ziomek1988 Napisano 18 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 18 grudnia 2019 Dzień dobry, Dokupiłem używany odtwarzacz CD Pioneer PD-30S. Na odsłuchu wszystko było okej, w domu odtwarzacz chodzi bardzo głośno, takie turkotanie jakby coś było "nienasmarowane", nie wiem jak to nazwać. Nie znam się kompletnie na wnętrzu takiej elektroniki, jest tam coś do nasmarowania? Płyty odtwarzane są prawidłowo, nic nie zacina tylko jak się napęd rozkręca to słychać ten hałas. Domyślam się, że bez zaglądania do środka nikt nie zdiagnozuje zdalnie... Druga sprawa, po odpaleniu utworu po paru sekundach wyświetlacz gaśnie, oczywiście jak przełączam utwory wzbudza się, przy przełączaniu funkcji również. Czy to normalna rzecz w tych odtwarzaczach? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 18 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 18 grudnia 2019 Moze masz wlaczony direct.Wtedy wyswietlacz jest wygaszany. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 19 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 19 grudnia 2019 Dokładnie. Kwestia wyświetlacza jest do ustawienia. Ale głośny napęd to raczej serwis. Mi się tak kiedyś stało z BD ale mi spadł z półki na ziemię. Nie narzekałem bo działał dalej tylko był głosny. Moja wina. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 19 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 19 grudnia 2019 Zgadzam się wyświetlacz gaśnie przez uruchomioną opcje direct. Co do napędu może być zwykła kwestia przeczyszczenia a podczas transportu był dobrze zabezpieczony? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 19 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 19 grudnia 2019 Może kurierowi spadł? Albo na sortowni? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...