Jacolsky Napisano 9 października 2018 Udostępnij Napisano 9 października 2018 dzien dobry. Mam pytanie. Mam problem ze streamowa aplikacja TIDAL. Mam w domu system sieciowy SONOS, dzieki ktoremu moge sluchac muzyki poprzez TIDALa. Wszystko dzialalo idealnie przez prawie 1,5 roku! Do kwietnia tego roku. W polowie lub 3/4 piosenki zrywa mi polaczenie i pojawia sie komunikat jaki zalaczam ze zdjeciem. Brzmi: „utracono polaczenie z TIDAL”. Musze dodac, ze ten sam system SONOS ze SPOTIFY dziala bez zrywania polaczenia. Co moze byc przyczyna?? Pisalem do TIDAL ale ich wskazowki w ogole nie pomagaly:( Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 14 października 2018 Udostępnij Napisano 14 października 2018 Wiele osób miało problemy z odbiorem Tidala. Pomaga jedynie zmiana adresów serwerów DNS na Google DNS (8.8.8.8 i 8.8.4.4). Nie znam Sonosa więc nie wiem, czy można w nim zmienić te adresy. Jeśli nie, to zmień w routerze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacolsky Napisano 18 października 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 października 2018 sprawdze, sprobuje. Co prawda nie mam pojecia co to google DNS i jak to zmienic? ogolnie spotify mi dziala normalnie ale TIDAL ciagle zrywa polaczenie w lowie lub na etapie 3/4 piosenki:(:( Nie da sie sluchac:( Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 19 października 2018 Udostępnij Napisano 19 października 2018 Może wystarczy zrobić reset? Chyba, że dzieje się to częściej... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pboczek Napisano 20 października 2018 Udostępnij Napisano 20 października 2018 Czy to nie o tym był ten wątek? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.