Top Hi-Fi & Video Design Napisano 4 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2018 5 minut temu, Tomek Kandziora napisał: Cześć, zrobiłem tak - podłączyłem Soundbar po lanie do routera ... i niestety problem się dalej pojawiał. Ale wtedy głównym urządzeniem nie był soundbar tylko 18d. Spróbuję zrobić to jeszcze raz z soundbarem jako głównym podłączonym po lan i dam znać:) Dzięki za odpowiedź. Własnie zapomniałem napisać- chodzi o główne urządzenie po Lanie. Czekam na info Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kandziora Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Na chwilkę pomogło, ale teraz sytuacja wygląda tak, że przy starcie każdego nowego utworu znowu jest pogłos - rozłączam grupę, i kiedy ponownie ją połączam podczas trwania tego nowego utworu, dźwięk znowu się synchronizuje. Co to może być? Zauważyłem jeszcze przed chwilką, że kiedy po starcie nowego utworu zrobię pauzę i kliknę play - muzyka brzmi już ok, jest zsynchronizowana. Nie trzeba rozłączać grup. Tak czy owak, nie powinno to działać w ten sposób - powinno startować zsynchronizowane od razu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Moim zdaniem router może sobie nie radzić. Spróbuj czegoś marki fritz. Można to od nich wziąć na 100 dni testów. U mnie problemy wynikały z softu routera i po aktualizacji wszystko działa dobrze. Dodam, że to też był fritz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kandziora Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Ok. Spróbuję. Dzięki. Dam znać czy się udało:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Też wygląda mi to na problemy po stronie routera. Tak jak radzi kolega wyżej, wypróbuj inny router np. ASUSa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kandziora Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Dzięki! Sprawdziłem w Inea - mam światłowodowy modem Nokia z funkcją routera - pasmo tylko 2,4 gh, przepustowość do 300, do tego access point AirTies umożliwiający korzystanie z 5 gh. Ale routera jako takiego nie mam. Wydaje się zatem, że tak jak pisaliście, potrzebuję takiego routera, który podniesie moc i siłę sygnału. Wstępnie znalazłem sobie tego fritza 4040. Powinien być ok. A jeśli chodzi o Asusa, to masz na myśli któryś szczególny model? Sprawdzę i dam znać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Olszewski Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Nie używaj wzmacniaczy sygnału do routera. MusicCast bardz tego nie lubi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kandziora Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Ok. Czyli dokupić router i odłączyć Access Point? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Ja korzystam z rt ac68u, nie jest to może najtańszy model ale bardzo stabilny, mamy na nim skonfigurowane mnóstwo urządzeń, zero zawieszek. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kandziora Napisano 5 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 czerwca 2018 Ok. Sprawdzę. Dzięki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel.rogozik@gmail.com Napisano 18 lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 lipca 2018 Hejka. Mam świeżo zakupioną wieżę 670D z opcją bluetooth out oraz słuchawki bluetooth AKG 50. Zamierzałem skorzystać z Musiccasta żeby korzystać ze słuchawek jako odbioru z wieży. I problem - na Lenovo P2 z LTE oczywiście sygnał bluetooth do wieży idzie elegancko, ale sparowanie samej Aplikacji z telefonu do wieży - nie działa ! Czy muszę mieć od razu drugi sprzęt Yamahy żeby ten Multicast w ogóle zastartował ? Connectuje zgodnie z instrukcją szuka szuka i nic każe się wyłączyć i niby po ponownym włączeniu mam wpisać hasło a tu nic nie ma connectuje wieki i nic cały czas to samo. Miał ktoś coś podobnego ? Android 7.0 chyba powinno pykac bez problemu..LTE na dobrym speedzie, Spotify śmiga z komórki na wieżę ale co z Multicast ? Czy jest szansa że usłyszę muzę z wieży na moich słuchawkach BT? Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 19 lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 lipca 2018 Tak no tak to ma działać. Przesyłać po bt dźwięk z urządzeń Yamahy do słuchawek. Zadzwoń do któregoś ze sklepów tophifi pomogą. Mieliśmy kiedyś też taki problem, ale finalnie poszło. Tylko nie pamietam co zrobiliśmy Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 20 lipca 2018 Udostępnij Napisano 20 lipca 2018 W głównym menu wybierasz źródło dźwieku tylko. Jak chcesz wysłać sygnał po bluetooth na słuchawki, to apce Music Cast wysuwasz menu z dołu (takie trzy kreski z kropkami, tam też jest regulacja tonów). Na samym dole jest "transmisja bluetooth. Tam właśnie wyświetlą się dostępne urządzenia z bluetooth. Powodzenia Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Luk Napisano 4 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 stycznia 2019 (edytowany) A ja mam inny problem - chciałem podłączyć przez bluetooth do musiccasta Jbl 4 ( z czystej ciekawości zanim dokupię coś większego) i pokazał mi się komunikat na aplikacji musicasta " ten głośnik nie odtwarza treści chronionych prawem autorskim" - i nie było odtwarzania - czy ktoś wie o co chodzi? Czy to jakaś blokada Yamahy? Ponoć sytem miał być otwarty.... Edytowano 4 stycznia 2019 przez Łukasz Luk Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 stycznia 2019 Napisz do topHiFi albo serwisu Audioklan. Spotkałem się z tym po raz pierwszy. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Luk Napisano 7 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 stycznia 2019 Dz. Tak, zrobię. Co ciekawe- net radio już działa na tym głośniku (niestety słaby zasięg i w drugim pokoju przerywa). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 stycznia 2019 No z bt to normalne. Ściany mu nie służą. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaar Napisano 25 lutego 2019 Udostępnij Napisano 25 lutego 2019 Dzień dobry, jestem informatycznym laikiem, więc proszę o wyrozumiałość. Od dwóch dni nie mogę skonfigurować soundbar YAS 306 z moją bezprzewodową siecią domową (światłowód 2.4 ghz). Na ostatnim kroku konfiguracji po wpisaniu hasła sieci wyskakuje błąd -10305 i nie wiem co to oznacza. Serwisant w Audio Klan sugeruje błąd mojej sieci, ale co konkretnie to nie wiadomo. Może macie jakieś minimalne ustawienia dla sieci wifi, aby ten sprzęt mógł się podpiąć. Ktoś pomoże? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkadiusz Śliż Napisano 26 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 26 grudnia 2019 Dnia 5.01.2019 o 00:42, Łukasz Luk napisał: A ja mam inny problem - chciałem podłączyć przez bluetooth do musiccasta Jbl 4 ( z czystej ciekawości zanim dokupię coś większego) i pokazał mi się komunikat na aplikacji musicasta " ten głośnik nie odtwarza treści chronionych prawem autorskim" - i nie było odtwarzania - czy ktoś wie o co chodzi? Czy to jakaś blokada Yamahy? Ponoć sytem miał być otwarty.... Udało się coś z tym zrobić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin87 Napisano 2 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 czerwca 2020 Witam, mam inny problem. Soundbar bar400 plus dwa głośniki music cast 20. Nie mogą ich skonfigurować w surround. Ciagle wywala błąd przy łączeniu 601300000, pomożecie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 16 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2020 Dnia 2.06.2020 o 10:15, marcin87 napisał: Witam, mam inny problem. Soundbar bar400 plus dwa głośniki music cast 20. Nie mogą ich skonfigurować w surround. Ciagle wywala błąd przy łączeniu 601300000, pomożecie? Witam, mam ten sam problem, tyle że z amplitunerem RX-V685, w każdej innej konfiguracji musiccast 20 pracują bez problemu. Może jest to problem w oprogramowaniu. Może ktoś coś wie na ten temat. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2020 Nie wiem nam się kiedyś przy instalacjach udało Pytaliście w serwisie Audioklan? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin87 Napisano 17 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2020 Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amarok Napisano 17 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2020 Witaj Marcin, mam pytanie, czy jak sprzęt wyłączyłeś i po ponownym włączeniu dalej trzyma czy już nie. Moj router to Asus RT-N66U wiec bardzo dobry i wydajny i nie zakładam że tu jest problem. Poza tym router jak i amplituner i musiccast 20 resetowałem, przeprowadziłem konfigurację sprzętu on nowa ale niestety bez sukcesu. Do Audioklan pisałem, ale nie odpowiedzieli. Dzwonić nie próbowałem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin87 Napisano 17 czerwca 2020 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2020 Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam Witam, wyskakuje mi ten sam błąd co koledze Amarok. Chwilowo u mnie problem zażegnany- ale to bardziej przez przypadek niż rozwiązanie problemu. Otóż stwierdziłem, ze Dobrze bedzie zresetować u dostawcy ustawienia modemu. Zadzwoniłem do Vectry- tam pan stwierdził ze mam podłączonych łącznie 11 urządzeń do sieci Wifi a ich urządzenia obsługują do 8. Wobec czego zakupiłem inny- lepszy ruter o silniejszym sygnale i możliwości podłączenia większej liczby urządzeń. Początkowo głośniki wyrzucały ten sam błąd, przy około 20-30 próbie się udało, póki co sygnał trzyma i nie zrywa. Czekamy co bedzie dalej. Pozdrawiam Hej, tak jak napisałem fakt działania w surround generalnie uważam za fart, nie rozwiązanie problemu. Z nowym sprzętem połączył przy może 20/30 próbie.od tego czasu fizycznie ich nie wyłączałem, tzn wyłączają się same przy wyłączeniu iPada bądź tv.na jakimś forum wyczytałem tez, ze w ustawieniach rutera nie ma blokowania sieci 2.4/5ghz, ja ustawilem wszystkie sprzęty na 2,4ghz. Całe iprogramowanie aktualne(widac z poziomu aplikacji). Wyczytałem tez, ze warto uparcie probowac łączyć do bólu, choć wiadomo ze to mało poważne w gej klasie sprzętu, to faktycznie warto probowac. Dzwoniłem do AudioKlan- pierwsze co to zapytali jaki ruter mam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.