Skocz do zawartości

Pomoc w dobraniu zestawu


Joanna Cegielska

Recommended Posts

Witam!

Bardzo proszę o pomoc w dobraniu sprzętu audio. Jestem zielona w tej kwestii, a chciałabym kupić coś porządnego.

Aktualnie mam wieże Sony MHC-RG440S, która gra dla mnie cudnie, ale z racji wieku (koło 15 lat) działa w niej tylko radio i wejście AUX. A moja kolekcja CD się kurzy...

Pokój mam mały, 9-10 m2, bardziej kwadratowy niż prostokątny. Słucham głównie metalu, ale jakiś rock czy ambitniejszy pop też się trafi. I stanowczo wole słuchać trochę głośniej, niż trochę ciszej. Budżet max 3 tys. Kolumny mogą być podłogowe, o ile nie będą wielkie i nie będzie przeszkadzało stanie mniej lub bardziej w kącie regału z książkami a komodą. Koniecznie odtwarzacz CD, radio i jakaś łączność bezprzewodowa z telefonem. 

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

sądzę, że lepszą opcją w Twoim pomieszczeniu będą kolumny podstawkowe. Podłogówki będą zbyt duże, dodatkowo z Twojego opisu wynika, że nieprawidłowo ustawione.

Co do elektroniki, to system złożyłbym na bazie systemu Yamaha R-N303D z odtwarzaczem CD-S300. Można jeszcze ewentualnie zastosować system all-in-one Pioneer XC-HM86D. Natomiast w kwestii kolumn najbardziej widziałbym u Ciebie Magnat Shadow 203, Polk Audio RTi A1 lub opcja tańsza Melodika BL20.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.03.2018 o 09:38, Joanna Cegielska napisał:

Podstawkowe jak postawie na komodzie będzie dobrze? 

Z tym co podajesz, to trochę wyjadę poza swój budżet, a tego bym nie chciała. Mogę ewentualnie na razie zrezygnować z odtwarzacza CD, dokupię później.

Oczywiście lepiej byłoby nie stawiać kolumn na komodzie, ale jak nie ma wyjścia... Napisz na priv, to wycenię taki zestaw, może uda się złożyć od razu z odtwarzaczem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation