panpanda Napisano 9 lipca 2018 Udostępnij Napisano 9 lipca 2018 Od razu mówię że nie mam jak niestety zwiększyć budżetu. Poszukuje zestawu do 2000(max2200) mój pokój ma +-13metrów kwadratowych słucham głównie hip-hopu ale też rock i muzykę klasyczną ( wiem to sie nie zgrywa ) chciałbym puszczać muzykę przez telefon lub laptopa. lubię bas i ciepłe brzmienie z zestawu bym korzystał tylko do muzyki preferuje używanie rzeczy i z takich aktualnie szukałem zestaw jaki wymyśliłem to tannoy r2 lub m4 myślałem tez nad jakimiś monitorami ale lobie głośną muzykę i bas więc nie wiem czy to się zgra z wzmacniaczem Pioneer a30 i Yamaha WXAD-10 lub też amplituner ONKYO TX-8150 ale wolałbym się poradzić bardziej doświadczonych po ja jestem taki laik w tych sprawach . od razu dzięki za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 9 lipca 2018 Udostępnij Napisano 9 lipca 2018 Spójrz na wzmacniacz NAD C326 BEE z kolumnami Wharfedale Diamond 220 lub Pylon Audio Pearl Monitor. Na styku w założonym budżecie zmieścisz się z fabrycznie nowym zestawem, a brzmienie powinno Cię w pełni usatysfakcjonować. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panpanda Napisano 9 lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 lipca 2018 w tym zestawie nie mam bt( ani nie starczy mi kasy chyba na DACa) więc chyba nie da rady. a nie mam innego źródła dźwięku niż laptop czy też teflon Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chlorofil Napisano 9 lipca 2018 Udostępnij Napisano 9 lipca 2018 (edytowany) Malinka plus Yamaha CR-800 plus Pioneer S910. Edytowano 9 lipca 2018 przez Chlorofil Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...