klimkr Napisano 21 czerwca 2023 Napisano 21 czerwca 2023 4 godziny temu, YYY. napisał: [...] a ponadto ich aplikacja UNDOK jest znacznie lepiej zaprojektowana niż to badziewie, którym się obsługuje Tagę, jednak jest to jakaś niekonsekwencja. A z której aplikacji korzystasz do obsługi Tagi? O ile pamiętam Wiim dawał się zdalnie uśpić i wybudzić, a jego aplikacji też można użyć. Odpisz, cytując
YYY. Napisano 21 czerwca 2023 Napisano 21 czerwca 2023 24 minuty temu, klimkr napisał: A z której aplikacji korzystasz do obsługi Tagi? O ile pamiętam Wiim dawał się zdalnie uśpić i wybudzić, a jego aplikacji też można użyć. Dzięki za sugestię. WiiM Home, jednak minimalnie lepszy od 4STREAM, ma opcję Sleep Timer. I to jedyne, co widzę w zakresie wyłączania. Czy może czegoś jednak nie widzę? Bo i to możliwe. Jeśli tak, to polecam się na podpowiedź. Odpisz, cytując
klimkr Napisano 21 czerwca 2023 Napisano 21 czerwca 2023 3 minuty temu, YYY. napisał: Dzięki za sugestię. WiiM Home, jednak minimalnie lepszy od 4STREAM, ma opcję Sleep Timer. I to jedyne, co widzę w zakresie wyłączania. Czy może czegoś jednak nie widzę? Bo i to możliwe. Jeśli tak, to polecam się na podpowiedź. Niestety nie mam już Wiima, więc nic nie podpowiem. Odpisz, cytując
YYY. Napisano 21 czerwca 2023 Napisano 21 czerwca 2023 10 godzin temu, Artur Charicki napisał: Ludziska o czym tu mowa? Jest wiele innych urządzeń na rynku co posiadają pierdylion funkcji. Do wyboru do koloru. Czasem mam wrażenie, że niektórzy kupują urządzenia nie do końca świadomie. Jeśli je kupiłem, znaczy że godzę się na to, co ono posiada a czego nie. A jeśli ktoś nie potrafi zapoznać się ze specyfikacja, cóż "live is brutal". Płacić za gapiostwo, lenistwo czy głupotę a nie wylewać żale na forum. A to forum nie jest po to, żeby nie wszyscy musieli znajdować to, czego nie ma w dokumentacji? Bo być mądralą i pouczać innych to ja też potrafię. Pozdrawiam Kolegę. Odpisz, cytując
Michał Gałązka Napisano 21 czerwca 2023 Napisano 21 czerwca 2023 11 godzin temu, Artur Charicki napisał: Ludziska o czym tu mowa? Jest wiele innych urządzeń na rynku co posiadają pierdylion funkcji. Do wyboru do koloru. Czasem mam wrażenie, że niektórzy kupują urządzenia nie do końca świadomie. Jeśli je kupiłem, znaczy że godzę się na to, co ono posiada a czego nie. A jeśli ktoś nie potrafi zapoznać się ze specyfikacja, cóż "live is brutal". Płacić za gapiostwo, lenistwo czy głupotę a nie wylewać żale na forum. To myślę, że nie jest kwestia wylewania żali tylko po prostu dzielenie się swoimi spostrzeżeniami lub pogadaniem na temat tego jak czasem firmy robią nas świadomie w konia. Idąc tym tokiem rozumowania to wszystko już zostało wszędzie opisane więc niewiele będzie tematów na forum. Ja uważam, że brak możliwości wyłączenia tagi z aplikacji a jedynie z przycisku to jakieś solidne niedopatrzenie bo nie chce mi się wierzyć, że producent zrobił to celowo 😜 bo to by było aż za głupie albo zbyt perfidne Odpisz, cytując
YYY. Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 Dnia 21.06.2023 o 21:41, Michał Gałązka napisał: To myślę, że nie jest kwestia wylewania żali tylko po prostu dzielenie się swoimi spostrzeżeniami lub pogadaniem na temat tego jak czasem firmy robią nas świadomie w konia. Idąc tym tokiem rozumowania to wszystko już zostało wszędzie opisane więc niewiele będzie tematów na forum. Ja uważam, że brak możliwości wyłączenia tagi z aplikacji a jedynie z przycisku to jakieś solidne niedopatrzenie bo nie chce mi się wierzyć, że producent zrobił to celowo 😜 bo to by było aż za głupie albo zbyt perfidne Dlatego właśnie dobrze na takich mediach jak forum wymieniać się uwagami. Może i producent przeczyta. Nie wiem, czy brak wyłączania z aplikacji to niedopatrzenie. Moim zdaniem to raczej dowód na to, że można wszystko. Kurt Vonnegut pisał kiedyś o Wikingach, że nikt nie mógł uwierzyć, iż można być tak okrutnym i bezwzględnym. A potem było już za póżno . I taka jest chyba tajemnica z tym rzekomym "gapiostwem i lenistwem". No, chyba że ktoś wie wszystko z góry. To ja zazdraszczam, że tak powiem. Trzeba patrzeć producentowi na ręce i recenzować. Po fakcie, bo inaczej się nie da. Ja co prawda może nie doświadczam bezsenności z powodu braku tego wyłącznika. Tylko to jest zwyczajnie wstyd. NIe mnie, że niedopatrzyłem. Tylko producentowi powinno byc wstyd za takie pseudoosiągnięcie. Odpisz, cytując
projekctx Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 Dnia 25.05.2023 o 08:13, Piotr Sonido napisał: Masz zaktualizowany soft? Czy działo się tak od początku? Ile masz innych sieci na tym samym kanale? Też to mam a do tego gra jak gramofon któremu przeskakuje igła... Ktoś, coś...? Dnia 12.06.2023 o 17:04, Marek Cwajgart napisał: przycisk to osobny temat MIKRO PRZYCIĘCIA mam na myśli jak odesłałem na gwarancję swoją Tagę. Zobaczymy co się stanie, ale juz przemyślam zakup Audio Pro Link 2 Odpisz, cytując
projekctx Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 Dnia 12.06.2023 o 16:25, Marek Cwajgart napisał: Czy ktoś może podpowie? Czy takie przycinki są solidną podstawą do zwrotu sprzętu? Mam już dość kombinowania (może to to, a może tamto) próbowałem już wszystkiego co w necie znalazłem, produkt nie działa jak powinien kropka? Męczę się od początku lutego. Doraźnie wyjęcie zasilania pomaga, ale nie o to chodzi. Szkoda, bo to nasza rodzima firma. Wezmę wiim pro i po temacie. Pozdrawiam Dnia 24.05.2023 o 16:01, B1nd napisał: Czy dziala Wam połączenie po LAN? nie Odpisz, cytując
ROBIXXX Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 48 minut temu, projekctx napisał: nie Działa po WiFi i po LAN Odpisz, cytując
projekctx Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 od razu działało czy użyłeś jakichś czarów? Odpisz, cytując
JacekWF Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 Dnia 12.06.2023 o 16:25, Marek Cwajgart napisał: Czy ktoś może podpowie? Czy takie przycinki są solidną podstawą do zwrotu sprzętu? Mam już dość kombinowania (może to to, a może tamto) próbowałem już wszystkiego co w necie znalazłem, produkt nie działa jak powinien kropka? Męczę się od początku lutego. Doraźnie wyjęcie zasilania pomaga, ale nie o to chodzi. Szkoda, bo to nasza rodzima firma. Wezmę wiim pro i po temacie. Pozdrawiam Też miałem problem z przycinkami. Testowałem przez optyk, koaksjal, wifi, lan, zasilanie ifi zen i fabryczne. Problem się powtarzał dokładnie taki jak ktoś tu stwierdził "jak przeskakująca igła na płycie". Sprzedawca odesłał mnie do serwisu a serwis co prawda stwierdził przycinki ale potraktował je "jako incydentalne" bo może to wina sieci.... Sprzedałem ten szajs i kupiłem Wimm Pro - od 2 miesięcy nie zarejestrowałem żadnej przycinki. Odpisz, cytując
ROBIXXX Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 1 godzinę temu, projekctx napisał: od razu działało czy użyłeś jakichś czarów? Nie wiem z czego wynikają wasze problemy z taga ale wczoraj grała może z 5 godzin i nic, wszystkie nowe aktualizacje sieć 2.4ghz i nawet po LAN też działa wpinasz i gra, ale też różnie bywa z jakością może taga ja mam ją od premiery i działa bardzo dobrze. Odpisz, cytując
projekctx Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 Co rozumiesz przez "różnie bywa z jakością"? Odpisz, cytując
ROBIXXX Napisano 23 czerwca 2023 Napisano 23 czerwca 2023 8 minut temu, projekctx napisał: Co rozumiesz przez "różnie bywa z jakością"? Że jeżeli wy macie problem to widocznie są wadliwe sztuki Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 26 czerwca 2023 Napisano 26 czerwca 2023 Dnia 23.06.2023 o 08:47, YYY. napisał: Może i producent przeczyta Nie zareaguje Jak tnie to na serwis i już Odpisz, cytując
YYY. Napisano 26 czerwca 2023 Napisano 26 czerwca 2023 28 minut temu, Piotr Sonido napisał: Nie zareaguje Jak tnie to na serwis i już Ja nie o tym, a raczej o ogólnych cechach urządzenia. I aplikacji (jeśli ktoś zna inne niż 4STREAM i WiiM HOME, to cały czas się polecam, bo oczywiście nie działa UNDOK, nie mówiąc już o HEOS, ale HEOS to nie ta liga produktów). A jeśli tnie - to na serwis. Tu się zgadzam w całej rozciągłości. 1 Odpisz, cytując
Michał Gałązka Napisano 4 lipca 2023 Napisano 4 lipca 2023 Rozumiem, że masz na myśli mówiąc, że heos to nie ta liga produktów w sensie że nie dojeżdża do aplikacji wiim home?;D 1 Odpisz, cytując
eXistenZ Napisano 21 lipca 2023 Napisano 21 lipca 2023 Witam wszystkich - jak spowodować żeby spotify działał przez tą tagę przez wifi? Mam podłączone urządzenie poprzez lan i wifi, obsługa przez wiim home, tidal normalnie się odpala, wyrywkowo jakieś radia też. Gdy chce włączyć z aplikacji spotify to przechodzi mi do samego spotify ale tam już mi nie wykrywa tagi Odpisz, cytując
ROBIXXX Napisano 22 lipca 2023 Napisano 22 lipca 2023 14 godzin temu, eXistenZ napisał: Witam wszystkich - jak spowodować żeby spotify działał przez tą tagę przez wifi? Mam podłączone urządzenie poprzez lan i wifi, obsługa przez wiim home, tidal normalnie się odpala, wyrywkowo jakieś radia też. Gdy chce włączyć z aplikacji spotify to przechodzi mi do samego spotify ale tam już mi nie wykrywa tagi Odpisz, cytując
eXistenZ Napisano 23 lipca 2023 Napisano 23 lipca 2023 Wiem że w tym miejscu wyszukuje się urządzenie - poprzez bt wykrywa normalnie, przez wifi nie widzi. Odpisz, cytując
Piotr Sonido Napisano 24 lipca 2023 Napisano 24 lipca 2023 Jesteś w tej samej sieci co Wiim? Zrobiłeś aktualizację? A widzisz tam co kolwiek czy nic? Odpisz, cytując
eXistenZ Napisano 24 lipca 2023 Napisano 24 lipca 2023 (edytowany) Tak jestem, jak pisałem wyżej, tidal czy radio internetowe po wifi działa poprawnie przez aplikacje wiim home. Spotify działa poprawnie przez bt, przez wifi nie chce wykryć urządzenia. Nic nie woła o aktualizację na ten moment. Swoją drogą to tidal jak i internetowe radio "tune in" strasznie przycina. Nie da się słuchać tego niestety Edytowano 24 lipca 2023 przez eXistenZ Odpisz, cytując
ROBIXXX Napisano 24 lipca 2023 Napisano 24 lipca 2023 (edytowany) 11 godzin temu, eXistenZ napisał: Wiem że w tym miejscu wyszukuje się urządzenie - poprzez bt wykrywa normalnie, przez wifi nie widzi. Bt nie potrzebuje logowania do sieci, głośnik 🔊 mobilny też widzi i zegarek itd to nie ma nic do rzeczy , a co do wi fi nie masz go w tej samej sieci, rozpocznij nowa konfigurację w miejscu w którym wskazałem musi być widoczna taga, ps i tel i taga muszą być tej samej sieci. Ja używam 4stream ale na innych apkach też działa, ściągnij aktualizacje w apce w zakładce urządzenie będzie taka strzałka ale górę klik i będzie wszystko działać bez cięcia. Edytowano 24 lipca 2023 przez ROBIXXX Odpisz, cytując
ROBIXXX Napisano 24 lipca 2023 Napisano 24 lipca 2023 7 godzin temu, eXistenZ napisał: Tak jestem, jak pisałem wyżej, tidal czy radio internetowe po wifi działa poprawnie przez aplikacje wiim home. Spotify działa poprawnie przez bt, przez wifi nie chce wykryć urządzenia. Nic nie woła o aktualizację na ten moment. Swoją drogą to tidal jak i internetowe radio "tune in" strasznie przycina. Nie da się słuchać tego niestety Odpisz, cytując
eXistenZ Napisano 24 lipca 2023 Napisano 24 lipca 2023 Reset do ustawień fabrycznych robiony kilka razy zarówno z aplikacji jak i z poziomu samego urządzenia. Mam tylko jedną sieć wifi w domu więc niemożliwe żeby urządzenia były nie w tej samej. Pisałem również ze z obu aplikacji (4 streamer , wiim home) przez wifi tidal i radio internetowe się włącza - tylko że tną się niemiłosiernie. Spotify natomiast nadal nie wykrywa przez wifi tagi. Sprawdziłem Wersję firmware oraz datę aktualizacji jest identyczna jak u Ciebie - więc wnioskuję że soft jest najnowszy dla Tagi. Sprawdziłem tez router i jest na paśmie 2,4ghz. Jakieś pomysły? Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.