Skocz do zawartości

CD Yamaha s303 problem


Pierogan

Recommended Posts

13 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

Jak często go używasz?

Bo o tym jest masa informacji tutaj oraz na angielskich forach.

Moze masz płyty z jednej wytwórni.

Albo Twój egzemplarz jeszcze nie pokazał wady.

Cambridge audio, Pro Ject.

Piotr

Nie wszystkie egzemplarze CDS303 muszą mieć wady. Wystarczy, że "poszła" jakaś partia która wymagała wymiany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, ADAM7 napisał:

Używam cd bardzo długo aczkolwiek gram na nim rzadko ponieważ obecnie jest częścią systemu który zainstalowałem w domku na działce gdzie przebywam zazwyczaj w weekendy. Jeżeli chodzi o plyty to mam ich cała masę z przeróżnych wytwórni

No to testuj z wieksza ilością. Bo jak jesteś w gronie trafionych to temat jest otarty będziesz zwracał.

10 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Nie wszystkie egzemplarze CDS303 muszą mieć wady. Wystarczy, że "poszła" jakaś partia która wymagała wymiany.

Może, tego nie wiemy. Za to powinniśmy obwiniać w takim razie producenta. Który rzetelnie powinien powiedziec numery seryjne XXXX-XXXX do wymiany. Udaj się do swojego sprzedawcy. A tak to jest jeszcze gorzej bo co modlitwa przed kasą ? Że ten ne jest? Nie nie. Dziekujemy,

Tak czy siak Yamaha musi tu coś zrobić. Jak lubię to firmę tak nie pokazała się z dobrej strony tutaj.

10 godzin temu, Acid38 napisał:

Więc co ma zrobić osoba która posiada wadliwy egzemplarz od dłuższego czasu a serwis twierdzi że nie ma żadnego problemu ?

Rękojmia. Koledzy z forum pomagają ze zwrotem.

Serwis się pewnie broni bo chce mieć najmniej zwrotów. Oni też mają swoje targety do wyrobienia.

9 godzin temu, elektron6 napisał:

Można wysłać taki sprzęt do mnie to sporządzę ekspertyzę techniczną wraz z fotkami , filmikami:) + napiszę pismo - niezgodność towaru z umową i wtedy Serwis będzie miał niezły orzech do zgryzienia:)

O prosze. Jesteś rzeczoznawcą?

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Piotr Sonido napisał:

No to testuj z wieksza ilością. Bo jak jesteś w gronie trafionych to temat jest otarty będziesz zwracał.

Może, tego nie wiemy. Za to powinniśmy obwiniać w takim razie producenta. Który rzetelnie powinien powiedziec numery seryjne XXXX-XXXX do wymiany. Udaj się do swojego sprzedawcy. A tak to jest jeszcze gorzej bo co modlitwa przed kasą ? Że ten ne jest? Nie nie. Dziekujemy,

Tak czy siak Yamaha musi tu coś zrobić. Jak lubię to firmę tak nie pokazała się z dobrej strony tutaj.

Rękojmia. Koledzy z forum pomagają ze zwrotem.

Serwis się pewnie broni bo chce mieć najmniej zwrotów. Oni też mają swoje targety do wyrobienia.

O prosze. Jesteś rzeczoznawcą?

Piotr

Rzeczoznawcą nie ale Klientem świadomym swoich praw i obowiązków:) a do doskonale wiem jak działają serwisy rtv/audio. Miałem okazję kilka razy skorzystać z praw Konsumenckich i było warto... 

Edytowano przez elektron6
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

No to jest zupełnie coś innego.

CDS300 nie miał problemów a CDS 303 ma

I wpisy pojawiały się odpoczynku kiedy trafił do sprzedaży.

Piotr

 

Moj zakupiony w listopadzie zeszłego roku. Wcześniej myślałem ze to złe podłączenie kabli albo jakieś badziewne. Kupiłem nowe za 200 zł xd ale przerywał na losowo wybranych nowych cd. Zaczęło sie na płycie adele xd skończyło na Ry x :) poszedł do serwisu we wtorek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Acid38 napisał:

Daj koniecznie znać czy cokolwiek zrobili i rozwiązało to problem. Mój pojedzie do serwisu drugi raz, za pierwszym razem wrócił z notką o czyszczeniu lasera i wsio ok. Oczywiście problem pozostał.

Oczywiście dam znać jak tylko wroc. Podejrzewam ze będzie to samo dalej. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Knoxs napisał:

Moj już reklamowany mam nadzieje ze szybko zwrócą albo inny albo naprawiony

No inny Ci nic nie da. Naprawiony nie wiem. Do tej pory kończyło się zwrotami jednak.

15 godzin temu, Knoxs napisał:

Moj zakupiony w listopadzie zeszłego roku. Wcześniej myślałem ze to złe podłączenie kabli albo jakieś badziewne. Kupiłem nowe za 200 zł xd ale przerywał na losowo wybranych nowych cd. Zaczęło sie na płycie adele xd skończyło na Ry x :) poszedł do serwisu we wtorek.

I Tobie też powiedzieli że nie widza problemu?

23 minuty temu, jirkash napisał:

Cześć, mam 303 od około 7 miesięcy, codziennie odtwarzają płyty CD i do tej pory nie miałem żadnych problemów, żadnych przeskoków itp. Mam też załadowane najnowsze FW.

Jaki masz numer seryjny?

może skoro Yamaha i dystrybutor nie pomagają sami dojdziemy które modele mają problem.

Piotr

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszperałem trochę w sieci i znalazłem kilka postów o tym że serwis wymienił laser i problem pozostał , przy kolejnej reklamacji wymieniono cały napęd i chyba również nie pomogło. Serwis ewidentnie wie o usterce ale nie potrafi jej usunąć. Dziś będę próbował skontaktować się z Top HiFi ale raczej kolejny serwis odpuszczę i będę reklamować z tytułu rękojmi.

Numer seryjny mojego odtwarzacza : Z034311TV

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Piotr Sonido napisał:

No inny Ci nic nie da. Naprawiony nie wiem. Do tej pory kończyło się zwrotami jednak.

I Tobie też powiedzieli że nie widza problemu?

Jaki masz numer seryjny?

może skoro Yamaha i dystrybutor nie pomagają sami dojdziemy które modele mają problem.

Piotr

Piotr->

Opanuj się trochę w tych wypowiedziach, walczysz jakby Ci prowizję płacili za to...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Miras23 napisał:

Piotr->

Opanuj się trochę w tych wypowiedziach, walczysz jakby Ci prowizję płacili za to...

Może po prostu znajomość branży daje mu argumenty by tak pisać? Póki co dystrybutor ogólnie ma problem dowiedzieć się czegokolwiek na temat produktów, które sprzedaje,  nad c338 , 4 miesiące uzyskiwali informacje dotyczącą zniknięcia spotify Connectu, tu znów temat niedziałających napędów i też średnia chęć pomocy w rozwiązaniu problemu.  Po prostu trzeba walczyć z patologicznym zachowaniem, a za patologiczne zachowanie uważam olewające podejście producentów do swoich klientów,  bo nie zakładam,  że dystrybutor na Polskę takie ma;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...