struh Napisano 11 października 2017 Udostępnij Napisano 11 października 2017 Chce kupić głośniki firmy vocie kraft model vocie kraft vk7510s jaki amplituner jest do dobrać i czy wogule jest potrzebny zęby podłączyć do tego telewizora Panasonic TX-50CX700E moc głosnikow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 11 października 2017 Udostępnij Napisano 11 października 2017 a co chcesz kolego w ogóle z tego połączenia uzyskać? Rozumiem, że zamierzasz zakupić cały zestaw 5.0?! Gdyż w treści posta podałeś tylko model samych surround'ów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
struh Napisano 11 października 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 października 2017 tak mam zamiar kupic zestaw głosnikow 5.0 i podlaczyc do telewizora. jestem kompletnie zielony w kwesti kin domowych wiec z góry przepraszam za błędy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 11 października 2017 Udostępnij Napisano 11 października 2017 jedno jest pewne - nie podłączysz ich bezpośrednio pod TV bez "pośrednika", będzie to wymagało amplitunera wielokanałowego. Ale żeby Ci pomóc kolego, musisz być bardziej precyzyjny i nieco bardziej wylewny, więc zapoznaj się z tematem dot. "pierwszych postów" i zamieść możliwie jak najwięcej informacji, które pomogą w jak najlepszym wyborze Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...