Jacolsky Napisano 9 października 2018 Napisano 9 października 2018 dzien dobry. Mam pytanie. Mam problem ze streamowa aplikacja TIDAL. Mam w domu system sieciowy SONOS, dzieki ktoremu moge sluchac muzyki poprzez TIDALa. Wszystko dzialalo idealnie przez prawie 1,5 roku! Do kwietnia tego roku. W polowie lub 3/4 piosenki zrywa mi polaczenie i pojawia sie komunikat jaki zalaczam ze zdjeciem. Brzmi: „utracono polaczenie z TIDAL”. Musze dodac, ze ten sam system SONOS ze SPOTIFY dziala bez zrywania polaczenia. Co moze byc przyczyna?? Pisalem do TIDAL ale ich wskazowki w ogole nie pomagaly:( Odpisz, cytując
marecki Napisano 14 października 2018 Napisano 14 października 2018 Wiele osób miało problemy z odbiorem Tidala. Pomaga jedynie zmiana adresów serwerów DNS na Google DNS (8.8.8.8 i 8.8.4.4). Nie znam Sonosa więc nie wiem, czy można w nim zmienić te adresy. Jeśli nie, to zmień w routerze. Odpisz, cytując
Jacolsky Napisano 18 października 2018 Autor Napisano 18 października 2018 sprawdze, sprobuje. Co prawda nie mam pojecia co to google DNS i jak to zmienic? ogolnie spotify mi dziala normalnie ale TIDAL ciagle zrywa polaczenie w lowie lub na etapie 3/4 piosenki:(:( Nie da sie sluchac:( Odpisz, cytując
Miras23 Napisano 19 października 2018 Napisano 19 października 2018 Może wystarczy zrobić reset? Chyba, że dzieje się to częściej... Odpisz, cytując
Pboczek Napisano 20 października 2018 Napisano 20 października 2018 Czy to nie o tym był ten wątek? Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.