Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

dzien dobry. Mam pytanie. Mam problem ze streamowa aplikacja TIDAL. Mam w domu system sieciowy SONOS, dzieki ktoremu moge sluchac muzyki poprzez TIDALa. Wszystko dzialalo idealnie przez prawie 1,5 roku! Do kwietnia tego roku. W polowie lub 3/4 piosenki zrywa mi polaczenie i pojawia sie komunikat jaki zalaczam ze zdjeciem. Brzmi: „utracono polaczenie z TIDAL”. Musze dodac, ze ten sam system SONOS ze SPOTIFY dziala bez zrywania polaczenia. Co moze byc przyczyna?? Pisalem do TIDAL ale ich wskazowki w ogole nie pomagaly:( 

C35D3AE6-5455-4B2B-B4CF-F2E6ADAE0828.png

883F1C08-5F88-42F0-A003-D3B03A5198E5.png

EB97B815-DFD4-44FE-B8F7-05C1AAE5F097.png

Napisano

Wiele osób miało problemy z odbiorem Tidala. Pomaga jedynie zmiana adresów serwerów DNS na Google DNS (8.8.8.8 i 8.8.4.4). Nie znam Sonosa więc nie wiem, czy można w nim zmienić te adresy. Jeśli nie, to zmień w routerze.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...