Skocz do zawartości

Artykuły

Nowości na rynku i testy, które przeprowadził w ostatnim czasie magazyn AUDIO :)


170 tematów w tym forum

    • 0 odpowiedzi
    • 5,7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 5,7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 5,5k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 5,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 5,1k wyświetleń
  1. TEST: Audio Physic Cardeas

    • 0 odpowiedzi
    • 5k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 5k wyświetleń
  2. TEST: Diora Chors 7

    • 0 odpowiedzi
    • 4,9k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 4,8k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 4,1k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 4,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 3,2k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2,7k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 2k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,4k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 1,2k wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Kwestia akustyki, reszty toru i punktu odniesienia. W Nautilusie z A-klasową dzielonką Accu HS-y grały bajecznie, Ale już z moją ówczesna Normą - tak sobie się zgrywały (dla mnie za dużo górnej średnicy)  i z ulgą wróciliśmy wtedy do Contourów (które z kolei u mnie w domu brzmiały już za ciemno). W skali bezwzględnej HS pewnie nie szastają górą, ale jednak mają jej trochę więcej niż moje Confidence. Tutaj ktoś zamieścił swoje zwięzłe (oczywiście bardzo subiektywne!) porównanie tych dwu. https://www.canuckaudiomart.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=57547&start=285 Heritage Special vs Confidence 20 Heritage Special - - Brighter top end - More in your face - Symbols esp can be fatigueing at times - Slightly more analytical sounding - Sound stage is more forward - Bass is very fast, detailed and accurate - Bottom end leaves a bit to be desired (recommend subwoofer) - Bad recordings sound really bad - Good recordings sound really good Confidence 20 - - More laid back presence - Top end is detailed but never in your face or fatigueing - Slightly more musical - Midrange sounds more romantic and slightly less detailed than the HS - Sound stage is set back behind speakers - Sound stage is slightly wider than HS (Not a big deal) - Instrument seperation is slightly better - Bottom end has a more engaging and fuller all around sound than HS - Doesn't always require a sub but at times it does - Poor recordings still sound good - Good recordings sound excellent - Required extra attention with placement to get dial in - HS is not as fussy   @tomasz1w Tomek, te nasze offtopy, to tylko w oczekiwaniu na Twoje kolejne wpisy.  
    • Znajomy ma HS-y - bardzo dobre granie, dla mnie nie są jasne...
    • Pamiętam, a inni chyba też się już zorientowali.   U mnie funku trochę mniej, z soulu wolę raczej ten bardziej szorstki i silnie oparty na bluesie. Czyli raczej wczesny James Brown niż późny i prędzej Wilson Pickett niż przywołany EW&F (choć też słucham, bo żona b. lubi). Ale Sly & the Family Stone - to już jak najbardziej moja muzyka (ta drapieżność niektórych aranży!).   Mam też słabość do solowych płyt muzyków z klasycznych składów Jamesa Browna (Pee Wee Ellis, Maceo Parker, Fred Wesley) czy Raya Charlesa (Hank Crawford, David "Fathead" Newman itp.). 
    • Podoba się  😀  Pisząc "móǰ jazz" czuje się zobowiązany wyjaśnić, że to jeden z kilku gatunków, które lubię. Tuż obok stoi na półkach z muzą soul, funky i ogólnie muzyka klubowa z dawnych lat.  Kool & the Gang, Earth, Wind & Fire, Imagination to tylko namiastka całej zgrai afroamerykańskich wykonawców których słucham i przy których lubię się "pogibać" 🤣 Bailey z Earth Wind & Fire w duecie z Collinsem ciągle przypomina mi prywatki z czasów liceum. Piękne czasy 😎    
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...