ficzery czy może problemy, okej. Zresztą, większość "recenzentów" nie napisze nic więcej poza typowymi standardowymi tekstami w stylu: Gra ciepło, organicznie, jedwabiście i z dużą sceną. Jak ktoś zna recenzentów na poziomie Erin's Audio Corner czy chociażby Audiofanatyk, to proszę o info.
-
1150
-
Cześć, czy kable RCA grają od początku tak jak grać powinny czy ulegają procesowi wygrzewania tak jak na przykład lampy? Czy już od samego początku można stwierdzić że ten kabel mi pasuje lub nie i szukać innego? Mam świeżo zmontowany Mogami 2549 i zastanawiam się czy mogę już go ocenić w moim systemie czy dać mu te zalecane 100 godzin. Proszę o odpowiedź ludzi którzy słyszą różnice przy zmianach RCA. Opinie pozostałych znam
-
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał PanKlor na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Silnik ma tę przewagę, że ma 6 cylindrów. Tutaj zgoda. Osiągi na codzień - remis. Oficjalnie mam 4.6 do 100, jakies pomiary na yt pokazują, że ~4.2 jest osiągalne. Za to w mieścię palę nic (a tutaj spędzam 80-90% czasu). Zgadzam się. Jednak są pewne aspekty które są decydujące. Np. wnętrze G20 po liftingu i ten ich ekran to jakiś dramat moim zdaniem. Porównanie wyposażenia i ceny też wyszło na korzyść Volvo (BMW z niezbędnymi opcjami było jakieś 40k PLN droższe po rabatach). O finansowaniu już wspominałem. Dodatkowo wspomnienia z 330i xdrive byly takie sobie. BTW było tam podstawowe audio .... w Oplu Astrze z 2016 roku miałem lepsze 😉 -
Nasze samochody. Kącik miłośników motoryzacji.
topic odpisał sonique na audiowit w Rozmowy (nie)kontrolowane
Brałbym BMW 340i xDrive ze względu na silnik i lepsze 4x4. W tych rewirach (osiągi, technologia) moim zdaniem Volvo nie ma już tyle do zaoferowania co niemiecka konkurencja premium. Ale gdy ktoś celuje w BMW 330i xDrive, to S60 B5 z AWD jest trudnym przeciwnikiem. A szczególnie ten z B&W na pokładzie.;) -
-
Dzisiejsze posty
-
Tym czym Cupra od Seata, DS od Citroëna, Audi od Skody i Volkswagena, etc…:)
-
Zacząłbym od grubej maty antywibracyjnej pod suszarkę. Ewentualnie wibroizolatory, gumowe nóżki do sprzętów AGD. Warto sprawdzić jak ustawiona i wypoziomowana jest suszarka. Mile widziana będzie też spokojna, rzeczowa rozmowa i przedstawienie sąsiadom problemu.
-
Przez il Dottore · Napisano
Dlatego pewnie żałują wyciszenia do Toyoty. Gdyby Toyotę porządnie wyciszyć to czym by się różniła od Lexusa? -
Np. kabel Viablue Nf-S1 czy S6 praktycznie 20h dalej bez zmian. Chord Chorus 2 i Reference ok.50h Neotech-y 50-70h Te kable które mają w budowie srebro jak Stines , Siltech, najdłużej.
-
No tak, a jaki rodzinny…;) Jednak wiemy doskonale jaka Toyota siedzi w większości Lexusów. Nic nie mam do Toyoty ale rozmawiamy tutaj o zupełnie innej półce…;)
-
hej, 3 miesiące temu przeprowadziłam się do bloku. Nad nami -sąsiedzi- używają automatycznej suszarki do ubrań. Ta suszarka stoi w łazience, na kaflach, nad moją łazienką, a za ścianą mam sypialnie. W sypialni słyszę tą suszarkę głośniej niż w łazience. Jest to o tyle uciążliwe, że sąsiedzi suszą od 6 do 12 godzin codziennie ( mieszka tam 7 osób) . Generalnie tą suszarkę słyszę w całym mieszkaniu, ale w sypialni jest to nieznośne. Zwracałam im uwagę ale ...prać muszą, a ilość osób robi swoje. Co mogę zrobić? Czy podłożenie pod suszarkę maty coś da? Czy powinnam jakimiś panelami ścianę w sypialni wyłożyć? Bardzo proszę o rady . Pierwszy raz spotykam się z takim problemem. W poprzednim mieszkaniu i pode mną i nade mną mieli suszarki , których nie słyszałam ...
-
Przez il Dottore · Napisano
Oooooooooo... wczoraj widziałem na ulicy Lexusa z napędem tak premium, że już bardziej ciężko by było. Akurat te silniki z Renault/Dacii/Nissana: 1,3 benzyna i 1.5 diesel są przyzwoite, bezproblemowe i długowieczne. Oczywiście minus 10 do prestiżu ale przecież z wierzchu nie widać co tam pod maską siedzi. Problemem jest za to nowy model CLA, gdzie silnik benzynowy jest chiński. Nie silnik Mercedesa robiony w Chinach. Nie. Silnik chiński, chiński. Z chińskiej fabryki, chińskiej firmy. I to jest problem. Porsche. To taka lepsza Skoda. Winien Wam jestem raport o Chińczykach u mnie we wsi. Dotychczas widziałem pojedyncze egzemplarze: Omoda 5 i 9, BYD Seal-U, MG ten największy. I tyle. Jaecoo ani jednego. Także pogłoski o chińskiej inwazji są przesadzone. -
Ależ oczywiście. Z ciekawości: po jak długim czasie zdarzyło Ci się wciąż słyszeć zachodzące zmiany?
-
Co by nie mówić, rynek aut premium się kurczy. Mercedes gra z Renault, co bez wątpienia jest pewnym mezaliansem i odbije się na odbiorze marki (konsumenci produktów premium nie są elastyczni). Volvo jest Chińskie. Po ostatnich liftingach nawet bardziej niż kiedykolwiek. Jaguar zbyt egzotyczny i awaryjny. Alfaromeo jak wyżej. Lexus ma napęd daleki od standardów premium. Audi zbyt blisko VW, Skody, Seata plus słaba jakość nowych modeli (jeździłem nowym A5 i nie jest to powód do dumy dla tej firmy). Chyba na polu walki zostaje tylko BMW, które też ma swoje kłopoty wizerunkowe (materiały we wnętrzu pochodzące z recyclingu zamiast sprawdzona skóra czy alcantara), ale jakoś jeszcze „pływa”. Coś pominąłem?:)
-
Kupiłem od hifigo 20/11. "Jedzie" do mnie już. Zobaczymy kiedy dotrze. Jak jesteś świeżak na portalu to jeszcze -20USD powinieneś dostać
-
Przez il Dottore · Napisano
Absolutna zgoda. Z tą różnicą że ja nie jeździłem po głównych tylko po bardzo lokalnych. Tabletoza powinna być zakazana. No to jest wielka zaleta PHEV, ale to można mieć w Chińczyku za 140 tysiaków. Nie trzeba wcale wydawać na samochód równowartości domu na prowincji, żeby mieć PHEV. PHEV jest OK, ja na nowej chałupie mam FV na starej umowie, to mógłbym jeździć po prostu za free. Zaś EV to jest jakieś nieporozumienie. -
To rzecz indywidualna kto te zmiany odczuwa lub dostrzega. Ja mam nowy kabel RCA oraz w drugim systemie Op-am Muses 8920 które zastąpiły 49720 są w tym procesie wygrzewania gdzie słychać różnicę po ich dłuższej pracy.
-
Testowałem w sumie masę różnych kabli. W zdecydowanej większości przypadków nie słyszałem efektu wygrzewania. W tych nielicznych przypadkach, gdy efekt ten był do wychwycenia, trwało to od kilku do kilkunastu godzin. Spodziewałbym się więc, że po 20 godzinach "pracy" przewodu można ocenić jego charakter, a ewentualne późniejsze zmiany będą już drugorzędne.
-
Znajomy, który dużo czasu spędza w samochodzie z takimi ekranami w desce mówi, że po dłuższej jeździe o zmroku lub w nocy ma trudności z zaśnięciem takie jak po dłuższym czasie spędzonym przed telewizorem czy laptopem. Myślę, że nie jest to zdrowe rozwiązanie.
-
W jaki sposób można poznać, że proces wygrzewania się zakończył i przewód nie będzie już zmieniał swojej sygnatury brzmieniowej? Czy możliwe jest, że wygrzewanie zatrzyma się na 200h, a potem „uśpi” na jakiś czas, aby wrócić po powiedzmy 800h i znów wprowadzać słyszalne zmiany? Taki czas ponownego wygrzewania to za każdym razem? Nawet jeśli przewód jest odpięty na kilka minut? Czy po wpięciu go w inny system należy powtórzyć cały proces wygrzewania na nowo? Dlaczego tak jest? Dlaczego akurat taka kolejność? Ile dokładnie potrzebuje zatem kabel USB, a ile głośnikowy? A czy ci, którzy nie należą do tej grupy, biorą choć trochę pod uwagę wszelkiego rodzaju niedoskonałości nadządu słuchu i psikusy, jakie potrafi sprawiać ludzki mózg?
-
-
Dzisiejsze tematy