Tenfilip Napisano 18 lutego 2022 Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 Czy jest jakis powod, zeby nie wymienic x3500h na x3700h? Moge kupic uzywke w bardzo dobrym stanie za niecale 3500 pln i sie zastnawiam, czy warte to zachodu? Bede musial troche sie zakrecic ze sprzedaniem x3500h, ale chyba teraz nie powinno byc wiekszego problemu zeby poszedl w okoliach 3000. Trace chyba tylko: a) nizsze zuzycie pradu b) wejscie hdmi z przodu (ktore i tak bylo wykastrowane) c) konwersje video analogowego na cyfrowe (z czego raczej juz nie bede korzystal) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 18 lutego 2022 Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 Nie wiem czy istotne dla Ciebie czy nie... Twój model do AVR, nowy to AVC a więc nie masz w nim już analogowego radia. Tu pewnie już trafiłeś, a jak nie to różnice pięknie znajdziesz wypunktowane https://www.zkelectronics.com/compare/denon-avc-x3700h/denon-avr-x3500h/ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 18 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 2 minuty temu, Butler napisał: Nie wiem czy istotne dla Ciebie czy nie... Twój model do AVR, nowy to AVC a więc nie masz w nim już analogowego radia. Tu pewnie już trafiłeś, a jak nie to różnice pięknie znajdziesz wypunktowane https://www.zkelectronics.com/compare/denon-avc-x3700h/denon-avr-x3500h/ Widzisz, czytalem, a nie zauwazylem braku radia. Nie jest to problem, w sumie nawet nie wiem czy tu gdzie mieszkam jest takie radio Widze tez, ze jest jakis problem z hdmi w pierwszej rewizji, tzn. nie obsluguje 4k przy 120Hz, to tez musze sprawdzic (co prawda x3500h w ogole tego nie obslugiwal, wiec to nie tyle roznica, co rzecz do sprawdzenia:)) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 18 lutego 2022 Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 (edytowany) Obsługuje 120Hz przez 4K. Denon wypuścił bezpłatny zewnętrzny moduł SPK618 naprawiający tą niezgodność. To czy go potrzebujesz zależy od numeru seryjnego. Jeśli amplituner będzie miał xxxxxxx70001 to jest uwolniony od tej wady. https://support.denon.com/app/answers/detail/a_id/12822/~/hdmi-adapter-kit-to-solve-4k%2F120hz-%26-8k-incompatibility-issue https://hdtvpolska.com/amplitunery-denon-marantz-2020-nowe-moduly-hdmi-2-1-bez-wad-gdzie-kupic/ Edytowano 18 lutego 2022 przez Butler Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 18 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 3 godziny temu, Butler napisał: Obsługuje 120Hz przez 4K. Denon wypuścił bezpłatny zewnętrzny moduł SPK618 naprawiający tą niezgodność. To czy go potrzebujesz zależy od numeru seryjnego. Jeśli amplituner będzie miał xxxxxxx70001 to jest uwolniony od tej wady. https://support.denon.com/app/answers/detail/a_id/12822/~/hdmi-adapter-kit-to-solve-4k%2F120hz-%26-8k-incompatibility-issue https://hdtvpolska.com/amplitunery-denon-marantz-2020-nowe-moduly-hdmi-2-1-bez-wad-gdzie-kupic/ Trzeba miec dowod zakupu,zeby go dostac (ten modul)? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 18 lutego 2022 Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 10 minut temu, Tenfilip napisał: Trzeba miec dowod zakupu,zeby go dostac (ten modul)? znając naszych dystrybutorów to pewnie i nr buta właściciela może nie wystarczyć. Na Twoim miejscu bym zadzwonił do nich (serwisu) i zapytał. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 18 lutego 2022 Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 Nigdzie nie trzeba dzwonić. Wypełnia się odpowiedni wniosek i wysyła mail do swrwisu Horn (jak z polskiej dystrybucji). Takie coś jest jako wzór na stronie Denona: Szanowni Państwo, Proszę o przesłanie darmowego adaptera HDMI.Podałem wszystkie informacje poniżej. MOJE DANE OSOBOWE: 1. Imię: 2. Nazwisko: 3. E-Mail: 4. Adres: 5. Kod pocztowy: 6. Miasto: 7. Telefon kontaktowy: SZCZEGÓŁY PRODUKTU: 1. Nazwa produktu: 2. Kolor: 3. Numer seryjny: (Sprawdź tylny panel swojego produktu) SZCZEGÓŁY ZAKUPU: 1. Zakupione w sklepie: 2. Data zakupu: Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 18 lutego 2022 Udostępnij Napisano 18 lutego 2022 3 minuty temu, Butler napisał: SZCZEGÓŁY ZAKUPU: 1. Zakupione w sklepie: 2. Data zakupu: a nie mówiłem, że nawet "nr buta" chcą? Po co im to skoro mają numer seryjny? Zapewne w ten sposób zidentyfikują czy pochodzi z ich dystrybucji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 20 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 lutego 2022 Dnia 18.02.2022 o 18:16, lolekdrugi napisał: a nie mówiłem, że nawet "nr buta" chcą? Po co im to skoro mają numer seryjny? Zapewne w ten sposób zidentyfikują czy pochodzi z ich dystrybucji. Chyba przeceniasz ich porzadek w papierach Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 20 lutego 2022 Udostępnij Napisano 20 lutego 2022 13 minut temu, Tenfilip napisał: Chyba przeceniasz ich porzadek w papierach możliwe, w sumie to wypadałoby wysłać maila z zapytaniem czy jak sprzęt z zagranicy to również ogarną przystawkę. Jak nie to fajnie byłoby gdyby większość w takiej sytuacji napisała oficjalną skargę do Sound United na polskiego dystrybutora. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 20 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 lutego 2022 51 minut temu, lolekdrugi napisał: możliwe, w sumie to wypadałoby wysłać maila z zapytaniem czy jak sprzęt z zagranicy to również ogarną przystawkę. Jak nie to fajnie byłoby gdyby większość w takiej sytuacji napisała oficjalną skargę do Sound United na polskiego dystrybutora. Bez przesady, maly procent ludzi potrzebuje tej brakujacej funkcjonalnosci, a jeszcze mniejszy bedzie sobie dupe zawracal. Nikomu sie nie bedzie chcialo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi777 Napisano 20 lutego 2022 Udostępnij Napisano 20 lutego 2022 Dnia 18.02.2022 o 12:31, Tenfilip napisał: Czy jest jakis powod, zeby nie wymienic x3500h na x3700h? Moge kupic uzywke w bardzo dobrym stanie za niecale 3500 pln i sie zastnawiam, czy warte to zachodu? Bede musial troche sie zakrecic ze sprzedaniem x3500h, ale chyba teraz nie powinno byc wiekszego problemu zeby poszedl w okoliach 3000. O kurde, to ja X4400H sprzedałem za 3500 zł, używany kilkanaście godzin. Oby dobrze służył właścicielowi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 20 lutego 2022 Udostępnij Napisano 20 lutego 2022 3 minuty temu, Adi777 napisał: O kurde, to ja X4400H sprzedałem za 3500 zł, używany kilkanaście godzin. Oby dobrze służył właścicielowi. Pytanie kiedy to zrobiłeś? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adi777 Napisano 20 lutego 2022 Udostępnij Napisano 20 lutego 2022 55 minut temu, lolekdrugi napisał: Pytanie kiedy to zrobiłeś? W zeszłym roku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 21 lutego 2022 Udostępnij Napisano 21 lutego 2022 Tak, tylko urządzenia z Polskiej dystrybucji dostaną taki moduł od Polskiego dystrybutora. Stąd te wszystkie pytania. Jak na uzywany to dobra cena Źródło pewne? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenfilip Napisano 21 lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 lutego 2022 To uzywka znaleziona w necie, ale probuje ustawic odbior osobisty. Mozliwe, ze juz nie ma, ale zobaczymy. Jestem juz jakis czas w CH, i tutaj kogos oszukac to gorzej niz zabic, wiec raczej specjalnie sie o to nie martwie:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.