ADAM7 Napisano 27 września 2022 Udostępnij Napisano 27 września 2022 Używam cd bardzo długo aczkolwiek gram na nim rzadko ponieważ obecnie jest częścią systemu który zainstalowałem w domku na działce gdzie przebywam zazwyczaj w weekendy. Jeżeli chodzi o plyty to mam ich cała masę z przeróżnych wytwórni Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Webster.brd Napisano 27 września 2022 Udostępnij Napisano 27 września 2022 Dnia 26.09.2022 o 08:20, Knoxs napisał: Tylko jaka alternatywa za to? Ja używam Musical Fidelity M3scd. Działa bez zarzutu. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 27 września 2022 Udostępnij Napisano 27 września 2022 13 godzin temu, Piotr Sonido napisał: Jak często go używasz? Bo o tym jest masa informacji tutaj oraz na angielskich forach. Moze masz płyty z jednej wytwórni. Albo Twój egzemplarz jeszcze nie pokazał wady. Cambridge audio, Pro Ject. Piotr Nie wszystkie egzemplarze CDS303 muszą mieć wady. Wystarczy, że "poszła" jakaś partia która wymagała wymiany. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 27 września 2022 Udostępnij Napisano 27 września 2022 Więc co ma zrobić osoba która posiada wadliwy egzemplarz od dłuższego czasu a serwis twierdzi że nie ma żadnego problemu ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektron6 Napisano 27 września 2022 Udostępnij Napisano 27 września 2022 Można wysłać taki sprzęt do mnie to sporządzę ekspertyzę techniczną wraz z fotkami , filmikami:) + napiszę pismo - niezgodność towaru z umową i wtedy Serwis będzie miał niezły orzech do zgryzienia:) 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 28 września 2022 Udostępnij Napisano 28 września 2022 15 godzin temu, ADAM7 napisał: Używam cd bardzo długo aczkolwiek gram na nim rzadko ponieważ obecnie jest częścią systemu który zainstalowałem w domku na działce gdzie przebywam zazwyczaj w weekendy. Jeżeli chodzi o plyty to mam ich cała masę z przeróżnych wytwórni No to testuj z wieksza ilością. Bo jak jesteś w gronie trafionych to temat jest otarty będziesz zwracał. 10 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie wszystkie egzemplarze CDS303 muszą mieć wady. Wystarczy, że "poszła" jakaś partia która wymagała wymiany. Może, tego nie wiemy. Za to powinniśmy obwiniać w takim razie producenta. Który rzetelnie powinien powiedziec numery seryjne XXXX-XXXX do wymiany. Udaj się do swojego sprzedawcy. A tak to jest jeszcze gorzej bo co modlitwa przed kasą ? Że ten ne jest? Nie nie. Dziekujemy, Tak czy siak Yamaha musi tu coś zrobić. Jak lubię to firmę tak nie pokazała się z dobrej strony tutaj. 10 godzin temu, Acid38 napisał: Więc co ma zrobić osoba która posiada wadliwy egzemplarz od dłuższego czasu a serwis twierdzi że nie ma żadnego problemu ? Rękojmia. Koledzy z forum pomagają ze zwrotem. Serwis się pewnie broni bo chce mieć najmniej zwrotów. Oni też mają swoje targety do wyrobienia. 9 godzin temu, elektron6 napisał: Można wysłać taki sprzęt do mnie to sporządzę ekspertyzę techniczną wraz z fotkami , filmikami:) + napiszę pismo - niezgodność towaru z umową i wtedy Serwis będzie miał niezły orzech do zgryzienia:) O prosze. Jesteś rzeczoznawcą? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elektron6 Napisano 28 września 2022 Udostępnij Napisano 28 września 2022 (edytowany) 33 minuty temu, Piotr Sonido napisał: No to testuj z wieksza ilością. Bo jak jesteś w gronie trafionych to temat jest otarty będziesz zwracał. Może, tego nie wiemy. Za to powinniśmy obwiniać w takim razie producenta. Który rzetelnie powinien powiedziec numery seryjne XXXX-XXXX do wymiany. Udaj się do swojego sprzedawcy. A tak to jest jeszcze gorzej bo co modlitwa przed kasą ? Że ten ne jest? Nie nie. Dziekujemy, Tak czy siak Yamaha musi tu coś zrobić. Jak lubię to firmę tak nie pokazała się z dobrej strony tutaj. Rękojmia. Koledzy z forum pomagają ze zwrotem. Serwis się pewnie broni bo chce mieć najmniej zwrotów. Oni też mają swoje targety do wyrobienia. O prosze. Jesteś rzeczoznawcą? Piotr Rzeczoznawcą nie ale Klientem świadomym swoich praw i obowiązków:) a do doskonale wiem jak działają serwisy rtv/audio. Miałem okazję kilka razy skorzystać z praw Konsumenckich i było warto... Edytowano 28 września 2022 przez elektron6 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ADAM7 Napisano 28 września 2022 Udostępnij Napisano 28 września 2022 53 minuty temu, Piotr Sonido napisał: No to testuj z wieksza ilością. Bo jak jesteś w gronie trafionych to temat jest otarty będziesz zwracał. Nie sądzę ten cd gra już parę lat. Daaaawno po gwarancji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 28 września 2022 Udostępnij Napisano 28 września 2022 15 minut temu, ADAM7 napisał: Nie sądzę ten cd gra już parę lat. Daaaawno po gwarancji. Heee? Przecież to nowy model. On jest od początku tego roku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 28 września 2022 Udostępnij Napisano 28 września 2022 1 godzinę temu, ADAM7 napisał: Nie sądzę ten cd gra już parę lat. Daaaawno po gwarancji. Wychodzi z tego, że masz model wcześniejszy CD-S300 , a nie opisywaną tu wersję nowszą 303. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ADAM7 Napisano 28 września 2022 Udostępnij Napisano 28 września 2022 5 godzin temu, Piotr Sonido napisał: On jest od początku tego roku. Serio ? W takim razie terracan ma rację pewnie mam model wcześniejszy Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 września 2022 Udostępnij Napisano 29 września 2022 No to jest zupełnie coś innego. CDS300 nie miał problemów a CDS 303 ma I wpisy pojawiały się odpoczynku kiedy trafił do sprzedaży. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 29 września 2022 Udostępnij Napisano 29 września 2022 Dnia 27.09.2022 o 20:47, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Nie wszystkie egzemplarze CDS303 muszą mieć wady. Wystarczy, że "poszła" jakaś partia która wymagała wymiany. Moj już reklamowany mam nadzieje ze szybko zwrócą albo inny albo naprawiony Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 29 września 2022 Udostępnij Napisano 29 września 2022 8 godzin temu, Piotr Sonido napisał: No to jest zupełnie coś innego. CDS300 nie miał problemów a CDS 303 ma I wpisy pojawiały się odpoczynku kiedy trafił do sprzedaży. Piotr Moj zakupiony w listopadzie zeszłego roku. Wcześniej myślałem ze to złe podłączenie kabli albo jakieś badziewne. Kupiłem nowe za 200 zł xd ale przerywał na losowo wybranych nowych cd. Zaczęło sie na płycie adele xd skończyło na Ry x poszedł do serwisu we wtorek. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 29 września 2022 Udostępnij Napisano 29 września 2022 Daj koniecznie znać czy cokolwiek zrobili i rozwiązało to problem. Mój pojedzie do serwisu drugi raz, za pierwszym razem wrócił z notką o czyszczeniu lasera i wsio ok. Oczywiście problem pozostał. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 29 września 2022 Udostępnij Napisano 29 września 2022 4 godziny temu, Acid38 napisał: Daj koniecznie znać czy cokolwiek zrobili i rozwiązało to problem. Mój pojedzie do serwisu drugi raz, za pierwszym razem wrócił z notką o czyszczeniu lasera i wsio ok. Oczywiście problem pozostał. Oczywiście dam znać jak tylko wroc. Podejrzewam ze będzie to samo dalej. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 Cześć, mam 303 od około 7 miesięcy, codziennie odtwarzają płyty CD i do tej pory nie miałem żadnych problemów, żadnych przeskoków itp. Mam też załadowane najnowsze FW. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 18 godzin temu, Knoxs napisał: Moj już reklamowany mam nadzieje ze szybko zwrócą albo inny albo naprawiony No inny Ci nic nie da. Naprawiony nie wiem. Do tej pory kończyło się zwrotami jednak. 15 godzin temu, Knoxs napisał: Moj zakupiony w listopadzie zeszłego roku. Wcześniej myślałem ze to złe podłączenie kabli albo jakieś badziewne. Kupiłem nowe za 200 zł xd ale przerywał na losowo wybranych nowych cd. Zaczęło sie na płycie adele xd skończyło na Ry x poszedł do serwisu we wtorek. I Tobie też powiedzieli że nie widza problemu? 23 minuty temu, jirkash napisał: Cześć, mam 303 od około 7 miesięcy, codziennie odtwarzają płyty CD i do tej pory nie miałem żadnych problemów, żadnych przeskoków itp. Mam też załadowane najnowsze FW. Jaki masz numer seryjny? może skoro Yamaha i dystrybutor nie pomagają sami dojdziemy które modele mają problem. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 Dziś po południu zrobię zdjęcie numeru seryjnego. Jestem teraz w pracy. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 jak zwróca to wpisze tez nr seryjne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Acid38 Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 Poszperałem trochę w sieci i znalazłem kilka postów o tym że serwis wymienił laser i problem pozostał , przy kolejnej reklamacji wymieniono cały napęd i chyba również nie pomogło. Serwis ewidentnie wie o usterce ale nie potrafi jej usunąć. Dziś będę próbował skontaktować się z Top HiFi ale raczej kolejny serwis odpuszczę i będę reklamować z tytułu rękojmi. Numer seryjny mojego odtwarzacza : Z034311TV Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knoxs Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 mi właśnie przyszła informacja na maila ze serwis dokonał naprawy i gwarancyjnej. pewnie zaraz będzie do odbioru i sprawdzę jak to wygląda. jeśli będzie bez zmian będe też reklamować z tytułu rękojmi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 15 godzin temu, Piotr Sonido napisał: No inny Ci nic nie da. Naprawiony nie wiem. Do tej pory kończyło się zwrotami jednak. I Tobie też powiedzieli że nie widza problemu? Jaki masz numer seryjny? może skoro Yamaha i dystrybutor nie pomagają sami dojdziemy które modele mają problem. Piotr Piotr-> Opanuj się trochę w tych wypowiedziach, walczysz jakby Ci prowizję płacili za to... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Gałązka Napisano 30 września 2022 Udostępnij Napisano 30 września 2022 38 minut temu, Miras23 napisał: Piotr-> Opanuj się trochę w tych wypowiedziach, walczysz jakby Ci prowizję płacili za to... Może po prostu znajomość branży daje mu argumenty by tak pisać? Póki co dystrybutor ogólnie ma problem dowiedzieć się czegokolwiek na temat produktów, które sprzedaje, nad c338 , 4 miesiące uzyskiwali informacje dotyczącą zniknięcia spotify Connectu, tu znów temat niedziałających napędów i też średnia chęć pomocy w rozwiązaniu problemu. Po prostu trzeba walczyć z patologicznym zachowaniem, a za patologiczne zachowanie uważam olewające podejście producentów do swoich klientów, bo nie zakładam, że dystrybutor na Polskę takie ma;) 2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jirkash Napisano 1 października 2022 Udostępnij Napisano 1 października 2022 Więc mam już numer seryjny. Z050372ZP. Przypominam, absolutnie żadnych problemów. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.