Xuoort Napisano 27 kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 kwietnia 2018 Dzień dobry, Wiem, że już było wiele podobnych tematów, ale jestem totalnie zielony, a chciałbym sprzęt najlepiej dopasowany, dlatego bardzo proszę o POMOC! Chciałbym zamknąć się w 6 tys, jeśli chodzi o amplituner to z tego co czytałem to zastanawiam się nad Yamaha RX-V385 lub Denon AVR-X2400H proszę o porady który oczywiście jeśli inny to również nie ma problemu Amplituner w granicach 2.5 tys + głośniki 3 tys to dobre połączenie? Jeśli chodzi o zestaw głośników to chyba 5.1 ale totalnie tutaj się nie znam tak samo jak kable dlatego proszę o pomoc jakie głośniki do amplitunera. Mamy w salonie TV + PROJEKTOR(BENQ W1070) chciałbym to podłączyć jednoczenie + dekoder + ps4 i innne dodatki. Jeśli chodzi o użytkowanie to 70% to filmy oraz mecze 15% gry 15% muzyka Salon z aneksem. Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam, Bartek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hiszam1987 Napisano 27 kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 27 kwietnia 2018 Jak możesz wrzuć rzut aneksu i rozmieszczenie głośników. Myślę, że bez subwoofera się nie obędzie ponieważ w filmach jest on wręcz niezbędny Co do propozycji niech się eksperci wypowiedzą Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xuoort Napisano 27 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 kwietnia 2018 Na pomieszczenie nei zwracałbym takiej uwagi bo docelowo sprzęt kupuje już na zapas do nowego które jest w planie za około rok ponieważ wiem że wtedy z kredytem na karku to już żona mi zablokuje zakupy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...