Skocz do zawartości

onkyo tx-rz740 czy marantz sr5014


Paweł Kosecki

Recommended Posts

Nie, obecnie mam dwie przednie i dwie tylne, chcę dokupić jeszcze centralny i subwoofer.
Jestem jednak świadom, że muzyka tylko w stereo zabrzmi ładnie, amplituner ma zagrać jako kino domowe podczas oglądania filmów lub stereo słuchając muzyki. 
Ponadto mam na ogrodzie zamontowany głośnik, który ma zagrać jako strefa osobno. 
 

Edytowano przez Paweł Kosecki
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

to dwa teoretycznie podobnej klasy amplitunery, ale różniące się charakterem brzmienia. Onkyo jest szybkie, energiczne, bardzo swobodne, dynamiczne. Świetnie sprawdzi się w kinie domowym, jest także bardzo dobrym uzupełnieniem kolumn Heco Aurora. Marantz jest trochę spokojniejszy, bardziej plastyczny. W praktyce jeśli zestaw przede wszystkim do kina domowego, Onkyo jest moim zdaniem lepszym wyborem. Jeśli większy nacisk kładziesz na odsłuch muzyki, gatunki także spokojniejsze, wybierze Marantza, będziesz bardziej zadowolony.

Zapraszam serdecznie na odsłuchy i indywidualne wyceny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Q21 napisał:

Witaj,

to dwa teoretycznie podobnej klasy amplitunery, ale różniące się charakterem brzmienia. Onkyo jest szybkie, energiczne, bardzo swobodne, dynamiczne. Świetnie sprawdzi się w kinie domowym, jest także bardzo dobrym uzupełnieniem kolumn Heco Aurora. Marantz jest trochę spokojniejszy, bardziej plastyczny. W praktyce jeśli zestaw przede wszystkim do kina domowego, Onkyo jest moim zdaniem lepszym wyborem. Jeśli większy nacisk kładziesz na odsłuch muzyki, gatunki także spokojniejsze, wybierze Marantza, będziesz bardziej zadowolony.

Zapraszam serdecznie na odsłuchy i indywidualne wyceny.

A co z podłączeniem strefy? Jeżeli  zrobię bi-ampaing to w przypadku Marantz starce możliwość osobnej strefy - czy tak ? Czy usłyszę różnicę na w/w kolumnach w przypadku podłączenia z bi-amp lub bez?