Skocz do zawartości

Pomoc w doborze zestawu do 4000 zł


Sebkoo

Recommended Posts

Witam,
na wstępie napiszę, że jestem zielony w temacie i potrzebuję pomocy w dobraniu sprzętu do mojego pokoju.
Sprzęt miałby służyć do słuchania muzyki (głębia dźwięku w filmach nie jest dla mnie aż tak istotna) i będzie stał w pokoju o powierzchni 16.7m2.
Muzykę chciałbym puszczać z laptopa lub w ostateczności jakiś pendrive.
Na cały zestaw mogę przeznaczyć max. 4000 zł.
Sprzęt może być używany.
Pozdrawiam

EDIT: Zapomniałem dodać kawałki, które może pomogą w doborze sprzętu:
https://www.youtube.com/watch?v=nhf92TbNDDk
https://www.youtube.com/watch?v=s8Et5JuLUs8
https://www.youtube.com/watch?v=GE1g-STv0cQ
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Nie bardzo rozumiem jak wstawione przez Ciebie 3 piosenki z YT mają forumowiczom dać olśnienie, czego Ty potrzebujesz ? Wzmacniacza stereo, amplitunera stereo, kina domowego, jaki lubisz dźwięk, jakie kolumny, jakie ma mieć funkcje .



Utwory miały pokazać rodzaj muzyki jaki będzie słuchany na zakupionym sprzęcie.
Może inaczej aby każdy zrozumiał - będę słuchał głównie muzyki elektronicznej.
Interesuje mnie nowy oraz używany sprzęt (jeżeli zaoferuje mi lepszą jakość dźwięku niż nowy zestaw).
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czego TY oczekujesz, bo widzisz, każdy w muzyce takiej, czy innej szuka czegoś innego. Jedne osoby będą stawiać na dokładność, szczegóły najwyższych rejestrów, aby rozłożyć muzykę na czynniki pierwsze, a kogoś innego będzie to drażnić i kłóć w uszy. Inny poszuka tylko basu, a ktoś inny melodyjności, rytmu i ciepła, kosztem nawet dokładnej góry i to wszystko będąc miłośnikiem tego gatunku. Czy w ogóle całości muzyki, bo tak lubi słuchać icon_biggrin.gif
Więc napisz coś więcej o upodobaniach, doświadczeniach ze sprzętem ( z domu, sklepu, u znajomych) i najważniejsze - oczekiwaniach.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach