psyko Napisano 8 grudnia 2019 Napisano 8 grudnia 2019 Witam szukam słuchawek dousznych bezprzewodowych max do 200 zł nie znam się kompletnie na słuchawkach więc liczę na waszą pomoc : ) Odpisz, cytując
psyko Napisano 8 grudnia 2019 Autor Napisano 8 grudnia 2019 one nie sa przypadkiem nauszne ? Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 8 grudnia 2019 Napisano 8 grudnia 2019 Tak , są wokółuszne. nie zauważyłem ze chcesz douszne. Z dobrymi dousznymi będzie trochę problem. Łatwiej o dokanałowe. Odpisz, cytując
psyko Napisano 8 grudnia 2019 Autor Napisano 8 grudnia 2019 (edytowany) a jaka jest różnica między dousznymi a dokanałowymi ?;d bo w sumie nigdy nie słyszałem o dokanałowych Edytowano 8 grudnia 2019 przez psyko Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 8 grudnia 2019 Napisano 8 grudnia 2019 (edytowany) douszne: dokanałowe: W tym przypadku nie chodzi o rekomendację akurat do tych słuchawek, tylko czym się różnią. Edytowano 8 grudnia 2019 przez MobyDick Odpisz, cytując
psyko Napisano 8 grudnia 2019 Autor Napisano 8 grudnia 2019 a to bym poprosił o jakieś dokanałowe ;D Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 8 grudnia 2019 Napisano 8 grudnia 2019 TIN Audio T2 + kabel bluetooth KZ z aptX w wersji ze złączami MMCX ewentualnie https://pl.aliexpress.com/item/1000006529887.html Odpisz, cytując
psyko Napisano 8 grudnia 2019 Autor Napisano 8 grudnia 2019 a czemu akurat te słuchawki są lepsze od innych z podobną ceną ? np JBL SŁUCHAWKI T110BT Odpisz, cytując