Skocz do zawartości

1 128 tematów w tym forum

  1. Sennheiser HD 660S

    • 0 odpowiedzi
    • 184 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 162 wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 2,2k wyświetleń
  2. Heco Revolution 3

    • 3 odpowiedzi
    • 812 wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 1,1k wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 168 wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 675 wyświetleń
    • 6 odpowiedzi
    • 863 wyświetleń
  3. DAC Arcam irDAC

    • 1 odpowiedź
    • 299 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 262 wyświetleń
    • 8 odpowiedzi
    • 1,6k wyświetleń
    • 3 odpowiedzi
    • 619 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 295 wyświetleń
    • 1 odpowiedź
    • 643 wyświetleń
  4. Tannoy TS 2.8

    • 0 odpowiedzi
    • 292 wyświetleń
  5. Oppo 205

    • 7 odpowiedzi
    • 2,4k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 481 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 314 wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 666 wyświetleń
  6. Dali Epicon 2

    • 6 odpowiedzi
    • 2,3k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 443 wyświetleń
    • 5 odpowiedzi
    • 929 wyświetleń
    • 0 odpowiedzi
    • 257 wyświetleń
    • 9 odpowiedzi
    • 2,1k wyświetleń
    • 2 odpowiedzi
    • 765 wyświetleń


  • Ostatnie posty

    • Drodzy forumowicze, proszę o radę. Weszłam w posiadanie sprzętów po tacie i zupełnie nie wiem gdzie szukać fanów takich rzeczy aby móc je sprzedać. Czy ktoś mógłby pomóc? Wrzucam zdjęcie jednego z wieeelu sprzętów. Pozdrawiam
    • W punkt! I sam też przyznaję się do tego. Bo oprócz klasyki, to - szczerze, kto wie co tam (USA) się aktualnie dzieje w jazzie? A dlaczego, to już temat na inny wątek. Nie bijmy ECM, za to co robi, czyli wydaje świetnie zrealizowane, a muzycznie często dalekie od korzeni, płyty jazzowe. Ja ich lubię właśnie za dwie rzeczy: jakość i muzykę, którą czasami ciężko zdefiniować, a potrafi zaskoczyć. A czy to jest jazz, czy nie ("Khmer" Molvaera)... kogo to obchodzi. Choć, rzeczywiście czasami wygląda na to, że zadeklarowani kolekcjonerzy płyt, dają dodatkowe punkty dla nudziarskiego albumu za te trzy literki na okładce. Mechanizm jakby rozumiem, ale sporu o to, nie. I błagam, trwajmy w niepisanej zasadzie, że w tym wątku, o gustach się (zbytnio) nie dyskutuje. I na koniec, kolego @fp74, Rafał jest chyba ostatnią osobą na tym forum, którą mógłbym posądzić o rasizm. Wrzuć lepiej jakąś propozycję, bo słuchasz dużo.
    • U mnie dziś szósty, najbardziej znany album zespołu Supertramp. Mam go w dwóch wersjach, wczesne wydanie oraz remaster z 2002 roku. Jak nie zasnę to porównam.
    • Szczerze mówiąc, nie miałem o tym pojęcia. Wytwórnię kojarzyłem z gronem wykonawców, których wszystkich szanuję, choć niekoniecznie czuję potrzebę stawiania na półce w pierwszej kolejności. Ostatnio dokupiłem kilkanaście albumów - na ogół dla samej muzyki, choć przy okazji liczę oczywiście na dobry dźwięk. A w ogóle, mój wcześniejszy wpis - jeśli ktoś się jeszcze nie zorientował - miał na celu pokazanie pewnej ironii losu. Otóż Ameryka, czyli matecznik jazzu bywa czasem w kręgach audiofilskich (nie mam na myśli tylko naszego forum) marginalizowana jako źródło współczesnych płyt tego gatunku. Osobiście z sentymentu wciąż kibicuję tamtejszym wytwórniom, choć zdaję sobie równocześnie sprawę, że tracą u nas punkty niejako na własne życzenie. 
  • Ostatnio poruszane tematy

×
×
  • Utwórz nowe...