aenneus #1 Napisano 1 września 2020 Cześć, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu technicznego. Dzisiaj dotarł do mnie tytułowy Marantz, wszystko dobrze, gra nieźle, ale... pojawił się problem: według instrukcji mogę bezpośrednio podłączyć zalogować się w tym urządzeniu na konto spotify. I tutaj pojawia się problem: nie można. W "sources" nie ma opcji SPOTIFY a próba wejścia przez pilota "music online" przerzuca do "LAST.FM" po czym pojawia się komunikat w języku angielskim "not avaliable in your country". Nie da się w żaden sposób przejść na Marantzu do spotify. Natomiast przez aplikację marantz remote app i spotify można bez porblemu połączyć się z urządzeniem i wtedy odtwarza musykę, nawet na ekranie pojawia się ikona spotify. co robię źle? Wina softu? Sprzętu? Mojej indolencji technicznej? Bardzo prosze o podpowiedź. Adrian Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marcinc #2 Napisano 1 września 2020 Nie wiem co dokładnie chciałbyś osiągnąć, ale na Marantz-u nie logujesz się do Spotify. Marantz implementuje standard Spotify Connect, co znaczy, że z aplikacji Spotify (w telefonie, tablecie, komputerze) możesz odtwarzać muzykę bezpośrednio na Marantz-u, wybierasz tylko urządzenie na którym chcesz słuchać. Oczywiście muzyka jest streamowana z Internetu bezpośrednio na urządzenie, a Apka służy jedynie jako pilot. Taka implementację Spotify jest każdym urządzeniu. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aenneus #3 Napisano 1 września 2020 To działa, całkiem nieźle, ale: instrukcja mówi, że w source ONLINE MUSIC jest opcja spotify i możliwość bezpośredniego zalogowania się do swojego konta spotify. Nie moge tego zrobić, wchodzi mi tylko w Last.fm i pojawia się informacja, ze ta usługa w moim kraju jest nieobsługiwana. Marantz przyszedł dzisiaj i chciałem sprawdzić czy wszystkie funkcje działają. Zgodnie z instrukcją na str. 37 nie potrzebuję żadnego nowego urządzenia, na Marantzu ponoć mogę się zalogować do swojego spotify. Jak to jest? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marcinc #4 Napisano 1 września 2020 Nie wiem co tam masz w instrukcji, ale wygląda na to, że działa tak jak powinno. Spotify tak samo na Marantz-u jak i jakimkolwiek innym urządzeniu wspierającym Spotify Connect obsługuje się z aplikacji Spotify. Widzę, że ten MCR510 jest już dość leciwy. Podejrzewam, że opcja o której mówisz nie jest już wspierana przez Spotify, stąd Ci to nie działa. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #5 Napisano 2 września 2020 Być może instrukcja jest słaba/stara. Jeszcze sprzed czasów connect. Działa dobrze. Logujesz się na tablecie/ telefonie / komputerze i wybierasz granie na innym urzadzeniu. Jest ok. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aenneus #6 Napisano 2 września 2020 Instrukcja oficjalna, ale może faktycznie już nieaktualna. Wielkie dzięki za pomoc. Działa tak , jak opisaliscie. Bez zarzutu. A wiecie może w jakich latach był ten model produkowany? Nie znalazłem takiej informacji nigdzie. Adrian Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach