Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Cześć, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu technicznego. Dzisiaj dotarł do mnie tytułowy Marantz, wszystko dobrze, gra nieźle, ale... pojawił się problem:

według instrukcji mogę bezpośrednio podłączyć zalogować się w tym urządzeniu na konto spotify. I tutaj pojawia się problem:

nie można. W "sources" nie ma opcji SPOTIFY a próba wejścia przez pilota "music online" przerzuca do "LAST.FM" po czym pojawia się komunikat w języku angielskim "not avaliable in your country". Nie da się w żaden sposób przejść na Marantzu do spotify. Natomiast przez aplikację marantz remote app i spotify można bez porblemu połączyć się z urządzeniem i wtedy odtwarza musykę, nawet na ekranie pojawia się ikona spotify. co robię źle? Wina softu?  Sprzętu? Mojej indolencji technicznej? Bardzo prosze o podpowiedź.

Adrian

Napisano

Nie wiem co dokładnie chciałbyś osiągnąć, ale na Marantz-u nie logujesz się do Spotify. Marantz implementuje standard Spotify Connect, co znaczy, że z aplikacji Spotify (w telefonie, tablecie, komputerze) możesz odtwarzać muzykę bezpośrednio na Marantz-u, wybierasz tylko urządzenie na którym chcesz słuchać. Oczywiście muzyka jest streamowana z Internetu bezpośrednio na urządzenie, a Apka służy jedynie jako pilot. Taka implementację Spotify jest każdym urządzeniu.

Napisano

To działa, całkiem nieźle, ale:

instrukcja mówi, że w source ONLINE MUSIC jest opcja spotify i możliwość bezpośredniego zalogowania się do swojego konta spotify. Nie moge tego zrobić, wchodzi mi tylko w Last.fm i pojawia się informacja, ze ta usługa w moim kraju jest nieobsługiwana. Marantz przyszedł dzisiaj i chciałem sprawdzić czy wszystkie funkcje działają. Zgodnie z instrukcją na str. 37 nie potrzebuję żadnego nowego urządzenia, na Marantzu ponoć mogę się zalogować do swojego spotify. Jak to jest?

Napisano

Nie wiem co tam masz w instrukcji, ale wygląda na to, że działa tak jak powinno. Spotify tak samo na Marantz-u jak i jakimkolwiek innym urządzeniu wspierającym Spotify Connect obsługuje się z aplikacji Spotify.

Widzę, że ten MCR510 jest już dość leciwy. Podejrzewam, że opcja o której mówisz nie jest już wspierana przez Spotify, stąd Ci to nie działa.

Napisano

Instrukcja oficjalna, ale może faktycznie już nieaktualna. Wielkie dzięki za pomoc. Działa tak , jak opisaliscie. Bez zarzutu. A wiecie może w jakich latach był ten model produkowany? Nie znalazłem takiej informacji nigdzie. 

Adrian

 

  • 1 year later...
Napisano (edytowany)
Dnia 2.09.2020 o 13:41, aenneus napisał:

Instrukcja oficjalna, ale może faktycznie już nieaktualna. Wielkie dzięki za pomoc. Działa tak , jak opisaliscie. Bez zarzutu. A wiecie może w jakich latach był ten model produkowany? Nie znalazłem takiej informacji nigdzie. 

Adrian

 

Krótkie info o zmianie obsługi Spotify w M-CR510 jest na stronie https://support-uk.marantz.com/app/answers/detail/a_id/6022/~/spotify-does-not-work

4 godziny temu, S4Home napisał:

No on raczej nie wspiera Tidal Connect.

Ale z tego co widze on nie wspiera Tidala.

Zatem chyba jedynie przez BT albo Airplay?

 

Albo uPnP/DLNA - na PC/Mac można użyć Audirvany (dekoduje MQA, jest trial). Na telefon jest mConnect (bez MQA o ile pamiętam).

Edytowano przez klimkr

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...