Skocz do zawartości

Pytanie do użytkowników subwooferów SVS.


klips

Recommended Posts

Witam. Mam pytanie do użytkowników subwooferów SVS. Posiadam suba SVS SB-3000 i aktualnie próbuję ogarnąć aplikację SVS. Otóż przy uruchamianiu aplikacja żąda włączenia usługi lokalizacji i o ile po włączeniu tego trybu uruchamia się, to w sytuacji, gdy nie wyrażę zgody na podanie lokalizacji aplikacja uruchamia się ale nie łączy  z subwooferem.  Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji?

Dziękuję za wszelkie sugestie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, klips napisał:

Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji?

przypuszczam, że w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, tym samym aplikacja nie ma jak nawiązać kontaktu z subwooferem.

Edytowano przez lolekdrugi
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Q21 napisał:

Aplikacja na Android wymaga włączonej lokalizacji - sam nie wiem czemu.

odpowiedź:

Dnia 15.03.2022 o 12:11, lolekdrugi napisał:

w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, t

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, klips napisał:

Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji.

IS MY NEW SVS COVERED BY A WARRANTY?

SVS products are covered by a 5-year unconditional warranty against defects in parts or workmanship. All SVS Prime Wireless products are covered by a 2-Year Unconditional Warranty. These are the strongest and most comprehensive warranties in the consumer electronics industry!

https://www.svsound.com/pages/faqs#warrantysvsproducts

Ja zarejestrowałem produkt u nich na stronie.

Edytowano przez Lebcio
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...