bubcioo Napisano 23 lipca 2020 Udostępnij Napisano 23 lipca 2020 Cześć! Posiadam gramofon Dual DT-210, do którego mam podłączone zwykłe głośniki komputerowe Logitech 2.1. Chciałbym trochę ulepszyć zestaw i zainwestować w mały wzmacniacz plus kolumny lub kolumny aktywne. Budżet na wszystko to max 1000 zł. Muzyki słucham w niewielkim mieszkaniu 35 m2 - w postaci wagonu. Od gramofonu do przeciwległej ściany są około 3 m. Całe mieszkanie na szerokość ma trochę ponad 10 m2, na końcu jest wydzielona mała sypialnie. Mam mało miejsca na sprzęt dlatego wzmacniacze, na które zwracałem uwagę to między innymi YAMAHA PIANOCRAFT czy SMSL Q5. Czy takie wzmacniacze mają sens do gramofony? i ewentualnie jakie kolumny pod to podpięć? A może ktoś ma propozycję innych wzmacniaczy w podobnych wymiarach? Jestem trochę " zielony" w temacie i dopiero się uczę i temat mnie trochę przerasta Z góry dziękuję za pomoc! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielwas Napisano 23 lipca 2020 Udostępnij Napisano 23 lipca 2020 Ja kupiłem świeżo SMSL Q5 ale słucham z komputera na kolumnach podłogowych Magnat 802 - i jestem zadowolony ( zresztą pomoc uzyskałem na forum co do tego wzmacniacza). Tyle że zabiera Ci on ponad połowę budżetu, więc na pewno z kolumnami się nie wyrobisz. za 500 zł widziałem monitory podstawkowe magnata, które tez rozważałem, ale ja miałem budżet więc dołożyłem do tych podłogowych. Oczywiście nie mam doświadczenia z gramofonem, jednak wzmacniacz Q5 w tej cenie uważam za słuszny wybór ( porównywałem z Yamahą S-201 i jest dla mnie laika lepszy, a do tego tańszy). Poczekaj jednak na opinię osób bardziej rozeznanych w gramofonach. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...