e_tomi Napisano 13 marca 2020 Udostępnij Napisano 13 marca 2020 Witam. Wymieniłem dzisiaj dekoder ze starego boxa na 4k ultrabox. Po podłączeniu do wejścia 1 cbl/sat wyświetla mi napis: "Zawartość ta nie może zostać wyświetlona gdyż twój tv nie obsługuje HDCP 2.2". Gdzieś tam doczytałem, że można to zmienić ustawieniami w menu serwisowym, ale nie wiem jak wejść do tego menu. Dla x1400/x2400 jest to wciśnięcie PRESET CH- oraz ZONE 2 SOURCE na 3 sek. Zna ktoś może kombinacje przycisków dla x2600? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaliGdynia Napisano 13 marca 2020 Udostępnij Napisano 13 marca 2020 A czy tv jest 4k czy FullHD tylko? Ja miałem kiedyś podobny problem, w menu Amp AV przesyłanie z auto miałem na 4k ustawione i cos kiedyś sprawdzałem na FullHD tv i zero obrazu było. Factory reset:Turn off the power using [http://manuals] .Press [http://manuals] while simultaneously pressing TUNER PRESET CH + and TUNER PRESET CH –.Remove your fingers from the two buttons when “Initialized” appears on the display.Before returning the settings to the default settings, use the “Save & Load” function from the menu to save and restore the details of various settings configured on the unit.linkYou can also reset all settings to the factory defaults using “Reset” - “All Settings” in the menu.linkFactory menu:Press and hold the main unit’s ZONE2 SOURCE and STATUS at the same time for at least 3 seconds.Wszytko w instrukcji jest tylko trzeba poświęcić 2min na poszukanie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 14 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 marca 2020 sprawa rozwiązana w taki sposób: 1. nacisnąć przycisk PRESET CH - oraz ZONE 2 SOURCE na jakieś 3 sek (na panelu głównym bo z pilota nie działa). 2. Przejść (pilotem) do pkt 5. LIMIT MODE 3. Ustawić pkt 3. HDCP na LIMIT (domyślnie noLIMIT) HDMI Diagnostics and Troubleshooting Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 15 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 marca 2020 To mam kolejny problem. Po tych zmianach i po zabawach w ustawieniach nie mam dźwięku z TV (netflix, telewizja naziemna). Wcześniej jak włączałem Netflixa to AVR automatycznie przełączał się na TV AUDIO. Kabelki bez zmian. Jedynie co się zmieniło to dekoder, ustawienia z postu wyżej i zmieniałem ustawienia w sekcji Video, ale teraz już nie mogę wrócić do stanu sprzed zabawy. Jakieś pomysły? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fing3R Napisano 15 marca 2020 Udostępnij Napisano 15 marca 2020 A jak naciśniesz na pilocie TV Audio też nie ma? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 16 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2020 też nie ma dzwięku Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 16 marca 2020 Udostępnij Napisano 16 marca 2020 Moim zdaniem ustawienia HDCP powinny być zmienione na dekoderze a nie na amplitunerze. Telewizor zapewne jest Full HD stąd ten problem. Dokładnie to samo jest przy podłączaniu FBOX ATV od Fergusona. Ale tam zmienia się to na urzadzeniu. A amplituner nadal jest ustawiony na nowszy protokół. Wszystko śmiga. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 16 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2020 (edytowany) sprawdzę czy w dekoderze są ustawienia związane z HDCP i jak coś to zmienię i sprawdzę. Rozumiem, że jakby miał TV z 4k to nie było by problemu Edytowano 16 marca 2020 przez e_tomi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 marca 2020 Udostępnij Napisano 17 marca 2020 Dokładnie tak. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 18 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 marca 2020 Dopiero dzisiaj mogłem pobawić się z ustawieniami. Musiałem zrobić reset ustawień AVRa i poustawiać na nowo, a podpięte mam tak, że AVR jest podpięty z TV przez HDMI ARC, a dekoder z TV przez HDMI i na razie wszystko śmiga. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 19 marca 2020 Udostępnij Napisano 19 marca 2020 A jak było podłączone wcześniej? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 19 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 marca 2020 Wcześniej przed zmianą dekodera, był on podłączony do AVRa do wejścia CBL/SAT i to działało, po zmianie dekodera AVR wyświetlał mi "Zawartość ta nie może zostać wyświetlona gdyż twój tv nie obsługuje HDCP 2.2" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 marca 2020 Udostępnij Napisano 20 marca 2020 Po prostu ominąłeś amplituner. Czyli to problem taki jak mówiłem. Nie zgadzały się protokoły HDCP. W Ferguson ATV jest dokładnie to samo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 21 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 marca 2020 Nawet fajnie to działa. Wyłączając TV, wyłącza się AVR i dekoder, każdym z 3 pilotów można regulować głośnością ARVa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 24 marca 2020 Udostępnij Napisano 24 marca 2020 Możesz ustawić wyłączanie wspólne albo włączanie wspólne albo jedno i drugie. Ja nie zawsze chce żeby z dekoderem uruchamiał się amplituner. Dla mnie to na przykład ważne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qba Napisano 6 października 2020 Udostępnij Napisano 6 października 2020 Dnia 24.03.2020 o 07:24, S4Home napisał: Możesz ustawić wyłączanie wspólne albo włączanie wspólne albo jedno i drugie. Ja nie zawsze chce żeby z dekoderem uruchamiał się amplituner. Dla mnie to na przykład ważne. Witam. Spotkał mnie opisywany wyżej problem i zaraz będę próbował waszych rozwiązań. Ale widzę że ostatnio podane rozwiązanie, jak i to przez kabel optyczny uniemożliwiają wyświetlanie menu amplitunera podczas oglądania tv. Trzeba zmienić wejście HDMI na TV. A próbował ktoś konwerterów Hdcp? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 października 2020 Udostępnij Napisano 7 października 2020 Ja nie próbowałem. Przyznaje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majes25@o2.pl Napisano 25 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2021 Witam A czy może ktoś wie jak wejść w menu servisowe w moim amplitunerze denon avc-x3700h, sprawa wygląda następująco, podczas łączenia się z amplitunerem przez telefon wyłączył się ampituner - brak zasilania. Po włączeniu dźwięk sam się podgłaszał na maxa, wykonałem wiec reset z ustawień (reset przyciskami też), naprawił się ten problem natomiast pojawił się nowy problem, ampiltuner nie łączy się z internetem w żaden sposób, kabel -wifi, bluetooth. Tak jakby było to wyłączone zupełnie, dzwoniłem na serwis Horna powiedzieli, że mogło dojść do uszkodzenia kości pamięci, ale wszystko po za ty działa wiec może da się to włączyć poprzez ustawienia servisowe co Wy na to ?? Amplituner ma 2 tygodnie dopiero kupiony. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stolarz Napisano 25 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2021 3 minuty temu, majes25@o2.pl napisał: Po włączeniu dźwięk sam się podgłaszał na maxa Może miałeś włączoną opcję, że po włączeniu amplituner ustawiał poprzednio używaną głośność? Ładnie to tak katować sprzęt? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majes25@o2.pl Napisano 25 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2021 Nie właśnie nic w ustawieniach nie było zmieniane, ale reset i tak nie powinien wyłączyć mi komunikacji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek4446 Napisano 25 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2021 RESET RUTERA ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majes25@o2.pl Napisano 25 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 25 stycznia 2021 Też robione testowane na 2 różnych ruterach, wifi - 2różne kabele podłączony do laptopa, żeby upewnić się że działa, po prostu nie wykrywa nic. natomiast bluetooth jest nie aktywny w ustawieniach i gdy wybieram jako źródło sygnału tel. nie widzi amplitunera - wyłączony, uszkodzony... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 26 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2021 14 godzin temu, majes25@o2.pl napisał: Witam A czy może ktoś wie jak wejść w menu servisowe w moim amplitunerze denon avc-x3700h, sprawa wygląda następująco, podczas łączenia się z amplitunerem przez telefon wyłączył się ampituner - brak zasilania. Po włączeniu dźwięk sam się podgłaszał na maxa, wykonałem wiec reset z ustawień (reset przyciskami też), naprawił się ten problem natomiast pojawił się nowy problem, ampiltuner nie łączy się z internetem w żaden sposób, kabel -wifi, bluetooth. Tak jakby było to wyłączone zupełnie, dzwoniłem na serwis Horna powiedzieli, że mogło dojść do uszkodzenia kości pamięci, ale wszystko po za ty działa wiec może da się to włączyć poprzez ustawienia servisowe co Wy na to ?? Amplituner ma 2 tygodnie dopiero kupiony. Powiedz, ze zwracasz i zwróć. Po co w tym grzebać. Po bt raczej Ci się z netem nie połączy. A jak nie da rady: 1/Na serwerze DHCP dostaje przydział IP po podpięciu kablem Ethernet do routera? 2/Jak nie, to ustaw mu na sztywno parametry sieci (czyli żeby olewał DHCP - podaj adres bramy, DNS, jego IP). 3/ Jak to też nie, to postaw hot spot na telefonie i zobacz, czy też nie działa. 4/ Pewnie sam nie ogarniesz - ale warto byłoby się wpiąć Ethernetem do tego Denona (tak, komputer bezpośrednio do Denona) i zobaczyć, co tam lata w środku (np. Wiresharkiem). 5/ Teraz mi przyszło do głowy... jak wsadzić kabel Ethernet (oczywiście wpięty z drugiej strony do routera), to mrugają diody? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 26 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2021 Moim zdaniem juz przy pierwszej objawie powinieneś go oddać na wymianę. Bo był to nie pokojące znaki. Serwis może zrobić twardy reset. Ty nie masz do tego dostępu. Moim zdaniem powinieneś go oddać. Za dużo się stało jak na 2 tygodnie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
majes25@o2.pl Napisano 26 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 26 stycznia 2021 7 godzin temu, Tenfilip napisał: Powiedz, ze zwracasz i zwróć. Po co w tym grzebać. Po bt raczej Ci się z netem nie połączy. A jak nie da rady: 1/Na serwerze DHCP dostaje przydział IP po podpięciu kablem Ethernet do routera? 2/Jak nie, to ustaw mu na sztywno parametry sieci (czyli żeby olewał DHCP - podaj adres bramy, DNS, jego IP). 3/ Jak to też nie, to postaw hot spot na telefonie i zobacz, czy też nie działa. 4/ Pewnie sam nie ogarniesz - ale warto byłoby się wpiąć Ethernetem do tego Denona (tak, komputer bezpośrednio do Denona) i zobaczyć, co tam lata w środku (np. Wiresharkiem). 5/ Teraz mi przyszło do głowy... jak wsadzić kabel Ethernet (oczywiście wpięty z drugiej strony do routera), to mrugają diody? - BT chodzi o jaką kolwiek łączność bezprzewodową, ale nie aktywny w menu 1. nie dostaje 2. spr. dziś jeśli chodzi o ustawienia w amplitunerze nie ma opcji nie aktywne - jak pisałem tak jak by programowo była wyłączona okmunikacja. 3. spr. dziś 4. spr. dziś, ale co mi to da nawet jeśli przekazuje dane a nie uzyskuje dostępu?? 5. tak ruter widzi 1 godzinę temu, S4Home napisał: Moim zdaniem juz przy pierwszej objawie powinieneś go oddać na wymianę. Bo był to nie pokojące znaki. Serwis może zrobić twardy reset. Ty nie masz do tego dostępu. Moim zdaniem powinieneś go oddać. Za dużo się stało jak na 2 tygodnie. Piotr Wiem, że powinienem, ale będę pozbawiony amplitunera na 2 tyg. a był mi potrzebny na teraz . Problem wygląda na programowy, ale nie sprawdzę tego jeśli nie dostanę się do menu servisowego, niby twardy reset robiłem według wskazań servisu i nie pomógł powiedzieli, że to kwestia kości pamięci,wiec pewnie będę zmuszony wysłać go Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.