miru54 Napisano 2 października 2021 Udostępnij Napisano 2 października 2021 Witam Jak większość na tym forum potrzebuje pomocy ja również. Wymieniłem telewizor na Sony XR 55-A90J i zamierzam zmienić amplituner na nowszy. Obecny to Sony STR-DA3400ES, kolumny Vienna Ac. Berg 4 szt centralny też Vienna i sub B&W ASW608. Poczytałem trochę w necie, ale jestem laikiem w tym temacie i chciałbym zapytać znawców tematu jaki amplituner wybrać do tych kolumn żeby to współgrało. Pokój w którym są te sprzęty ma 23 m2 prawie kwadrat, fotele soją naprzeciwko tv. Nad tv na półce stoją 2 Bergi i w środku centralny za fotelami w rogach drugie 2. Niestety pod tv jest mebel z wnęką o wys. 15,8 cm i jestem skazany na amp. slim. Wymiana mebla nie możliwa. Przy obecnym Sony odkręciłem nóżki żeby wszedł. Moje typy to: 1. Yamaha RX-S602 2. Marantz nr1711 Drugi trochę kosztuje, pytanie czy jest tego wart. Pytanie do szanownych kolegów o poradę między tymi lub inne których nie wziąłem pod uwagę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 3 października 2021 Udostępnij Napisano 3 października 2021 Wnęka 15,8cm i próbjesz upchnąć tam amplituner? Całkowicie rozumiem kwestie aranżacji i dążenie dopasowania sprzętu w każde możliwe wolne miejsce. Ale w przypadku amplitunera to wielki błąd. WIEEELKI. To eletronika która powinna stać w odsłoniętym miejscu, ewentualnie należy zadbać o solidny jej przewiew np. wiatraczkami komputerowymi. W przeciwnym wypadku amp długo nie pożyje. Nawet na niskich poziomach głośności ciepło które się tam w środku będzie kumulować będzie destrukcyjne i wpłynie na żywotność. Zorientuj się co do dostępności tych modeli które sobie upatrzyłeś, z tego co wiem jest bardzo słabo i trzeba wręcz polowania urządzać żeby coś kupić. Jak możesz pokaż fotkę Twojej szafki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...