cinek1987cinek Napisano 3 stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2018 Witam.Mam Yamahę R-N602 od niedawna. Wersja softu 1.25 po aktualizacji. Co jakiś czas zrywa mi połączenie ze Spotify Connect. Amplituner połączony kablem RJ z routerem.Aplikacja MusicCast na smartfonie działa.Czytałem o problemach z Tidal...Ktoś coś ? Z góry dzięki. Marcin. Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrenerga Napisano 3 stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2018 Witam. Również mam ten model Yamahy i korzystam ze Spotify, jeszcze nie zdarzyło mi się by rozłączyło, połączenie mam po wifi. Próbowałeś reset routera? Albo połączyć po wifi? A po jakim czasie Ci zrywa połączenie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 3 stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 stycznia 2018 Zrywa w zasadzie różnie. Spróbuje połączyć po WIFI. A jest opcja żeby zrywało bo np. Android mi ubija apkę MusicCast ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrenerga Napisano 3 stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2018 Raczej nie, bo u mnie Spotify działa nawet gdy wyłączę aplikację. To mi wygląda jakby router jakoś usypiał lub resetował połączenie z Yamahą. Może spróbuj się zalogować do routera i zobacz czy nie możesz sprawdzić jakiejś historii połączeń lub coś takiego. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voytaz Napisano 3 stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2018 Akurat spotify connect działa najlepiej i najstabilniej na tym modelu. Obecnie mam spotify premium, TIDAL hifi oraz deezer premium. Zdecydowanie spotify connect wygrywa pod każdym względem oprócz jakości dźwięku na rzecz TIDAL hifi. Na 90% wina rutera/ustawień sieci/dostawcy internetu. Jest mała szansa ze masz wadliwy model yamahy, ale to bardzo mała szansa. to prawda co do tidala - robiłem sylwestra u siebie. Grałem z tidala ale musiałem się przełączyć na spotify po dwóch zwiechach. Restart yamahy pomaga, ale jak są goście to wiocha... przełączyłem na spotify i do samego rana ani jednego przycięcia. Tidal po prostu ma niedopracowaną aplikację wewnątrz musiccastu - działa wolno i niestabilnie. Deezer działa lepiej (stabilniej) i nieco szybciej od tidala. Ps. Mam połączenie kablowe poprzez switcha do rutera/modemu. Nie korzystam z wifi w rn602. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 3 stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 stycznia 2018 Dzięki za info. Mam Spotify Premium i nic innego nie chcę Odłączyłem przewód sieciowy. I po WIFI grało ok. 2h. Ale jeszcze protestuje. Miałem jednocześnie kabel sieciowy i WIFI, może coś przez to wariowało.Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawas2001 Napisano 4 stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 stycznia 2018 (edytowany) Ogólnie to kiedys miałem pianocrafta i też miałem problem z siecią, już nie pamiętam czy to było konkretnie na spotify czy na radio internetowym, ale jak już zerwało to musiałem robić restart routera. Dość często. Być może to była wina zasięgu jako że router stał na drugim końcu mieszkania. Teraz mam Arcam Rplay i stoi już bliżej routera. Tidal mi się często zrywał ale ostatnio tego nie robi. W sumie to nie wiem do końca czy to wina tidala czy sieci. Czasem rozwiązaniem problemu jest zainstalowanie na tablet WiFi Analyzer i sprawdzenie na którym kanale jest najmniejsze zatłoczenie sieci, a potem w routerze ustawiasz ten kanał na sztywno. Warto sprawdzić. Edytowano 4 stycznia 2018 przez slawas2001 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 4 stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 stycznia 2018 Obczaje na spokojnie działanie SPOTIFY przez WIFI i zobaczymy. Jak coś będzie nie tak, to faktycznie zobaczę ustawienia routera. Amplituner leży generalnie przy routerze. A tak przy okazji. Czy na amplitunerze Wam pokazuje tytuły że Spotify ?U mnie tylko napis SPOTIFY jest. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voytaz Napisano 4 stycznia 2018 Udostępnij Napisano 4 stycznia 2018 (edytowany) 3 godziny temu, cinek1987cinek napisał: Obczaje na spokojnie działanie SPOTIFY przez WIFI i zobaczymy. Jak coś będzie nie tak, to faktycznie zobaczę ustawienia routera. Amplituner leży generalnie przy routerze. A tak przy okazji. Czy na amplitunerze Wam pokazuje tytuły że Spotify ? U mnie tylko napis SPOTIFY jest. Wyłącz wifi i podłącz przez sam kabel. Nie pokazuje tytułów. Tytuły pokazuje z tego co zauważyłem tylko przez Airplay Edytowano 4 stycznia 2018 przez voytaz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 4 stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 stycznia 2018 Temat rozwiązany. Miałem jednocześnie podpięty kabel do routera i sieć WIFI skonfigurowaną... choć nie wiem jakim cudem Odpiąłem na razie kabel. Teraz połączenie tylko przez WIFI. I jest OK Śmiga aż miło Dzięki Panowie za rady i odzew Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mraugorzata Napisano 1 lutego 2019 Udostępnij Napisano 1 lutego 2019 Dzień dobry, pozwolę sobie odświeżyć temat (był pierwszym, który wyskoczył w google jak wpisałam "musiccast zrywa połączenie ze spotify"). Miesiąc temu kupiłam inny model Yamahy, mianowicie CD-NT670D. Skonfigurowałam połączenie sieciowe (podłączona tylko przez wi-fi, nie kabel), aplikacja musiccast zainstalowana na telefonie, spotify premium wykupiony. W czasie słuchania raz na jakiś czas zrywa mi połączenie ze spotify i przestaje grać (na wyświetlaczu pokazuje się pauza). Czy mogę prosić o wyjaśnienie jak krowie na miedzy co powinnam sprawdzić? (dodam, że nie potrafię logować się na router, ale w weekend będzie mój starszy brat, to ewentualnie jemu pokażę Wasze odpowiedzi). Co jeszcze zaobserwowałam? - Wybieram piosenkę ze spotify na telefonie. Przy zablokowanym ekranie na wyświetlaczu, w pasku spotify gdzie pokazuje się tytuł piosenki czasami pokazuje się piosenka, która była grana jakiś czas wcześniej i od tego czasu to się nie zmienia- w sensie leci już któryś kolejny kawałek z albumu, a na telefonie wyświetla się tytuł np. pierwszego. - Przy zablokowanym ekranie telefonu, na tym pasku spotify, mimo klikania strzałkami w celu zmiany utworu, muzyka się nie zmienia- wciąż gra to samo. - Czasami, jak zerwie połączenie, wchodzę w aplikacją spotify, żeby puścić kolejny kawałek i w urządzeniach dostępnych nie widzę miniwieży. Czy może to być kwestia aplikacji (jeśli tak- to której? spotify czy musiccast)? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 2 lutego 2019 Udostępnij Napisano 2 lutego 2019 Hej a jakie masz oprogramowanie w ampli? Ja miałem w r-n602 najnowsze i nigdy nie przerwało a na WXAD-10 się zdarza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 2 lutego 2019 Udostępnij Napisano 2 lutego 2019 A czy przy konfiguracji był potrzebny bluetooth? Spróbuj z włączonym bluetooth na telefonie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mraugorzata Napisano 2 lutego 2019 Udostępnij Napisano 2 lutego 2019 7 godzin temu, Tomasz Syta napisał: Hej a jakie masz oprogramowanie w ampli? Ja miałem w r-n602 najnowsze i nigdy nie przerwało a na WXAD-10 się zdarza. Sprawdziłam, pokazuje mi, że nie ma nowszych aktualizacji. 2 godziny temu, 1Ender napisał: A czy przy konfiguracji był potrzebny bluetooth? Spróbuj z włączonym bluetooth na telefonie. Co dokładnie masz na myśli? Jak konfigurowałam aplikację ze sprzętem, to miałam włączyć apkę w telefonie, a potem przytrzymać jakiś przycisk na amplitunerze (lub odtwarzaczu, nie pamiętam dokładnie). Czy był włączony BT- nie pamiętam. Jeśli masz na myśli, żebym odtwarzała muzykę ze spotify po BT, a nie sieci, to mnie to nie urządza Nie chcę słyszeć na wieży wszystkich dzwonków powiadomień, telefonów, sms-ów, maili itp. Wczoraj grało fajnie kilka godzin, ani razu nie zerwało. Dzisiaj, od razu przy pierwszym kawałku, zawiesiło się. A szkoda, bo dawno nie słuchałam "Over the hills" w wyknaniu G. Moore'a Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniak Napisano 10 lutego 2019 Udostępnij Napisano 10 lutego 2019 Witam! Mam podobny problem. Zauważyłem, że po najnowszej aktualizacji mojej Yamahy RX V681 nie mogę już słuchać radia internetowego (nie wyszukuje żadnych stacji), zrywa bądź przerywa mi słuchanie muzyki przy połączeniu bluetooth a w aplikacji Spotify nie wyskakuje mi amplituner jako urządzenie do podłączenia (wcześniej wyskakiwało). Najchętniej wgrałbym jakąś starą aktualizację bo ta chyba wszystko pomieszała ale nigdzie jej nie można pobrać. Panowie w serwisie powiedzieli, że nie mogą mi jej też przesłać gdyż zajmuje więcej niż 10mb... Ehh Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 lutego 2019 Udostępnij Napisano 11 lutego 2019 Kwestia radia była już chyba rozwiązana. Napisz do supportu Audioklanu. Mieli pewne problemy z radiem, był tutaj wątek ale już wszystko działało ok. Jeśli nie chcą Ci wysłać to napisz do supportu UK. Ci powinni pomóc. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniak Napisano 15 lutego 2019 Udostępnij Napisano 15 lutego 2019 Okazało się, że problem leżał w sieci internetowej. Połączyłem się z siecią sąsiadów, na której wszystko działało jak należy dlatego zresetowałem swój ruter i dzięki temu nie ma już w.w. problemów. To jest o tyle dziwne, że nie miałem problemów z siecią na żadnym innym urządzeniu i może dlatego nie pomyślałem o tym od razu... Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 lutego 2019 Udostępnij Napisano 15 lutego 2019 A co z softem? Dostałeś go w końcu? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 30 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 marca 2020 Dnia 1.02.2019 o 20:32, mraugorzata napisał: Dzień dobry, pozwolę sobie odświeżyć temat (był pierwszym, który wyskoczył w google jak wpisałam "musiccast zrywa połączenie ze spotify"). Miesiąc temu kupiłam inny model Yamahy, mianowicie CD-NT670D. Skonfigurowałam połączenie sieciowe (podłączona tylko przez wi-fi, nie kabel), aplikacja musiccast zainstalowana na telefonie, spotify premium wykupiony. W czasie słuchania raz na jakiś czas zrywa mi połączenie ze spotify i przestaje grać (na wyświetlaczu pokazuje się pauza). Czy mogę prosić o wyjaśnienie jak krowie na miedzy co powinnam sprawdzić? (dodam, że nie potrafię logować się na router, ale w weekend będzie mój starszy brat, to ewentualnie jemu pokażę Wasze odpowiedzi). Co jeszcze zaobserwowałam? - Wybieram piosenkę ze spotify na telefonie. Przy zablokowanym ekranie na wyświetlaczu, w pasku spotify gdzie pokazuje się tytuł piosenki czasami pokazuje się piosenka, która była grana jakiś czas wcześniej i od tego czasu to się nie zmienia- w sensie leci już któryś kolejny kawałek z albumu, a na telefonie wyświetla się tytuł np. pierwszego. - Przy zablokowanym ekranie telefonu, na tym pasku spotify, mimo klikania strzałkami w celu zmiany utworu, muzyka się nie zmienia- wciąż gra to samo. - Czasami, jak zerwie połączenie, wchodzę w aplikacją spotify, żeby puścić kolejny kawałek i w urządzeniach dostępnych nie widzę miniwieży. Czy może to być kwestia aplikacji (jeśli tak- to której? spotify czy musiccast)? Witam ponownie. Jednak problem w dalszym ciągu występuje. Model R-N602 firmware 1.32. Połączenie kablem. I mam dokładnie to samo co Koleżanka w poście wyżej. Jednak wydaje mi się, że to problem z routerem lub siecią (Vectra). Bo jeżeli nie to firmware (a starszego nigdzie nie ma...) lub karta sieciowa w amplitunerze i serwis... Muszę jakoś zresetować ten router i zobaczę co i jak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zbynio Napisano 30 marca 2020 Udostępnij Napisano 30 marca 2020 U mnie hula po wifi 602-ka ,bez problemu,radio,spottifay,problem zapewne tkwi w sieci,juz gdzies tu czytalem na forum o tym problemie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek1987cinek Napisano 1 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 kwietnia 2020 Zresetowałem router i jakiś czas działało. I znowu to samo. Problem jest taki, że po jakimś czasie jakby się urządzenie zwieszało i nigdzie w sieci go nie widać - dopiero po restarcie pełnym amplitunera wstaje. Połączony po kablu. A Wifi wszędzie śmiga. Nie wiem już o co chodzi. Teraz i tak nie zawiozę na serwis bo do Wrocka 150 km mam a sytuacja jest jaka jest heh. Spróbuję jeszcze udostępnić Wifi z tel i połączyć z Yamahą i sterować innym urządzeniem... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 2 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 2 kwietnia 2020 No tak mi się wydaje. Ewentualnie zamów dla próby inny ruter. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darmisz Napisano 5 maja 2020 Udostępnij Napisano 5 maja 2020 Kupiłem Piano Crafta n470d w grudniu 2019. Jest maj 2020, od 2 tygodni używam Spotify'a - niestety problem jest i u mnie. Trochę podziała - i stop. Nie zrywa połączenia - po prostu przestaje grać a na ekranie tabletu/telefonu widnieje jeden z pierwszych kawałków które leciały. Zaktualizowałem wszytsko co się da (i apki i soft w Yamaszce) Na Tidalu wszystko śmigało. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 5 maja 2020 Udostępnij Napisano 5 maja 2020 Gdy jeszcze miałem R-N602 to zdarzało się,że Spotify zrywało. Ale bardzo,bardzo rzadko, po kilkugodzinnym słuchaniu i na kilkadziesiąt sekund. Też próbowałem aktualizacji i mimo wszystko raz na jakiś czas mnie "zawieszało". Teraz na WXC-50 jeszcze mnie to nie dopadło. Ale może dlatego,że głównie słucham radia internetowego, choć Spotify też się co jakiś czas pojawia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 maja 2020 Udostępnij Napisano 6 maja 2020 10 godzin temu, darmisz napisał: Kupiłem Piano Crafta n470d w grudniu 2019. Jest maj 2020, od 2 tygodni używam Spotify'a - niestety problem jest i u mnie. Trochę podziała - i stop. Nie zrywa połączenia - po prostu przestaje grać a na ekranie tabletu/telefonu widnieje jeden z pierwszych kawałków które leciały. Zaktualizowałem wszytsko co się da (i apki i soft w Yamaszce) Na Tidalu wszystko śmigało. Przestaje grać po którymś kawałku? Nie zrywa Ci połączenia w trakcie? Tak? To jest to kwestia ustawienia. Korzystasz z natywnej apki spotify? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.