ciastek Napisano 9 lipca 2019 Udostępnij Napisano 9 lipca 2019 na początku chciałem się przewitać, więc... Witam forumowiczów:) Chciałem kupić jakiś niedrogi preamp i odtwarzacz CD do zestawu wymieonnego w tytule (NAD C356BEE i Polk Audio RTI A7). Jako preamp myślałem o NAD PP375 ale niestety ten sprzęt jest nie do zdobycia... Więc szukam czegoś podobnego w niewysokim budżecie. Na odtwarzaczach CD nie znam się kompletnie więc tutaj nie mam niestety nic do powiedzenia, prosiłbym o jakieś wskazówki. Tak swoją drogą - jestem totalnym laikiem w sprawach odsłuchu audio. Więc proszę o wyrozumiałość. Dzięki! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 lipca 2019 Udostępnij Napisano 9 lipca 2019 Paradoksalnie dokupienie pre do tego wzmacniacza to wcale nie jest zły pomysł. On ma świetne końcówki mocy. Tu szedł bym w pre atolla. A z używanych w rotela może naim. Zależy od ceny. CD jeśli starszy to Marantz 63. Jak nowszy to Pioneer pd50 Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciastek Napisano 9 lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 lipca 2019 dzięki za odpowiedź. Dodam jeszcze, że potrzebuję preampa głównie do podłączenia gramofonu (Technics 1200 z wkładką Shure Whitelabel na ten moment). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...