Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam. Mam pytanie do użytkowników subwooferów SVS. Posiadam suba SVS SB-3000 i aktualnie próbuję ogarnąć aplikację SVS. Otóż przy uruchamianiu aplikacja żąda włączenia usługi lokalizacji i o ile po włączeniu tego trybu uruchamia się, to w sytuacji, gdy nie wyrażę zgody na podanie lokalizacji aplikacja uruchamia się ale nie łączy  z subwooferem.  Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji?

Dziękuję za wszelkie sugestie.

Napisano (edytowany)
16 minut temu, klips napisał:

Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji?

przypuszczam, że w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, tym samym aplikacja nie ma jak nawiązać kontaktu z subwooferem.

Edytowano przez lolekdrugi
Napisano

Potwierdzam. Aplikacja na Android wymaga włączonej lokalizacji - sam nie wiem czemu. Z tego co kojarzę, aplikacja do obsługi nowych modeli subwooferów B&W również jej wymaga także widać takie czasy :)

Napisano
10 minut temu, Q21 napisał:

Aplikacja na Android wymaga włączonej lokalizacji - sam nie wiem czemu.

odpowiedź:

Dnia 15.03.2022 o 12:11, lolekdrugi napisał:

w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, t

 

Napisano

Ale co chcesz przestawić?

Ustawienia?

Teraz niestety tak jest. Instalujesz aplikację i one wymagają dostępu do rzeczy do których nie powinny. Nic z tym nie zrobisz.

Dnia 15.03.2022 o 21:58, klips napisał:

zdaje się, że będę musiał z tym żyć...

Piotr

  • 1 year later...
Napisano

Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji.

Napisano (edytowany)
2 godziny temu, klips napisał:

Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji.

IS MY NEW SVS COVERED BY A WARRANTY?

SVS products are covered by a 5-year unconditional warranty against defects in parts or workmanship. All SVS Prime Wireless products are covered by a 2-Year Unconditional Warranty. These are the strongest and most comprehensive warranties in the consumer electronics industry!

https://www.svsound.com/pages/faqs#warrantysvsproducts

Ja zarejestrowałem produkt u nich na stronie.

Edytowano przez Lebcio
Napisano

Ok dziękuję. Zarejestrowałem też na stronie producenta. Rozmawiałem też telefonicznie z przedstawicielem dystrybutora na Polskę i uzyskałem zapewnienie, że nie trzeba rejestrować, no ale ponieważ cena - przynajmniej oficjalna to ok. 15 tys. zł - to wolę spać spokojnie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...