klips Napisano 15 marca 2022 Napisano 15 marca 2022 Witam. Mam pytanie do użytkowników subwooferów SVS. Posiadam suba SVS SB-3000 i aktualnie próbuję ogarnąć aplikację SVS. Otóż przy uruchamianiu aplikacja żąda włączenia usługi lokalizacji i o ile po włączeniu tego trybu uruchamia się, to w sytuacji, gdy nie wyrażę zgody na podanie lokalizacji aplikacja uruchamia się ale nie łączy z subwooferem. Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji? Dziękuję za wszelkie sugestie. Odpisz, cytując
lolekdrugi Napisano 15 marca 2022 Napisano 15 marca 2022 (edytowany) 16 minut temu, klips napisał: Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji? przypuszczam, że w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, tym samym aplikacja nie ma jak nawiązać kontaktu z subwooferem. Edytowano 15 marca 2022 przez lolekdrugi 1 Odpisz, cytując
klips Napisano 15 marca 2022 Autor Napisano 15 marca 2022 Dziękuję, sprawdzę wieczorem i dam znać jak się sprawa macała🤔 Odpisz, cytując
klips Napisano 15 marca 2022 Autor Napisano 15 marca 2022 Niestety podjęte próby nie dały rezultatu, zdaje się, że będę musiał z tym żyć... Odpisz, cytując
MASX Napisano 16 marca 2022 Napisano 16 marca 2022 Na android żąda lokalizacji gps. Na iOS tylko dostępu do Bluetooth. 1 Odpisz, cytując
Q21 Napisano 16 marca 2022 Napisano 16 marca 2022 Potwierdzam. Aplikacja na Android wymaga włączonej lokalizacji - sam nie wiem czemu. Z tego co kojarzę, aplikacja do obsługi nowych modeli subwooferów B&W również jej wymaga także widać takie czasy 1 Odpisz, cytując
lolekdrugi Napisano 16 marca 2022 Napisano 16 marca 2022 10 minut temu, Q21 napisał: Aplikacja na Android wymaga włączonej lokalizacji - sam nie wiem czemu. odpowiedź: Dnia 15.03.2022 o 12:11, lolekdrugi napisał: w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, t Odpisz, cytując
klips Napisano 16 marca 2022 Autor Napisano 16 marca 2022 Lolekdrugi da się to jakoś przestawić? Subik stoi w jednym miejscu, niby nic a jednak jest to "letko" irytujące... Dziękuję Panowie. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 17 marca 2022 Napisano 17 marca 2022 Ale co chcesz przestawić? Ustawienia? Teraz niestety tak jest. Instalujesz aplikację i one wymagają dostępu do rzeczy do których nie powinny. Nic z tym nie zrobisz. Dnia 15.03.2022 o 21:58, klips napisał: zdaje się, że będę musiał z tym żyć... Piotr Odpisz, cytując
lolekdrugi Napisano 17 marca 2022 Napisano 17 marca 2022 9 godzin temu, klips napisał: Lolekdrugi da się to jakoś przestawić? nie, tak jest zrobiony system operacyjny. Może kolejne aktualizacje oprogramowania telefonu to zmieniają ale to już musisz sam zweryfikować. 1 Odpisz, cytując
klips Napisano 17 marca 2022 Autor Napisano 17 marca 2022 OK Panowie, dziękuję za rozwiązanie problemu, włączam lokalizację na stałe i niech się dzieje co chce... 1 Odpisz, cytując
klips Napisano 29 grudnia 2023 Autor Napisano 29 grudnia 2023 Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji. Odpisz, cytując
Lebcio Napisano 29 grudnia 2023 Napisano 29 grudnia 2023 (edytowany) 2 godziny temu, klips napisał: Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji. IS MY NEW SVS COVERED BY A WARRANTY? SVS products are covered by a 5-year unconditional warranty against defects in parts or workmanship. All SVS Prime Wireless products are covered by a 2-Year Unconditional Warranty. These are the strongest and most comprehensive warranties in the consumer electronics industry! https://www.svsound.com/pages/faqs#warrantysvsproducts Ja zarejestrowałem produkt u nich na stronie. Edytowano 29 grudnia 2023 przez Lebcio 1 Odpisz, cytując
klips Napisano 29 grudnia 2023 Autor Napisano 29 grudnia 2023 Ok dziękuję. Zarejestrowałem też na stronie producenta. Rozmawiałem też telefonicznie z przedstawicielem dystrybutora na Polskę i uzyskałem zapewnienie, że nie trzeba rejestrować, no ale ponieważ cena - przynajmniej oficjalna to ok. 15 tys. zł - to wolę spać spokojnie. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.