xWisnia Napisano 18 października 2021 Udostępnij Napisano 18 października 2021 Sprzęt: Samsung UE55MU7042 i Denon AVR-X1400H. Witam, od dłuższego czasu mam podane wyżej sprzęty i wszystko ze sobą współpracowało. Kiedy odpalałem TV włączało się kino, kiedy wyłączałem TV kino też się wyłączało. Wczoraj nie z gruszki ni z pietruszki połączenie przestało działać. TV nagle przestał wykrywać kino podłączone kablem HDMI do złącza ARC i całość dźwięku leciała przez głośniki w telewizorze. Próbowałem zmieniać kable (5 ich testowałem) zresetowałem do zera zarówno wzmacniacz jak i telewizor. Przeszedłem wszystkie konfiguracje, jednak dalej nic nie chce działać tak jak działało wcześniej. Pierwotnie TV bez problemu identyfikował wzmacniacz, przypisywał mu oryginalną nazwę i dawał możliwość puszczenia przez niego dźwięku. Obecnie urządzenie jest oznaczone jako "nieznane". Nie było żadnej aktualizacji oprogramowania w międzyczasie, nie było żadne z urządzeń ruszane w żaden sposób. Po prostu nagle przestało działać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 19 października 2021 Udostępnij Napisano 19 października 2021 No to coś się musiało stac. Możliwe że była aktualizacja o której nie wiesz. Na przykład protokołu HDCP. Jeśli faktycznie zrobiłeś resety i ustawienia jak poprzednio i nie działą to ...... przyzwyczaj się do tego. ARC = Absolut random connection. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xWisnia Napisano 19 października 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 października 2021 Kryzys zażegnany. Okazało się, że jako użytkownik nie mam dostępu do twardego resetu telewizora. Natomiast pomogło połączenie z infolinią producenta. Pan z infolinii połączył się zdalnie z telewizorem i wykonał twardy reset. Obecnie pozostaje mi ponowna konfiguracja wszystkich ustawień ale to już "pikuś" Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 20 października 2021 Udostępnij Napisano 20 października 2021 A jak działa połączenie ARC/eARC? Jest stabilne ? Też mam TV Samsung i amplituner Denona i działa to różnie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 20 października 2021 Udostępnij Napisano 20 października 2021 Trochę tęsknię za analogową nowoczesnością, przeraża mnie nieograniczona zdalna dostępność sprzętu przez jakiś serwis, czy kij wie kogo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 20 października 2021 Udostępnij Napisano 20 października 2021 3 godziny temu, Iron napisał: A jak działa połączenie ARC/eARC? Jest stabilne ? Też mam TV Samsung i amplituner Denona i działa to różnie Nie jest stabilne. 70% użytkownikom działa. 1 godzinę temu, Butler napisał: Trochę tęsknię za analogową nowoczesnością, przeraża mnie nieograniczona zdalna dostępność sprzętu przez jakiś serwis, czy kij wie kogo. Malo tego i wszędzie wyrażasz zgodę na gromadzeni informacji. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 20 października 2021 Udostępnij Napisano 20 października 2021 6 minut temu, S4Home napisał: Nie jest stabilne. 70% użytkownikom działa. Tu raczej chodzi o nie trzymanie norm na ARC miałem wcześniej tv LG i cały czas był problem. Po zmianie na sony wszystko działa prawidłowo a amplituner yamahy ten sam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.