Skocz do zawartości

SANSUI - moja ulubiona marka


Recommended Posts

Hej

Ostatni nabytek to Alpha 907 MR. - piękny..... 

Dotychczas grały klocuszki tak jak w opisie......

Teraz czas na 907 MR a pozostałe do innych systemów lub na odpoczynek :)

907 MR ma swój styl, sam panel w porównaniu do 607 robi wrażenie, super wykonanie (potrafili w dawnych latach ludzie robić piękne rzeczy - komu to przeszkadzało).

Posłucham trochę to opiszę moje wrażenia. Fajnie jest zrobić sobie od czasu do czasu taki fajny "prezent" ;) 

Pozdrawiam

Darek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

CD 717 DR w czarnym - niestety cos tam ostatnio zawodzi - micro skoki.... zjada nutki.

Idąc za radą, zmieniony został jeden element (chyba układ scalony się przegrzewa) - no i po roku grania defekt powrócił.

Tak więc Cd-ek grzeje ""ławę" - a szkoda bo bardzo mi pasowało jego brzmienie, zwłaszcza po XLR.

No i efektownie wyglądał z 907 i MOS Ltd. :)

Pzdr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

po pierwszych dniach słuchania- no nie wiem co powiedzieć, wszystko w zasadzie  już Koledzy napisali. Nie ma co dodawać, ale chcę podkreślić, że 907 to sprzęt zjawiskowy i pełny. Pewnie nie jest ważne czy MR czy inny, poprostu klasa. Jest w punkt, jest wszystko! Góra, średnica i dół. Nie będę się silił na poezję. Dla mnie rewelacja, życzę każdemu miłośnikowi audio takiego stanu - obciwania z alpha 907. 
Dla mnie MR to dopełnienie linii, którą posiadam :) same klocki z tego klimatu. 
wszystko co powiedziano o tej integrze to święta prawda i  dodam że jestem zachwycony! Jak ochłonę to napiszę coś konkretnego. 
pozdrawiam

Darek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak:

ostatnio grała 607 MOS Ltd, więc pkt odniesienia jest. 
powiem, że scena zrobiła sie „zdecydowana”, nie tak że jej nie było! Była, ale tak trochę skromniejsza, teraz mam odczucie, że MR mówi- zobacz nie mam z tym problemu i jest „mocno i zdecydowanie”. Wszystko poukładane, scena wychodzi dobrze przed linię głośników i mocno oznacza kazdy dźwięk. Głębia za linią kolumn wydaje się nieograniczona, każdy instrument ma swoje wyraźnie zarysowane miejsce! 
stojąc 1 m przed linią głośników mam odczucie jakbym założył dibrej klasy słuchawki- dźwięk jest dookoła. 

Najbardziej spektakularna różnica z poprzednim wzmacniaczem to krystaliczny, imponujący dźwięk! Jest precyzyjny, pojawiło się zdecydowanie więcej dołu! Bas jest poteżniejszy, dobrze kontrolowany, ale też jest go więcej! Średnie i wysokie - podobne, jednak dźwięki w każdym z zakresów rozdzielone, równe i krystalicznie wyraźne. 
Jednym słowem „potęga”. 
Ja jestem mega zadowolony, rok grania i pomyślę o DR :)

Darek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam- więcej szczegółów w scenie. Te detale, które są przy 607 blade i mało eksponowane, teraz pokazane są w należytej proporcji. Są! Wyraźne i detaliczne, mają swoje miejsce w scenie. 
To moja druga 907 a jestem zauroczony jak dziecko!

W porównaniu do 907 - Starszej siostry- jest odmiennie, żeby opisać te subtelne różnice w sposobie prezentacji, zestawię je w jednym czasie obok siebie (jeszcze chwilkę) .

 

Rodzinka też zauważa że „nowe” płyty zagościły w domu. 😜

 

PS  dobre pre gramofonowe- moja starsza 907 też ma super pre gramofonowe, ale teraz wydobywam z AdFontes’a dużo więcej.

Pozdrowienia dla Rodziny Sansujowej 😄💪🏻

Darek

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że to pierwsze 😎

Dźwięk takiego kompletu grającego u Piotrka należał do moich ulubionych i jak widzę takie zestawienie to od razu mam miłe wspomnienia (również z kolejnym właścicielem) 👍 i humor mi się poprawia!

Pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.01.2025 o 21:47, HenryCorrez napisał:

Dziękuję!

Jest 3,8 m od środka kolumny do środka.
W Klubie YB Audio pisali mi już, że lepiej 2,5, maksymalnie 2,8 m
Nie miałem dotąd czasu, by porządnie kolumn posłuchać.
Długość przewodów pozwala zbliżyć je o te 0,5 m do środka.
Zobaczę, posłucham. Dzięki za podpowiedź.

Nie należy sugerować się co piszą inni. Kolumny należy rozstawiać tak, jak pozwalają na to gabaryty pomieszczenia. 

W dużym pomieszczeniu szeroko, w średnim i małym odpowiednio bliżej siebie. Ważne jest by odległość miedzy kolumnami była zbliżona do odległości każdej z nich od słuchającego, budując trójkąt równoramienny. W takim układzie będzie budowana najlepiej brzmiąca scena, otoczona muzyką. 

P.S. 

Poddasze, pochyły sufit (na foto salonu) jest pochylony w jedną stronę, podnoszący się ku słuchaczowi, czy to są schodzące się dwie połaci dachu? 

Z doświadczenia wiem, że schodzące się sufity poddasza wpływają bardzo destrukcyjnie na dźwięk. 

 

 

Edytowano przez san-sui
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...