Skocz do zawartości

Tani i dobry wzmacniacz stereo


maciej_m

Recommended Posts

A może tak, za ile można kupić sensowne głośniki używane?

Nie chce się ośmieszać podając jakieś ceny bo nie znam się.

Osobiście zastanawiałem się nad https://www.tcl.com/tes/en/product_soundbar/ts9030/ts9030.html

do muzyki i filmów ale jednak zostaje amplituner (kupiłem Denon AVR 1908) i do tego w przyszłości jakieś głośniki dokupię.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, maciej_m napisał:

Nie chce się ośmieszać podając jakieś ceny bo nie znam się.

Ośmieszać ?? To nie o ośmieszanie chodzi. Pytałeś o "w miarę tanie" głośniki. Kolega chciał wiedzieć, co to dla Ciebie tanie ? Tak by mógł Ci coś zaproponować.

Bo dla jednego tanie to 150 zł, a dla drugiego to 10 000 zł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, maciej_m napisał:

Coś w cenie 500 max 800 zł.

Polecam zainteresować się duńskimi Eltaxami z serii Liberty 3+/5+ (wariant podstawkowy/podłogowy). Najlepiej starsze serie (na czarnych przetwornikach), poczytaj sobie starsze fora, tam jest mnóstwo informacji, niegdyś w swoim przedziale cenowym były naprawdę ciekawą propozycją. 500-800zł spokojnie wystarczy z zapasem, sam sprzedałem kilka miesięcy temu swoje 3+ za 600zł w stanie niemal idealnym, w pełni oryginalne. Ciepłe granie z solidną jak na tą klasę podstawą basową, potrafią mile zaskoczyć. Nie emanują detalicznością, ale wszystko zależy od upodobań i reszty sprzętu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, SIpo napisał:

To już lepiej Fosi Audio, z lampami w przedwzmacniaczu. Mam takie w sypialni i sobie chwalę.

Też to mam jako nagłośnienie komputera + monitory, a w zasadzie synek. Kosztuje połowę tego Douk, ale nie ma DACa na pokładzie i dokupując jakąś używkę za 3 stówy adekwatnie do klasy/poziomu zestawu wyjdzie na to samo. A ten Douk czy klon Aiyima wyglądają bardziej rasowo, w każdym bądź razie wycieraczka przyciąga wzrok.

Link do komentarza