Paw Napisano 10 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 10 grudnia 2019 (edytowany) Cześć, Planuje zakup głośników 5.0 Wilson Raptor 7/1/vocal i zastanawiam się nad amplitunerem. W przyszłości chciałbym dokupić soobofer i głośniki dolny atmos. Propozycje amplitunerów które otrzymałem w salonach audio to Denon avr-s950h i Yamaha rx-v685. Które z tych urządzeń będzie współgrało lepiej z tym zestawem? Może w tej półce cenowej są ciekawsze propozycje? W salonie odsłuchiwałem kolumny z amplitunerem Denona - byłem zadowolony z jakości dźwięku. Zestaw zamontuję w salonie, gdzie strefa do oglądania TV ma ok 20 m2 a cały salon z kuchnią ok 35 m2. Wykorzystanie zestawu 50% film 50% muzyka Jest to mój pierwszy zakup zestawu audio - w zasadzie to nie mam doświadczenia w tej tematyce. Edytowano 10 grudnia 2019 przez Paw Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 11 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 11 grudnia 2019 Witaj, biorąc pod uwagę wybrany zestaw kolumn Wilson Raptor 7/1/Vocal, moim zdaniem najlepszą opcją będzie elektronika Onkyo. Kolumny o charakterze raczej ciepłym, spokojniejszym, plastycznym najlepiej uzupełnić wzmacniaczem analitycznym, szybkim, zwiewnym, grającym swobodnie, ale trzymającym tempo, szybkość. Spójrz na Onkyo TX-NR686 lub model najnowszy TX-NR696. Jeśli masz taką możliwość, zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania oraz oczywiście indywidualne wyceny. U nas jako forumowicz możesz liczyć na atrakcyjną ofertę cenową, szczególnie przy zakupie zestawu elektronika z kolumnami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...