Skocz do zawartości

stereo na prezent


ive

Recommended Posts

Hej,
już od kilku godzin przeglądam forum w nadziei na znalezienie jakichś wskazówek ale przez nadmiar informacji jakie tu są już się w tym wszystkim gubię. Poszukiwania sprzętu rozpocząłem od przeglądania mini wież (spodobała mi się całkeim Yamaha PianoCraft MCR-670), ale jednak szybko zdałem sobie sprawę że to będzie za mało. Na prezent dla brata chcę kupić zestaw stereo wzmacniacz, CD i kolumny. Jestem jednak kompletnie świeży w temacie i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Mój budżet to 3300zł NETTO / 4000 BRUTTO i już nie jest do ruszenia. Sprzęt preferowałbym nowy, dosyć łatwo dostępny bo urodziny są już na początku czerwca, więc nie ma zbytnio opcji na czekanie na okazje na aukcjach. Znalazłem zestaw pytań "podstawowych" jakie przeważnie są zadawane w tego typu postach i postaram się na nie odpowiedzieć.

1. Jakiego rodzaju sprzętu potrzebuję?
wzmacniacz, CD, kolumny + okablowanie.
Nie znam się kompletnie na firmach i nie wiem co dobre. Z racji sztywnego terminu nie mam wielkich opcji szukać okazji w używanym sprzęcie na aukcjach, więc preferowałbym nowy, no chyba że coś jest łatwo dostępne na rynku wtórnym. Może to być oczywiście mix nowe + używane komponenty. Fajnie by było jakby można było do niego podłączyć TV (nie wiem czy potrzebny jest do tego jakiś dodatkowy sprzęt), przyszłościowo pewnie będzie DAC dołożony, żeby podłączyć jakiś htpc.

2. W jakim pomieszczeniu będzie użytkowany przeze mnie zestaw stereo?