Skocz do zawartości

Recommended Posts

dzien dobry. Mam pytanie. Mam problem ze streamowa aplikacja TIDAL. Mam w domu system sieciowy SONOS, dzieki ktoremu moge sluchac muzyki poprzez TIDALa. Wszystko dzialalo idealnie przez prawie 1,5 roku! Do kwietnia tego roku. W polowie lub 3/4 piosenki zrywa mi polaczenie i pojawia sie komunikat jaki zalaczam ze zdjeciem. Brzmi: „utracono polaczenie z TIDAL”. Musze dodac, ze ten sam system SONOS ze SPOTIFY dziala bez zrywania polaczenia. Co moze byc przyczyna?? Pisalem do TIDAL ale ich wskazowki w ogole nie pomagaly:( 

C35D3AE6-5455-4B2B-B4CF-F2E6ADAE0828.png

883F1C08-5F88-42F0-A003-D3B03A5198E5.png

EB97B815-DFD4-44FE-B8F7-05C1AAE5F097.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...