dudkururku #1 Napisano 29 listopada 2020 Cześć, Na wstępie proszę o wyrozumiałość. Jestem zielony w temacie audio. Od dłuższego czasu chce kupić zestaw kina domowego. Nie jestem audiofilem. Zależy mi na fajnym brzmieniu i bassie który nie będzie pusty. Do tej pory miałem soundbar ale nadszedł czas na zmiany. Poszukuje czegoś do 5000zł co będzie kompatybilne z TV, konsolą i dekoderem. Za wszelką pomoc z góry dziękuję Pomieszczenie 30m2. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dybson #2 Napisano 29 listopada 2020 Nowe czy używane? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dudkururku #3 Napisano 29 listopada 2020 3 godziny temu, Dybson napisał: Nowe czy używane? Nowe Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dudkururku #4 Napisano 29 listopada 2020 https://allegro.pl/oferta/yamaha-rx-v485-zestaw-5-1-taga-tav-606v3-8327686333?utm_medium=app_share&utm_source=facebook co myślicie o takim zestawieniu? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #5 Napisano 30 listopada 2020 Yamaha 4A + Quadral 6500 Le / Taga 606V3 albo najlepiej Heco victa 702 + Magnat Sub 302A Zapraszam Piotr Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Q21 #6 Napisano 30 listopada 2020 Cześć, Tak na prawdę wszystko co wybierzesz będzie lepsze od soundbara i powinieneś być zadowolony ze zmiany. Yamaha RX V4a + Quadral 6500le sagwarantują dynamiczne brzmienie z mocniejszym basem. Jeśli chciałbyś uzyskać cieplejszy charakter brzmienia z lepszą lokalizacją to koniecznie posłuchać Heco Victa Prime 702 w połączeniu z dynamiczną Yamahą. Zapraszam do kontaktu w sprawie wyceny. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach