Skocz do zawartości

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie

  1. Ostatnia godzina
  2. Nowe Menuet SE.
  3. Stawiam na Maroon . Czarny jest zakazany !!! Wystarczą 2 czarne suby w stanie
  4. Dokładnie tak. Temat pojawił się po podłączeniu warmera. Nie dość, że cieplak to jeszcze wrażliwiec jeden 😉
  5. Jak brałem Rubikore 2 to bardzo podobały mi się te w wykończeniu Maroon ale finalnie wszedłem w czarne piano
  6. A rozumiem, że jak gra wzmacniacz i dmp a6 to nie przerywało kiedy włączałeś rolety. Dzieje się to tylko z warmerem?
  7. Funkiel nowka dom. 5ty rok idzie, ale może majster cos schrzanił... Przegląd instalacji mam niebawem to przegadam temat z elektrykiem, może coś wymyśli. Przed chwilą byłem zajrzeć do szafki bezpiecznikowej i na obwodzie z gniazdkami mam 2 szt. rolet tylko. Może bym je przepiął na inny obwód i miałbym dedykowany obwód pod audio 🤪 o ile to się da teraz... A póki co kupilem filtry ferrytowe na kable. Nic nie kosztuje prawie a może cuś pomoże 😉
  8. Nie Ale już szukam 😃 I porównam ewentualnie z Rubikore 2 , aby było łatwiej podmienić
  9. Nie żałujcie na ich płytki kasy. Sięgam często do Columbia Records. No i standardowo jazzowe, które wymieniłeś. Kilka tygodni już słucham Joshua Redmana, na saxach gra, ale sam jest producentem i jak dla mnie to śpi w studio zanim coś wybitnego z niego nie wyjdzie.
  10. Fuck to dziwne! a masz jakąś starą instalację elektryczną, wszystko jest poprawnie uziemione? Bo żeby lampka powodowała spadek napięcia to niemożliwe.
  11. A widziałeś najnowszą wersję Menuet SE.? Przepiękne wykończenie.
  12. Temat do zamknięcia. P6 sprzedany.
  13. Żeby Epicon 2 miał wykończenie Menuet SE , nie miałbym najmniejszych problemów z podmianą. Kiedyś zmieniłem 2 suby Klipsch SW 110 na SW 115 ( lodówki w porównaniu do 110 ) I żona nie zauważyła różnicy , bo to czarne i to czarne Tutaj ewidentnie jest gra kolorów Może , gdybym wcześniej pomyślał i kupił czarne piano Menuet , to by nie było tego problemu jaki mam teraz
  14. @BlaBla dziękuję za bardzo wyczerpująca odpowiedź. I pamiętam o obiecanej recenzji WBA jak już stanie na półce i się osłucha😁.
  15. Możesz podać źródło tej informacji?
  16. cymes

    Dali Rubicon 2

    Może trochę zmęczony był Wracając do Rubicon - to kolumny które bardzo odwdzięczają się będąc w doborowym towarzystwie.
  17. Dzięki Maciej za świetnie opisane wrażenia. Widać ze Twoje piecyki klasy D doskonale je napędzają. Z tego co pamiętam to Matrixy
  18. To nic dziwnego, ze nie słyszysz lodówki, uważaj tylko na myszy i szczury.
  19. Jak długo na prund będzie stać. A ile masz lat, bo ja już po półmetku.
  20. Dokładnie. Może tak być. Nie mam parcia aby się upierać przy swoim zdaniu. Ale z lodówką to nie macie szans ze mną. Sorry za offtop
  21. Piwnicę mam, a zimą to w komórce kiełbasy wiszą, bo suche i się nie zepsują.
  22. Może telefon z marnym, albo uszkodzonym mikrofonem, może tez aplikacja do d....😁
  23. 70-75 dB Chłopaki. Z 2.5 metra. Jeśli jest komfortowo, jeśli wkładamy kolejnego cdeka, to znak, że jesteśmy w muzycznym raju. Gdy nie ma komfortu itd, to trza wyciszyć pokój, a często zmienić kolumny. Po cichaczu to książki trzeba czytać i inne tam fajne😉rzeczy robić.
  24. Myślę, że ma się wbrew pozorom lepiej niż 10 lat temu, bo teraz płyty kupują już tylko maniacy i wydawcy to wiedzą więc muszą trzymać poziom, jesli nie muzyczny to przynajmniej wydawniczy. Ktoś pytał w innym wątku o dobre płyty jazzowe, to powtórzę to co tam: ECM; ACT; C.A.M. Jazz; Three Blind Mice, We Release Jazz, No Paper Records. Z innych gatunków to np wszystkie płyty Ninja Tune jakie mam są bez wyjątku super nagrane. Dzisiaj prezentowałem płytę Chesky Records - mam tylko jedną ale czytałem wiele bardzo pochlebnych opinii o wytwórni i na pewno jak repertuar na to pozwoli to będzie ich więcej. Jak sacd to na pewno MoFi i zwłaszcza Analogue Productions. Jak klasyka to Deutsche Grammophon, to jest klasa. Poza tym polecam konkretne serie wydawnicze, które czasem pochodzą od znanych wytwórni np cala nowa seria Polskich Nagrań, to są hybrydy w nowych remasterach dla cd i sacd więc każdy posłucha. Są też świetnie brzmiące serie znanych wytwórni ale wydawane pod licencją przez kogoś innego, zwykle w nowych remasterach. Np seria EW (East Wind) no ale to japoński jazz więc wiadomo, nie każdy słucha ale podaję jako przykład. Albo super seria bardzo tanich plyt pod nazwą Crossover & Fusion Collection 1000 (japońskie). Do nabycia np na Allegro, duży dosyć rozrzut repertuarowy, ale wszystko co mam z tej serii brzmi dobrze. Dla fanów plyt jazzowych info, że z okazji Expo w Japonii ukazuje się juz seria o nazwie chyba Jazz Platinum 1200, po 1000 jenow sztuka, na nasze to 20 pln plus VAT... Będzie tam m.in. wznowienie Future Talk Urszuli Dudziak, praktycznie nie do kupienia w rozsądnych pieniądzach. Ostatnio to CD wydanie japońskie bylo na Allegro za 300... Polecam zupełnie niszowe wydawnictwa, które wyszukują super perełki dawno albo nigdy nie wydane na CD, np GAD Records. M,in, wydali w całości koncert Weather Report z Berlina chyba, jedyna obok koncertu z Japonii (i tam wydanej) taka plyta na świecie! Rarytas, do kupienia w empiku za 60 pln... Nie piszę o wydawnictwach japońskich, bo to rzeka. Pod względem brzmieniowym ale też czysto wydawniczym to są po prostu często małe dzieła sztuki. I polecam szukać płyty stare, najlepiej z lat 80, 90 ,(np super seria Jazz Collection Columbia Records, ale w ogóle wszystkie starocie), kiedy nikt nie słyszał jeszcze o loudness war, sztucznym kompresowaniu kosztem naturalnej dynamiki i innym masakrowaniu nagrań. Jezeli materiał jest nagrany dobrze (a niestety nie zawsze tak jest) to te płyty brzmią zawsze dobrze. I są cięższe, nie ważyłem ale mógłbym przysiąc 😉. Sorka, rozpisałem się...
  1. Załaduj więcej aktywności


×
×
  • Utwórz nowe...