Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam, jeżeli chodzi o sprzęt grający jestem kompletnym laikiem. Przeorałem już milion artykułów odnośnie wybory kina domowego czy stereo. Decyzja padła na stereo z racji tego że głównie ma to służyć muzyce. Wyczytałem że najpierw należałoby wybrać kolumny i do tego dobrać wzmacniacz. No wiec przeanalizowałem budżet i wybór padł na Q acoustics 2050i. Jeżeli chodzi o tym muzyki to głównie będzie to rock i metal symfoniczny (Within temtation i podobne klimaty, ale także trochę rokowego grania). Dlatego chiałem się was poradzić jaki wzmacniacz dobrac do takiej muzyki i do takich głośników. Wszelkiei inne uwagi dotyczące kolumn również mile widziane...może źle wycztałęm i cos lepszego znajdziecie:) Z góry dziekuję za wszelkie odpowiedzi:)
Napisano (edytowany)
Hmmm nigdzie jej nie widzę... nvm. Sławek jestem z Poznania;) metraż to 21m2. Budżet hmmmm fajnie by było zmieścić się w 2500 zł ( z tego co widziałem to te głośniki są do wyciągnięcia po 999 zł obecnie w Saturnie) czyli by wychodziło jakoś 500-600 zł na wzmacniacz. Nie wiem czy jest szansa żeby coś sensownego w tej cenie znaleźć więc jeśli nie to prosił bym o jakąś najtańszą sensowna alternatywę icon_smile.gif może być nawet coś z drugiej ręki jeśli znacie jakieś zaufane źródło icon_wink.gif Edytowano przez RoRo
Odpowiadając na post bezpośrednio pod nim - nie ma sensu cytowac go w całości.
Napisano
Cytat

Hmmm nigdzie jej nie widzę...

To słabo szukałeś - jest odnośnik na głównej stronie Forum icon_lol.gif
http://forum.audio.com.pl/Pierwsze-posty-i...-to-t35663.html

A miejsce zamieszkania - wpisz w swoim avatarze (wejdź w "Panel kontrolny")

Najlepiej poszukać (zastanów się nad używanym) kompletu w Twojej okolicy.
Jeśli kupisz używany, to wydasz mniej niż na nowy i kupisz coś z wyższej półki.

Pozdrawiam
Napisano