Cała aktywność
Strumień aktualizowany automatycznie
- Ostatnia godzina
-
A słyszałeś coś o różnych gustach ludzi..... Że tylko o tym wspomnę.
-
leonII zaczął obserwować Sprzedam Monitor Audio Silver RX8
-
Sprzedam Monitor Audio Silver RX8. Stan techniczny jak i wizualny bardzo dobry. Cena 3300 zł do lekkiej negocjacji.
-
Aż sprawdziłem co to jest! Naprawdę uważasz, że ta chińska atrapa to prawdziwe Ls-y...🤨. Jest to mniej więcej taka porada jak ta wcześniejsza, żeby jakość brzmienia zmieniać kablami, zamiast adaptacją akustyczną. Proszę nie mieszaj moich wypowiedzi ze swoimi. Bardzo proszę.
-
Widać progres 😉
-
Mieszanie gruszek z jabłkami. Ubytki słuchu, ilość prądu, equalizer… Ciszej znaczy mniej dołu. Jeśli ma być mięcho i tłusto, a gdzie te rzeczy występują, w jakim paśmie? To trzeba Chłopy skompensować zgodnie z krzywymi słyszenia. Czyli gałą w prawo, a wtedy reszta już nie będzie cicho, tak jak sobie gospodarz tego wątku życzy. O tym tomy napisano. Można i wleźć w detale. Ale jak patrzę na spory wycinek „akustyki” u gospodarza wątku, to zachęcam do słuchawek. Spekuluję. Pogłos w pokoju to z 700 ms minimalnie. A gospodarz pogłosy w pewnym nagraniu chciałby usłyszeć. Przy cichym odsłuchu, w takim hałasie.
-
Jasne, ale kto by nie chciał mieć Lebena? I przy cenie, jaką oferuje Sound Artist to naprawdę dziwię się, że nie stoją. Przecież to jest killer za czapkę śliwek i temat kolumn do małego pomieszczenia można sobie po prostu odpuścić. Współczesne PMC to trochę taka antyteza Harbetha. Ale kiedyś było inaczej. Miałem PMC TB2+ i to grało IDENTIKO jak P3ESR, tylko oczywiście bas lepszy. Godzinami porównywałem, bo nie wiedziałem, czy zostawić sobie Herbatniki, czy pozostać przy starych PMC. W końcu Harbeth wygrał bo lepsza scena i detal. Ale barwa była nie do odróżnienia. To bardzo ciekawe doświadczenie było, gdyż Harbeth, wiadomo - polipropylen, a w PMC TB2+ na midwooferze był papier. Co ciekawe: wolumen dźwięku ten sam, ta sama wielkość źródeł pozornych a przecież przy konkretnych i ciężkich PMC te Herbatniki to mikrusy.
-
I to jest słuszna koncepcja!
-
Chodzę od salonu do salonu i wszędzie słyszę oczywiście co innego. Dyskredytacja sprzętu konkurencji którego się nie ma. W innym wypadku zachwalanie klocków z których się ma najwyższą marżę. W mojej głowie powstał już taki mętlik że zwracam się z prośbą o pomoc do forumowiczów. Pokój odsłuchowy powierzchnia ca 40 m2 repertuar wszelaki. Od jazzu i klasyki po rock metal do elektroniki i House.
-
🤡🤡🤡 Najistotniejsze dzisiaj pytanie! A odpowiadając Autorowi wątku: na taki metraż coś malutkiego styknie w obudowie zamkniętej. Wszystkie mutacje BBC Ls3/5a: od najtańszych Sound Artist po najdroższe Grahamy czy Falcony. W zależności od budżetu. No i koniecznie musisz dać sobie szansę na posłuchanie Herbatników P3ESR oraz najmniejszych Spendorów z serii Classic, czyli 4/5. A jak basu będzie mało to zawsze można kiedyś suba dokupić. B&W odpuść bo to krew z uszu. Nie wiem, dlaczego ludzie to kupują.
-
System operacyjny Eversolo to zmodyfikowany Android. Ściągasz plik .apk na komputerze, wyrzucasz na pendrive i go uruchamiasz na Eversolo. Ja tak zainstalowałem sobie przeglądarkę internetową Samsung Browser. Sterować tym się pewnie przez telefon nie da, ale można się pobawić
-
Michał, warto poczekać. Mariusz, dzieki za plik. Mniej wiecej znam powyzsze zasady natomiast dla mnie najwiekszą niewiadomą jest chyba opoźnienie na dsp soobwoofera. Kocherencja czasowa jest przy moich archaicznych metodach strojenia raczej nie do ogarniecia. W pierwszej wersji suby staly w tej samej odleglosci, co kolumny. Ale coś mi nie gralo. Przed kolumnami nie chce ich stawiać. Odbicia i dyfrakcje na scianach i krawedziach suba. Nie chodzi o sam ogon, ktory nie jest duzy. Svs jest w barwie trochę gumowaty, bombastyczny. Ja lubię papier. Jeszcze wszystko przedemną.
-
S40 potrzebują dużo dużo prądu aby się przebudziły i nie dudnily
- Today
-
No więc tak. Zaraz tutaj wyleje fala hejtu bo audiovoodoo, ale to nie ma znaczenia. Sa listwy zasilajace z filtrem emi/rfi np brennenstuhl lub polski lestar. Mam obie. Nie wiem o co chodzi ale z brennenstuhlem dźwięk sie tak drastycznie psuje, że już go nie używam. Tak jakby płaski, bez basu. Coś jest nie tak. Ja używam listwy lestar z filtrami. Kosztuje około 100 zł i żadnych strat na dźwięku nie słyszę. Jednak w Twoim przypadku nie wydaje mi się, żeby to były problemy zakłóceń emi/rfi. Bo jak włączasz urządzenie, które pobiera sporo prądu i na ułamek sekundy przestaje Ci grać to na moje oko jest to chwilowy spadek napięcia w sieci elektrycznej. A to bardzo niezdrowe dla sprzętu na dłuższą metę (dla wzmacniacza, eversolo też). Innym powodem może być DC, które siane jest przez inne urządzenia. Na tyle duże że wpływa na trafo zasilania w warmerze . Wtedy jest Ci potrzebny dc blocker. Tak więc listwę z filtrami polecam bo czemu ich nie mieć. Ale tego problemu to raczej nie rozwiąże. Może lepiej te ciężkie dla sieci urządzenia podłączyć pod innym obwód niż audio i przetestować czy dalej się to będzie działo.
-
Panowie chyba się przeliczyłem bo te kolumny na tylko top hi-fi i już są przecenione A model 606 S1 to chyba lipa w porównaniu do S3!?
-
Jakby ktoś miał wątpliwości jak brzmi dobrze nagrana i zrealizowana płyta (bo była o tym mowa dziś na forum) to proszę przykład... Nagrana w kościele, trzy bardzo różne realizacyjnie instrumenty i tylko jeden mikrofon!!!! Brzmi jak nagrana w idealnie przygotowanym akustycznie studiu. Fajnie się słucha, bo nawet jak komuś nie podejdą melodie, to można skupić się na dowolnym instrumencie i śledzić co tam dokładnie się dzieje. Jeden mikrofon oznacza jedną ścieżkę czyli praktycznie brak manewru w miksie i masteringu. Czyli to co się zagrało, to się nagrało, bez pudru.
-
Ale to nie ma bezpośredniego związku z bitratem. Wbrew pozorom utwór przesyłany z jakością bezstratną nie musi brzmieć lepiej (przyjemniej) od np. mp3, jest z pewnością wierniejszy oryginałowi, ale wcale nie oznacza to przyjemniejszego brzmienia. Niższy bitrate np. 128 kbps nie oznacza, że dźwięk jest pozbawiony basów (jak piszesz dołu) czy sopranów (góry). Jeżeli są takie objawy świadczy to tylko o marnej jakości, nieliniowości DAC'a.
-
Dla różnych osób minimalny poziom głośności jest zupełnie różny. Zwłaszcza dla tych z ubytkami słuchu... I wtedy będą różne odbiory grania przez dany sprzęt. Aż się sobie dziwię jakie to oczywiste po napisaniu😎
-
Czas reakcji, wygaszanie, SR przetworników na osi czasu. Jest jednakowo z lampowym WBA i tranzystorowymi wzmacniaczami napędzajacymi Kudosy? Możliwe, że "lepsze" subwoofery nie rozwiążą problemu, ale warto próbować. Ja bym próbował z mniejszymi - intuicyjnie 😉 Ponieważ ograniczasz pracę midwoofera oddając część pasma wooferowi to trzeba trzymać się pewnych ogólnych wskazówek żeby przetworniki gadały ze sobą w domenie czasu. Nie jestem specem od tych integracji, ale zapytałem AI. Całkiem spójnie odpowiada. Patrz załącznik. Da się przy pewnych założeniach. Pozdrawiam. M Integracja sub i kolumna BR.pdf
-
Po około 25 h warmer coraz bardziej fajniej gra. Polecam się zapoznać z: https://www.head-fi.org/threads/go-for-a-bolder-flavor-fiio-r2r-dac-tube-buffer-warmer-r2r.978475/page-20
-
Kolejne odsłuchy z Radiem Łódź za nami! Debich Studio jak zawsze wypełniło się ludźmi i świetnym brzmieniem. Na zestawie składającym się z kolumn Focal Aria Evo X, amplitunera kina domowego Marantz Cinema 40, Blu-Raya Magnetar UDP800 MK2 oraz wyjątkowych subwooferów Velodyne SPL-X12 i SPL-X10 słuchaliśmy płyty "Wish You Were Here" od Pink Floyd Album, który zna chyba każdy meloman i audiofil zabrzmiał naprawdę wyjątkowo. Niezwykła przestrzeń, świetny balans tonalny, zaskakująca dynamika jak na system kina domowego i oczywiście świetny, zrównoważony, ale także zróżnicowany. Wszystkim gorąco dziękujemy za obecność, rozmowy i do zobaczenia już wkrótce na kolejnych odsłuchach w Debich Studio! Fot. Sebastian Szwajkowski/archiwum własne.
-
Na 27m2 będziesz miał podzielone głosy na pewno. Najlepiej byłoby samemu sprawdzić i porównać Zawsze w przyszłości możesz dorzucić suba, by lepiej wypełnić dół pasma
-
A mi tak gra Lyngdorf 1120 z podłogówkami od BMN, i to bez zabaw equalizerem, jest wypełnienie przy minimalnym poziomie głośności.
-
Dobry sub Niech służy. Musiccast 20 możesz wykorzystać w ten sposób, rozsądna opcja, o ile będzie chciało Ci się je potem przynosić do użytku w kinie
-
Dzisiejsze posty
-
Aż sprawdziłem co to jest! Naprawdę uważasz, że ta chińska atrapa to prawdziwe Ls-y...🤨. Jest to mniej więcej taka porada jak ta wcześniejsza, żeby jakość brzmienia zmieniać kablami, zamiast adaptacją akustyczną. Proszę nie mieszaj moich wypowiedzi ze swoimi. Bardzo proszę.
-
Mieszanie gruszek z jabłkami. Ubytki słuchu, ilość prądu, equalizer… Ciszej znaczy mniej dołu. Jeśli ma być mięcho i tłusto, a gdzie te rzeczy występują, w jakim paśmie? To trzeba Chłopy skompensować zgodnie z krzywymi słyszenia. Czyli gałą w prawo, a wtedy reszta już nie będzie cicho, tak jak sobie gospodarz tego wątku życzy. O tym tomy napisano. Można i wleźć w detale. Ale jak patrzę na spory wycinek „akustyki” u gospodarza wątku, to zachęcam do słuchawek. Spekuluję. Pogłos w pokoju to z 700 ms minimalnie. A gospodarz pogłosy w pewnym nagraniu chciałby usłyszeć. Przy cichym odsłuchu, w takim hałasie.
-
Przez il Dottore · Napisano
Jasne, ale kto by nie chciał mieć Lebena? I przy cenie, jaką oferuje Sound Artist to naprawdę dziwię się, że nie stoją. Przecież to jest killer za czapkę śliwek i temat kolumn do małego pomieszczenia można sobie po prostu odpuścić. Współczesne PMC to trochę taka antyteza Harbetha. Ale kiedyś było inaczej. Miałem PMC TB2+ i to grało IDENTIKO jak P3ESR, tylko oczywiście bas lepszy. Godzinami porównywałem, bo nie wiedziałem, czy zostawić sobie Herbatniki, czy pozostać przy starych PMC. W końcu Harbeth wygrał bo lepsza scena i detal. Ale barwa była nie do odróżnienia. To bardzo ciekawe doświadczenie było, gdyż Harbeth, wiadomo - polipropylen, a w PMC TB2+ na midwooferze był papier. Co ciekawe: wolumen dźwięku ten sam, ta sama wielkość źródeł pozornych a przecież przy konkretnych i ciężkich PMC te Herbatniki to mikrusy. -
Chodzę od salonu do salonu i wszędzie słyszę oczywiście co innego. Dyskredytacja sprzętu konkurencji którego się nie ma. W innym wypadku zachwalanie klocków z których się ma najwyższą marżę. W mojej głowie powstał już taki mętlik że zwracam się z prośbą o pomoc do forumowiczów. Pokój odsłuchowy powierzchnia ca 40 m2 repertuar wszelaki. Od jazzu i klasyki po rock metal do elektroniki i House.
-
Przez il Dottore · Napisano
🤡🤡🤡 Najistotniejsze dzisiaj pytanie! A odpowiadając Autorowi wątku: na taki metraż coś malutkiego styknie w obudowie zamkniętej. Wszystkie mutacje BBC Ls3/5a: od najtańszych Sound Artist po najdroższe Grahamy czy Falcony. W zależności od budżetu. No i koniecznie musisz dać sobie szansę na posłuchanie Herbatników P3ESR oraz najmniejszych Spendorów z serii Classic, czyli 4/5. A jak basu będzie mało to zawsze można kiedyś suba dokupić. B&W odpuść bo to krew z uszu. Nie wiem, dlaczego ludzie to kupują. -
System operacyjny Eversolo to zmodyfikowany Android. Ściągasz plik .apk na komputerze, wyrzucasz na pendrive i go uruchamiasz na Eversolo. Ja tak zainstalowałem sobie przeglądarkę internetową Samsung Browser. Sterować tym się pewnie przez telefon nie da, ale można się pobawić
-
Michał, warto poczekać. Mariusz, dzieki za plik. Mniej wiecej znam powyzsze zasady natomiast dla mnie najwiekszą niewiadomą jest chyba opoźnienie na dsp soobwoofera. Kocherencja czasowa jest przy moich archaicznych metodach strojenia raczej nie do ogarniecia. W pierwszej wersji suby staly w tej samej odleglosci, co kolumny. Ale coś mi nie gralo. Przed kolumnami nie chce ich stawiać. Odbicia i dyfrakcje na scianach i krawedziach suba. Nie chodzi o sam ogon, ktory nie jest duzy. Svs jest w barwie trochę gumowaty, bombastyczny. Ja lubię papier. Jeszcze wszystko przedemną.
-
S40 potrzebują dużo dużo prądu aby się przebudziły i nie dudnily
-
No więc tak. Zaraz tutaj wyleje fala hejtu bo audiovoodoo, ale to nie ma znaczenia. Sa listwy zasilajace z filtrem emi/rfi np brennenstuhl lub polski lestar. Mam obie. Nie wiem o co chodzi ale z brennenstuhlem dźwięk sie tak drastycznie psuje, że już go nie używam. Tak jakby płaski, bez basu. Coś jest nie tak. Ja używam listwy lestar z filtrami. Kosztuje około 100 zł i żadnych strat na dźwięku nie słyszę. Jednak w Twoim przypadku nie wydaje mi się, żeby to były problemy zakłóceń emi/rfi. Bo jak włączasz urządzenie, które pobiera sporo prądu i na ułamek sekundy przestaje Ci grać to na moje oko jest to chwilowy spadek napięcia w sieci elektrycznej. A to bardzo niezdrowe dla sprzętu na dłuższą metę (dla wzmacniacza, eversolo też). Innym powodem może być DC, które siane jest przez inne urządzenia. Na tyle duże że wpływa na trafo zasilania w warmerze . Wtedy jest Ci potrzebny dc blocker. Tak więc listwę z filtrami polecam bo czemu ich nie mieć. Ale tego problemu to raczej nie rozwiąże. Może lepiej te ciężkie dla sieci urządzenia podłączyć pod innym obwód niż audio i przetestować czy dalej się to będzie działo.
-
Panowie chyba się przeliczyłem bo te kolumny na tylko top hi-fi i już są przecenione A model 606 S1 to chyba lipa w porównaniu do S3!?
-
Jakby ktoś miał wątpliwości jak brzmi dobrze nagrana i zrealizowana płyta (bo była o tym mowa dziś na forum) to proszę przykład... Nagrana w kościele, trzy bardzo różne realizacyjnie instrumenty i tylko jeden mikrofon!!!! Brzmi jak nagrana w idealnie przygotowanym akustycznie studiu. Fajnie się słucha, bo nawet jak komuś nie podejdą melodie, to można skupić się na dowolnym instrumencie i śledzić co tam dokładnie się dzieje. Jeden mikrofon oznacza jedną ścieżkę czyli praktycznie brak manewru w miksie i masteringu. Czyli to co się zagrało, to się nagrało, bez pudru.
-
Dzisiejsze tematy