klips Napisano 15 marca 2022 Udostępnij Napisano 15 marca 2022 Witam. Mam pytanie do użytkowników subwooferów SVS. Posiadam suba SVS SB-3000 i aktualnie próbuję ogarnąć aplikację SVS. Otóż przy uruchamianiu aplikacja żąda włączenia usługi lokalizacji i o ile po włączeniu tego trybu uruchamia się, to w sytuacji, gdy nie wyrażę zgody na podanie lokalizacji aplikacja uruchamia się ale nie łączy z subwooferem. Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji? Dziękuję za wszelkie sugestie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 15 marca 2022 Udostępnij Napisano 15 marca 2022 (edytowany) 16 minut temu, klips napisał: Czy ten typ tak ma, czy jednak można wyłączyć żądanie i łączyć się z subem w opcji bez lokalizacji? przypuszczam, że w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, tym samym aplikacja nie ma jak nawiązać kontaktu z subwooferem. Edytowano 15 marca 2022 przez lolekdrugi 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klips Napisano 15 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 marca 2022 Dziękuję, sprawdzę wieczorem i dam znać jak się sprawa macała🤔 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klips Napisano 15 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 marca 2022 Niestety podjęte próby nie dały rezultatu, zdaje się, że będę musiał z tym żyć... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MASX Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 Na android żąda lokalizacji gps. Na iOS tylko dostępu do Bluetooth. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 Potwierdzam. Aplikacja na Android wymaga włączonej lokalizacji - sam nie wiem czemu. Z tego co kojarzę, aplikacja do obsługi nowych modeli subwooferów B&W również jej wymaga także widać takie czasy 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 16 marca 2022 Udostępnij Napisano 16 marca 2022 10 minut temu, Q21 napisał: Aplikacja na Android wymaga włączonej lokalizacji - sam nie wiem czemu. odpowiedź: Dnia 15.03.2022 o 12:11, lolekdrugi napisał: w Twoim telefonie pod pojęciem usługi lokalizacji jest również zapisany dostęp do WiFi/Bluetooth. Dlatego odmowa korzystania z usług lokalizacji niejako blokuje dostęp również do tych usług, t Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klips Napisano 16 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2022 Lolekdrugi da się to jakoś przestawić? Subik stoi w jednym miejscu, niby nic a jednak jest to "letko" irytujące... Dziękuję Panowie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 Ale co chcesz przestawić? Ustawienia? Teraz niestety tak jest. Instalujesz aplikację i one wymagają dostępu do rzeczy do których nie powinny. Nic z tym nie zrobisz. Dnia 15.03.2022 o 21:58, klips napisał: zdaje się, że będę musiał z tym żyć... Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 17 marca 2022 Udostępnij Napisano 17 marca 2022 9 godzin temu, klips napisał: Lolekdrugi da się to jakoś przestawić? nie, tak jest zrobiony system operacyjny. Może kolejne aktualizacje oprogramowania telefonu to zmieniają ale to już musisz sam zweryfikować. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klips Napisano 17 marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 marca 2022 OK Panowie, dziękuję za rozwiązanie problemu, włączam lokalizację na stałe i niech się dzieje co chce... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klips Napisano 29 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 grudnia 2023 Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lebcio Napisano 29 grudnia 2023 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2023 (edytowany) 2 godziny temu, klips napisał: Mam pytanie dotyczące pięcioletniej gwarancji subwooferów SVS. Otóż zakupiłem ostatnio kolejnego suba tej firmy i mam sprzeczne informacje o konieczności rejestrowania produktu, mój sprzedawca (autoryzowany) twierdzi że nie ma takiej potrzeby czyli że pięcioletnia gwarancja fukcjonuje z urzędu, natomiast na stronach innych sprzedawców jest zawarta informacja o dwuletniej gwarancji oraz jej przedłużeniu do pięciu latdopiero po zarejestrowaniu produktu. Może ktoś podpowiedzieć, podać linka, gdzie sie takiej rejestracji dokonuje? Nadmianiam, że poprzednio zakupione suby SVS rejestrowałem bezpośrednio u producenta, natomiast teraz nie widzę takiej opcji. IS MY NEW SVS COVERED BY A WARRANTY? SVS products are covered by a 5-year unconditional warranty against defects in parts or workmanship. All SVS Prime Wireless products are covered by a 2-Year Unconditional Warranty. These are the strongest and most comprehensive warranties in the consumer electronics industry! https://www.svsound.com/pages/faqs#warrantysvsproducts Ja zarejestrowałem produkt u nich na stronie. Edytowano 29 grudnia 2023 przez Lebcio 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klips Napisano 29 grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 grudnia 2023 Ok dziękuję. Zarejestrowałem też na stronie producenta. Rozmawiałem też telefonicznie z przedstawicielem dystrybutora na Polskę i uzyskałem zapewnienie, że nie trzeba rejestrować, no ale ponieważ cena - przynajmniej oficjalna to ok. 15 tys. zł - to wolę spać spokojnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.